Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 995 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jaap 04-12-2021

Supersnelle levering. Zaterdagmiddag besteld, zondag lag ie klaar op het ophaalpunt. Benro filter 3 stops medium hard, altijd goed en fijn om mee te werken.

Jeroen 04-12-2021

Prima webshop en nu met een winkel hier om de hoek, mijn nieuwe favoriete plek voor al mijn fotomateriaal.

Ellen Trijselaar 04-12-2021

Via internet kwamen we terecht bij Cameranu .nl. En hoe fijn was dat ……. Zijn op zo’n vriendelijke en deskundige manier geholpen, dat we iedereen aanraden om daar eens te kijken. Wij hebben er een spotter scope gekocht, waar we heel blij mee zijn.

Maarten van Schendel 04-12-2021

Ik was opzoek naar een goede verrekijker en had al een hoophuiswerk gedaan. # drie winkels in Amsterdam bezocht, als laatste Camera.nu. Alle merken waar ik tussen wou kiezen in huis, voor mij een onestop shop dus. Van Vortex hadden ze de UHD 10x42 niet in huis, geen probleem, lieten hem vrijblijvend uit de Urk vestiging komen, mailde mij dat hij in de winkel was. ging kijken en volgende hun raad op om naar Urk af te reizen om daar met deze kijker over de weilanden te kunnen kijken, gedaan, ook hier erg goed advies gekregen. Onderling zijn de staf leden ook heel casual en het maakt ze niet uit als een collega er zich mee "bemoeid" om nog even extra advies te geven of iets toe te voegen. Ik heb daar zonder druk te voelen een weloverwogen goed besluit kunnen nemen. Beide vestigingenerg fijne ontvangst en behandeling. zal zeker in de toekomst weer daarheen gaan om eventueel mijn foto hobby uit te breiden of om raad te vragen. ga gerust een bezoekje doen en ervaar het zelf.

Nachtkijker 04-12-2021

Ik zocht een speciale warmtebeeldcamera, nergens te koop en te vinden, alleen op cameranu.nl. Al eerder wat speciale fotoapparatuur besteld daar, nooit geen problemen.

Thibaut 04-12-2021

I was looking for used lenses for my SONY, I found here choice and good price. Delivery was reasonable, even to France, and I received just a few days later.

Case 03-12-2021

Camera nu stelt me nooit teleur. Een lens naar een filiaal versturen zodat ik het kan proberen, geen probleem. Toch een betere kabel no problemo.

Isabel 03-12-2021

Het was een ongecompliceerde bestelling, maar vooral heel hartelijke klantenservice. Er zijn niet meer veel winkels, waar mensen nog zo vriendelijk zijn aan de telefoon.

Steve hofkens 03-12-2021

Zeer tevreden over de uitleg die ik via mail gekregen heb , en ook over de service en correcte afhandeling en levering ! Ik moet de lens nog uitproberen dus daar kan ik nog niks over zeggen maar cameranu.nl is alvast een aanrader !!!

Ron 03-12-2021

Ik heb een Vortex diamondback verrekijker gekocht, een heel aantrekkelijke Black Friday deal door de zeer grote korting. Door de goede prijs was de kijker uitverkocht, maar na een berichtje naar de klantenservice kon ik nog steeds met korting bestellen. Dus geen op=op. De kijker is een paar dagen later gestuurd toen de voorraad weer aangevuld was. De website is overzichtelijk, met een goede zoekfuntie. Dat is ook wel nodig door het grote aanbod. Je wordt goed op de hoogte gehouden van waar je bestelling is. Verpakking was ook prima in orde.
Niet de eerste bestelling die ik daar gedaan heb, altijd goede prijzen en snelle service.

Marco Pauw 03-12-2021

Camera Nu heeft goede service en redelijke prijzen..
Laatst accu besteld en deze was niet bezorgd..zonder gezeur stuurde men nieuwe..Nu lens besteld voor mijn camera topprijs en goede kwalitiet.
Volgende bestelling weer bij Csmera Nu.
Groet Marco

Nico 03-12-2021

Mooie en overzichtelijke website! Vlotte afhandeling met betalen en bestellen. Daarnaast héél snel geleverd. En erg tevreden met munn nieuwe Sigma lens!

Arie de Knegt 03-12-2021

De winkel was bekend (Camera Tools)
Ik wist wat ik wilde, snel klaar, prima geholpen met uitleg over de actie.
Één heel klein min puntje, korte verwijzing koffiebar, ‘K had weer een hele rit terug, zou een upgrade puntje meer hebben betekend.

Pieter 03-12-2021

Wow! Wat een top bedrijf! Jullie blijven me keer op keer verrassen, niet alleen met jullie prijs/kwaliteit verhouding maar ook met jullie, altijd bereikbare top service! Deze keer een canon 5d Mark III, tweedehands met een Black Friday deal, de kwaliteit is als nieuw en de prijs was perfect! Dank!

Jaap 03-12-2021

Uitermate deskundig advies en zeer klantvriendelijke verkopers!
Ik heb lang geaarzeld tussen een paar nieuwe camera's, maar ik kreeg nooit de indruk dat mijn vele vragen en afwegen de verkopers verveeld of geïrriteerd heeft. Top!

Winny 03-12-2021

Bij Cameranu.nl vind ik altijd snel en eenvoudig datgene wat ik nodig heb. Ze zijn ook snel met het leveren van de bestelde producten. Ik ben erg tevreden over Cameranu.nl.

Laurens 03-12-2021

CameraNU is een topwinkel.
Ze begrijpen precies wat je nodig hebt en tegen prima prijzen.
Ze verdienen een groot compliment omdat ze niet zitten te pushen om ook gelijk allerlei extra's erbij aan te schaffen.
En 5 jaar garantie is helemaal prima.

JP 03-12-2021

Ik heb ik de shop uitstekende en begrijpbare uitleg gekregen wat betreft welke camera in mijn situatie en met mijn eisen/wensen het beste zou zijn.

Eva 03-12-2021

Mijn bestelling was snel in huis en in prima staat. Ik kon het hier net wat goedkoper krijgen dan bij andere aanbieders.

Vera 03-12-2021

Ik had nog weinig ervaring met camera's, maar heb in alle geduld veel advies en goede keuzehulp gehad! Ik ben eerst langs gegaan in een winkel in Groningen en heb daar uitgebreid advies gekregen. Na het laten bezinken heb ik via de website de perfecte camera gekocht! De service is snel beschikbaar, de adviezen zijn persoonlijk en de bezorging was sneller dan ik had durven hopen! Ik weet zeker dat ik al mijn toekomstige camera aankopen ook ga doen bij cameranu.nl!

Chokotoff 03-12-2021

Complete and ergonomic website. Wide range of products in stock. Quick delivery. 3 qualities that I appreciate.

carla 03-12-2021

Goede kwaliteit / prijsverhouding, overzichtelijke website en prima service.
Bestelde artikel snel ontvangen en vakkundig verpakt.

Randy 03-12-2021

Alles is makkelijk te vinden, telefonisch goed te bereiken voor vragen over producten. Bij incompleet product wordt het gewoon nagestuurd. Goede service.

Ruud 03-12-2021

Ik ga liever naar deze site dan naar de concurrent.
De reden daarvoor is de klantvriendelijkheid die ik heb gekregen fysiek in de winkels vergeleken met andere camera zaken. Ook veel meer expertise en altijd oplossingsgericht. Ook op de website word je het shoppen gewoon makkelijker gemaakt door zo veel mogelijk informatie te verstrekken.

Ad Gordeijns 02-12-2021

Twee mooie Canon 2000D spiegelreflex foto camera's aangeschaft.
één voor mezelf en één voor mijn vrouw.
Beide camera's zijn zéér snel geleverd en waren goed verpakt.
We zijn momenteel nog alle opties en instellingen van de camera's aan het uitproberen.
Uiteraard hopen we er in de nabije toekomst veel plezier aan te beleven.