Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frans 08-12-2021

Goede en snelle levering. Had al een nieuwe camera aan willen schaffen, maar gelukkig was de lens nog los verkrijgbaar bij Cameranu.

Mark 08-12-2021

Ik kom al jaren bij (CameraNU) en ben erg tevreden. Doen nooit moeilijk over retouren ef extra bestellingen zelfs als het overduidelijk is dat het mijn eigen vergissing bleek te zijn.

Diana67 08-12-2021

Van tevoren mail gestuurd met wat ik wilde, wat ik al had en wat mijn budget was. Daarop kwam een offerte die ik in de winkel ben gaan bekijken. Elk onderdeel werd uitgelegd. Thuis gekomen gelijk alles uitgepakt en geinstalleerd. Helemaal blij met mijn flitslamp, statieven, paraplu, reflector, reflectorhouder.

Ruud 08-12-2021

Mooie producten tegen een acceptabele prijs. Verzending en aftersales is top. Komt zeer professioneel en betrouwbaar over. Toppartner om mee samen te werken.

Erik van Rosmalen 08-12-2021

Eerder deze maand ben ik even langs geweest bij de vestiging van CameraNu in Eindhoven om een camerasensor te laten reinigen. Dat kan zonder afspraak (weet ik van de vriendelijke supportmedewerker op Whatsapp). Sterker nog, ik hoefde uberhaupt niet te wachten (had de koffie nog niet eens op....). Ik heb meteen ook wat rolletjes Portra meegenomen, want ook qua prijs is dat heel interessant. Prima zaak met vriendelijke service!

PvE 08-12-2021

CameraNU heeft een uitgebreid assortiment voor een goede prijs, zowel via de webshop als in de winkel in Urk. Er zijn ook winkels op in andere plaatsen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Bij de klantenservice werd ik vriendelijk te woord gestaan en mijn probleem werd snel opgelost.
Kortom: een prima winkel!

Maarten 07-12-2021

Prima geholpen in de winkel. De volgende dag de bestelling keurig aan huis afgeleverd!

Jenny 07-12-2021

Duidelijk zoekmenu en omschrijving van product. De flitser werd op de afgesproken dag, goed verpakt, door ons ontvangen.

Zaineb 07-12-2021

Omdat het statief dat ik wilde alleeb bij CameraNU beschikbaar was besloot ik om het op te halen in de winkel. Aangekomen in de winkel werd ik super goed geholpen. De medewerker demonstreerde het gebruik van het statief en nam de tijd om alle vragen die ik had te beantwoorden.

Annabel 07-12-2021

Online besteld en in de winkel opgehaald. Heldere site en vriendelijke bediening in de winkel. Heel goed geregeld allemaal! Het scherm is van goede kwaliteit.

Douwe Lodewijk 07-12-2021

Je wordt zeer klantvriendelijk geholpen. En je krijgt het gevoel ze nemen de tijd voor mij. Heb de ABC fotocursus gevolgd en dat is een absolute aanrader. De cursusleider is bevlogen en de vonken spatten eraf. never a dull moment.

Rik B. 07-12-2021

Wat een heerlijk bedrijf is Cameranu.nl , van geweldig snelle reactie en services tot mega soepele levering. aanrader

Jos Gerritsen 07-12-2021

Ruim assortiment. Duidelijke website. Wat je zoekt is snel vindbaar. Goede informatie. En in de winkel nemen ze alle tijd om je goed te helpen. Deskundig personeel.

Thom 07-12-2021

Duidelijke en overzichtelijke website. De prijzen zijn vergelijkbaar met andere webshops voor fotografie en de producten worden zeer snel verzonden. Verder is er op de website genoeg informatie over de verschillende producten.
Zeer tevreden met de afhandeling van mijn laatste bestellingen!

RobBonga 07-12-2021

Mooie ruime winkel.
Producten waren goed uitgestald.
Vlotte bediening,vriendelijk,duidelijke uitleg.
Kom hier zeker nog een keer.

Kim 07-12-2021

De site is prima, ik heb gekozen om het op te halen i.v.m. de juiste facturering voor de BTW teruggave. Ik kon dit gewoon ophalen terwijl het niet op mijn eigen naam stond. Het was ook op voorraad dus kon het direct halen!

Bee 07-12-2021

Telefonisch contact gehad over een 2de hands objectief. De medewerker beantwoordde mijn vragen op een duidelijke vriendelijke manier. Ook de levering van andere bestelde producten verliep snel. De website is overzichtelijk en online winkelen is een plezier! Voortaan doe ik mijn aankopen bij CameraNu op Urk.

Fotografie Dewolf M. 07-12-2021

De ruime keuze in producten vind je zeker terug bij Camera.nl, het product wa niet in voorraad maar na een mailtje of deze terug in voorraad was direct besteld. De snelheid/coorectheid waarmee de medewerkers om mijn vragen via mail beantwoorden was top.
Dit deed me besluiten omwille van service van Camera.nl om hier mij bestelling te plaatsen, de levering had één dag vertraging maar dat was te wijten aan het postorderbedrijf en de drukste waarvoor begrip. Het pakje zelf kwam heel verzorgd aan, ik zal zeker nog hier een bestelling plaatsen en de webshop aanbevelen aan collega's, vrienden.

Cindy 07-12-2021

Ik heb voor cameranu gekozen omdat de site heldere informatie geeft en overzichtelijk is. Integendeel tot 2 concurrenten waar ik door de bomen het bos niet meer kon zien. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst en ontvangen had ik nog wat vragen en de klantenservice is geweldig! Van telefoongesprekken tot mails met meer informatie, ze hebben er alles aan gedaan om me te helpen. Dikke 10!

Alex Duizer 07-12-2021

Super service ! Camera niet op voorraad besteld voor maandag afhaal . Maar na telefonisch contact en kleine bijdrage zondag bezorging geregeld top! Deze was te laat en een mailtje zonder probleem extra kosten terug gestort! Deze winkel heeft er een nieuwe vaste klant bij!

jacob de vries 07-12-2021

altijd prettig en voor zover ik dat zelf moet/kan beoordelen, deskundig geholpen op een prettige begrijpelijke manier.

VideograafMaxine 06-12-2021

Er was wat verwarring over de levertijd van de camera, maar gelukkig is deze toch nog best snel geleverd en de dames van de klantenservice hebben mijn vragen snel beantwoord zodat ik wist waar ik aan toe was. Erg blij met de nieuwe camera.

Johan Bergsma 06-12-2021

Personeel is zeer kundig en neemt alle tijd bij je aankoop. Dat geeft een goed gevoel. Verder hebben ze een groot assortiment in de winkel en anders online. Kortom een topzaak.

L. L 06-12-2021

Ik heb op deze site een super product gekocht. De led lampen helpen mij bij mijn product fotografie en zijn ook nog eens te gebruiken voor een feest. De levering was snel en het product was ook nog eens goedkoper dan bij andere plekken waar het werd verkocht.

T. Nutters 06-12-2021

Fijne winkel met zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel.
Ik heb hier zeer goed advies gekregen bij het maken van keuze voor xowel mijn camera als voor mijn lens