Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1047 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Boelen 06-12-2021

Website is overzichtelijk. De winkel in Eindhoven heeft ongelooflijk veel spullen en het personeel is kundig en heel behulpzaam.

Nicolien 06-12-2021

Ik was op zoek naar een goede lamp om video's op te nemen. Camera Nu biedt voor een een super handige set aan die erg goed te betalen is. Alles bij elkaar. Geen gedoe. Snelle levering. Prima!

Betsie 06-12-2021

Keurige afwikkeling van de bestelling. Snel gereageerd en precies op tijd.
sowieso erg vriendelijk personeel

Wouter 06-12-2021

Ik had op kort termijn een onderdeel nodig van mijn gopro. Online bestellen ging gemakkelijk en de volgende dag lag het klaar in de winkel waar ik vriendelijk te woord ben gestaan. Top!

Sportster 883 06-12-2021

Al bij al tevreden doch voor 23:59 besteld volgende dag geleverd is niet van toepassing voor België. Maar dan PostNL wat een klucht, heeft een week in beslag genomen om te leveren en dan nog af te halen bij een PostNL punt. Hier is zeker verbetering nodig.

Ted van de Spijker 06-12-2021

Ik kom vooral naar cameraNU voor het digtaliseren van negatieve rolletjes, voor de rest heb ik geen ervaring met hun maar de kwaliteit die ze leveren voor de negatieve is top!

Je heb binnen 3-4 uur alle foto's binnen via de mail/wetransfer en de scans zijn van erg hoge kwaliteit

De klanten service en de werknemers van CameraNU is erg open en vriendelijk, heb alleen maar goede eravring met hun gehad!

Ik ben natuurlijk niet mega in de fotografie wereld dus ik kan niet veel meer zeggen over de kwaliteit van cameraNU maar van wat ik heb gezien is het echt een aanrader voor begin en bekend :)

Ingrid 06-12-2021

CameraNU.nl is een fijne winkel! Ruime keuze en goede voorraad. Bij vragen: de livechat werkt meer dan goed. Vlotte reacties en de vragen worden met kennis van zaken beantwoord.

Kim de J 06-12-2021

Mijn stiefvader kocht altijd alles bij jullie en mijn eerste camera heb ik ook via jullie aangeschaft. Helaas is mijn stiefvader vorig jaar overleden maar mijn belofte aan hem was om door te gaan met fotografie en dus ook bij jullie bestellen. Waarom? Omdat de site overzichtelijk is en jullie wigenlijk alles wel hebben wat ik nodig heb om mijn, nu nog hobby, uit te voeren voor een goede prijs. Daarnaast is de levering ook gewoon heel snel.

Angelo 05-12-2021

Ik ben via kennissen bij deze shop terecht gekomen. Mij werd verteld dat ze over veel fotografie en technische kennis beschikten. Ik heb een gopro Hero 10 aangeschaft voor het filmen van mijn outdoor trips. Nadat ik had besteld en betaald kwam ik er achter dat de geheugenkaart niet was inbegrepen in het pakket en ik deze los bij moest aanschaffen. Ik heb direct gebeld met camera.nu en kreeg een zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon die mij keurig geadviseerd heeft bij het uitkiezen van de juiste kaart. De order werd netjes aangepast en kreeg en mail met daarin de een betaal link gevolgd door een bevestiging. Zo kon alles diezelfde dag nog verstuurd worden en had ik het de volgende dag in huis. Kortom een zeer aangename ervaring met deze shop! Hier kom ik zeker terug.

Alex 05-12-2021

Cameranu is een webshop die een van de goedkoopste is, maar geen dozen schuiver.
Ik ben meerdere malen in Urk geweest en daar staat personeel die je echt kan helpen. Ik ga er van uit dat het bij de andere vestigingen niet anders is.

Aad 05-12-2021

Zocht een verrekijker en kwam zo bij CameraNU terecht. Betrof Vortex Diamondback HD 10x42 NEW verrekijker en ook veel informatie op de site met wat review van klanten. Was niet de volgende dag is huis maar kreeg daar wel netjes bericht over. Prachtige solide kijker en ben er zeer tevreden over. Ook een prettige tas erbij. Goed zicht en belangrijk dat je zelfs 30 dagen bedenktijd had. Doorslaggevend was de extra korting door black friday.

BertVF 05-12-2021

snelle feedback van de Servicedesk op extra vragen, snelle levering, aanbeveling.

Rik 05-12-2021

Staan altijd voor je klaar en denken actief mee. Daarnaast duidelijke en spoedige afhandeling van bestellingen.

Arthur van der Linden 05-12-2021

Even zoeken op internet naar de gewenste lens, en gevonden op cameranu.nl. Eenvoudig te bestellen.
Snelle service en afhandeling.
Mooie lens.

Kristien Lingy 05-12-2021

Er is een groot aanbod van materialen. Prijs kwaliteit is Camera.nl uitstekend.
Mvg Kristien Lingy

W. 04-12-2021

Snelle levering en mooie producten. Prima verpakt en verstuurd. Erg blij mee!

Frans 04-12-2021

Shop is goed ingericht en heeft vakkundig personeel. Heb geen 10 gegeven omdat de hulp bij koop en inruilen van objectief wat dun was. Voor een goede klant verwacht je hier een betere prijs bij inruil en in elk geval een duidelijke motivering

Jean 04-12-2021

ben al lang klant bij CameraNU.nl , super webshop ...als je het hier niet kan vinden vindt je het nergens en dan ook nog zeer snel geleverd . TOP

max 04-12-2021

snelle levering van een mooie macro lens 105 mm. tweedehands, maar ziet er goed uit en maakt prima foto's.

Emily 04-12-2021

Eenvoudige goede lamp. Ideaal voor productfotografie of portret in kleine ruimtes samen met natuurlijk licht. Redelijk stevig. Eenvoudig in elkaar te steken. Enkel het snoer is niet lang.

Maurice 04-12-2021

Goede prijs, perfecte levering, goed product. Zeer tevreden. De bestelling verliep soepel. Top!

anneke louwman 04-12-2021

ik had iets besteld voor m,n vriend waar hij bij andere winkels maanden op moest wachten en ik bestelde het voor hem en heb hem gisteren gekregen hij was blij met deze cadeau

Marianne 04-12-2021

Ruime sortering met duidelijke omschrijving van het artikel. Snelle levering, ik zou het geen probleem vonden als ik een paar dagen had moeten wachten.
Goede prijs voor goed produkt.
Voldoet precies aan mijn verwachtingen

Jaap 04-12-2021

Supersnelle levering. Zaterdagmiddag besteld, zondag lag ie klaar op het ophaalpunt. Benro filter 3 stops medium hard, altijd goed en fijn om mee te werken.

Jeroen 04-12-2021

Prima webshop en nu met een winkel hier om de hoek, mijn nieuwe favoriete plek voor al mijn fotomateriaal.