Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan Willem Lagerweij 27-11-2021

Ik ben zeer tefreden over Camera nu in Apeldoorn. Ze geven een eerlijk advies. heb nu geen toestel gekocht, maar zal zeker komen als ik van plan ben om een camera te kopen. Dit is al de tweede keer dat ik zo'n eerlijk advies krijg.

Tom 27-11-2021

Prima service. Had ook een lens retour gestuurd en die werd 2 dagen later alweer gecrediteerd.
Wel een opmerking bij het bestellen met een btw nummer uit het buitenland, het totaalbedrag wordt in de checkout niet aangepast naar exclusief btw en daar krijg je ook geen melding van. Als je niet meteen betaald krijg je enkele uren laten wel een nieuwe betalingsuitnodiging met aangepast bedrag. Dus even opletten.

Annet 27-11-2021

Goeie web-side!!
Duidelijk en overzichtelijk.
Ook mogelijkgeid vragen te stellen...goeie deals..tweedehands spulken...
Levering al meteen de volgende dag!
Het was me aanbevolen en ik zou em zeker ook aan anderen aanbevelen!

Arkadiusz 26-11-2021

Super snelle bezorging, om 14 u besteld morgen thuis. Goede prijs en aanbod.
Ik ben tevreden.

Jan van der Kolk 26-11-2021

Door mij gekocht Sony optiek is in goede staat, ook keurig op de hoogte gehouden van de vertraagde levering. Bijgeleverde zonnekap durf ik mij niet mee te vertonen, had ik liever iets meer betaald voor een originele.

Alena 26-11-2021

I ordered in this shop twice.
First I made a refund because there wasn't a film that I wanted to buy. Everything went quickly and comfortable.
Then I made the new order and it was quickly delivered to me.
Recommend

Yannic Vanherck 26-11-2021

Zeer goede en overzichtelijke webshop. Binnen de 24 uur werd mijn externe HDD geleverd in België. Wat een topservice ! Niettegenstaande er één kabel ontbrak, werd deze zonder enige vorm discussie onmiddellijk verzonden en alweer zeer snel geleverd. Ik ben dan ook zeer lovend over de geleverde service alsook voldoet mijn aangekocht product aan de verwachting. Bedankt !

Theo w 26-11-2021

Veel informatie op uw website. Gemakkelijk om te bestellen. Vlotte en snelle levering

Patrick van der Sande 26-11-2021

CameraNU.nl is een onafhankelijke winkel met een heel groot aanbod en goede persoonlijke service / advies. Site is overzichtelijk, de prijs strak en de levering vlot volgens afspraak. What's not to like?

Janssen Herman 26-11-2021

snelle levering en goede kwaliteit en ik heb het geprobeert zeker een aanrader

N W 26-11-2021

VEEL AANDACHT VAN HET BESTELDE ARTIKEL VEEL OVER DE VERZENDING EN DE NAZORG VAN DE BESTELLING

Lammert Postma 26-11-2021

Keurig en professioneel geholpen. Goede winkel met ruim voldoende voorraad.

Nicolas 26-11-2021

het product zag er anders uit dan op jullie website en was
uiteindelijk niet te gebruiken voor wat we wouden

M Disco 25-11-2021

Deze winkel is van alle markten thuis , uitgebreide keus personeel heel kundig de beste aanrader om daar te kopen.

Erik Oudendijk 25-11-2021

Super snelle levering, prijsstelling is ook perfect. Mooi bedrijf met kwaliteit die je mag verwachten.
Échte aanrader om fotografie spullen te kopen.
Dank

Anat 25-11-2021

De helpdesk van Cameranu is geweldig. ze nemen de tijd om je rustig en goed te helpen. Bestelling via de webshop en had het 2 dagen later in huis want er was nog maar 1 artikel in nederland in fysieke winkel en niet in de webshop. kwam keurig verpakt netjes aan. Tot nu toe heb ik alleen maar zeer positieve ervaringen met Cameranu.

E. 25-11-2021

Vriendelijk geholpen, goede service.
Artikelen snel geleverd en goede kwaliteit.

Harry 25-11-2021

Zeer vriendelijk personeel en altijd met een glimlach, wat het leukt maakt om weer terug te gaan.

wimvideo 25-11-2021

De website is erg overzichtelijk
Vooral prettig dat bijna alles wat op staat ook echt leverbaar is.
Geen gedoe achteraf, met levertijden, maar correcte en snelle service.
Bij een vraag over aankoop van kleine goedkope accessoire (focusring voor op camera) kreeg ik ook binnen uur advies en duidelijke uitleg.
Over wat een betere aanschaf zou zijn

Kate 25-11-2021

Super vriendelijk personeel. Ze zijn gemotiveerd om je echt te helpen en nemen de tijd. Snelle service en eerlijk advies. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Viviane Van Wynsberge 24-11-2021

Heb een 2de hands camera gekocht waar ik heel tevreden mee ben, als gebruik voor 2de camera, lichte gebruikerssporen was vermeld en dit is inderdaad zo, zelfs zo dat je het niet merkt als je het niet weet, prijsvriendelijk en betaalbaar. De info telefoon lijn waar ik info wilde betreft de camera, zeer vriendelijk en behulpzaam. De nieuwe canon kamera ook zee tevreden mee. De verplaatsbare fotografie studio ook aangekocht, zeer tevreden en waarde naar de prijs, zeker zijn geld waard.

Vital Audio 24-11-2021

Super shop, snel geleverd zoals belooft! Omschrijving en foto's van het product klopte ook helemaal, erg fijn. Was al een tijdje opzoek naar een statief dat flink de hoogte in kan voor ambient microfoons. En dan vooral een die erg stevig staat zodat dit niet zomaar omvalt. Dan is het fijn dat je op de foto kan beoordelen en aan de omschrijving dat dit gaat werken. De meegeleverde adapter ook een groot plus punt. Helaas was mijn geleverde product niet in orde. Dit is supersnel en heel netjes opgelost. Binnen een paar dagen een nieuw product ontvangen. Winkel is goed bereikbaar en je wordt vriendelijk geholpen door kundig personeel. Top bedrijf dat zowel aan de voor als achterkant zijn zaakjes op orde heeft!!!

Bauke 24-11-2021

Super vriendelijke klantenservice tot savonds laat te bereiken
En zelfs laat op de avond bestellen volgende dag in huis
Netjes verpakt en ruime telefonische uitleg

Hotmon01 24-11-2021

Goede duidelijke en snelle communicatie,zal zeker een volgende keer weer hier iets kopen

Prima service 24-11-2021

Cameranu.nl heeft een uitgebreid assortiment van apparatuur, duidelijke beschrijvingen en uitgebreide reviews van kopers waardoor het makkelijk is een goede keus te maken. De website is zeer overzichtelijk en goed ingedeeld. Na de betaling verloopt de afhandeling van je koop erg vlot en wordt de bestelling de volgende dag aan huis bezorgd.