Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 996 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans1664 01-12-2021

Ik ben uiterst tevreden over mijn aankoop een Nikon 2.8/24-70 mm zoomlens, voldoet aan produktbeschrijving en eerste ervaring is dat dit een absolute toplens is. Kost wat maar dan heb je ook wat! s’Avonds rond 23:25 besteld en de volgende ochtend al in huis!! Deze webshop doet wat het beloofd, petje af!

Ferry1981 01-12-2021

Als eerste is alles goed te vinden op de site. De zoek- en selectiemogelijkheden zijn heel uitgebreid en het assortiment ook. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om naar de winkel in Apeldoorn te gaan. Hier trof ik een veel grotere winkel dan ik in eerste instantie dacht. Het assortiment in de winkel was ook hartstikke in orde en de verkoper die ons hielp heeft alles goed uitgelegd. Mooi dat er ook nog een stukje extra service geboden wordt in de vorm van sensorcleaning.

Ton 01-12-2021

Ik zocht een Wacom tablet, heb gebeld en de medewerkster die mijn hielp (telefonische) begreep precies wat ik nodig had.
Ze gaf me direct een paar keuzes, stelde de juiste vragen, kortom ik ben zeer tevreden over de hulp, de snelheid van handelen en ook de gemaakte afspraken. Kan cameranuf.nl iedereen aanbevelen.

Philip 01-12-2021

Prima (online) shop. Goede spullen, verkoopafdeling met verstand van zaken.

mvs 01-12-2021

mijn eerste bezoek aan cameranu in Eindhoven was erg goed gegaan, ik vind de winkel overzichtelijk met vriendelijk personeel die me meteen te woord stond. ik ben zeer goed geholpen met duidelijke uitleg op al mijn vragen, als de medewerkster het zelf niet zeker wist kwam er meteen een collega medewerker voor advies bij. ze waren helemaal niet opdringerig en als je niks zou kopen dan zou dat ook niks uitmaken. ik ben helemaal blij met mijn spulletjes die ik bij cameranu gekocht heb met op elk produkt 2 jaar garantie en de medewerkster zei tegen me bevalt het produkt niet of is er iets mee neem contact met ons op en we lossen het voor je op. ik beveel deze winkel dan ook zeker aan.

Leo Graus 01-12-2021

Goede en duidelijke web side, vervolgens snel en goed geleverd.
Artikel is in orde en voldoet aan mijn vraag.

Dick 01-12-2021

Zeer snelle toezending en klantvriendelijke internetsite. Genoeg keuze dus al met al zeer aanbevelenswaard. Top.

Erwin Budding Photography 01-12-2021

Als professioneel foto- en videograaf, stel ik hoge eisen aan mijn apparatuur en accessoires. Daarbij hecht ik waarde aan vakkundig advies, goede en snelle service en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Daarom kom ik al jaren bij Cameranu.nl.

Nunes 01-12-2021

KameraNu had a lens with a big discount that I've was interested in having. It came right away and everything was super easy.

Reitse 01-12-2021

Voldoende keuze voor wat ik zocht. Direct een bevestiging in de mail met daarbij verwachtte leverdatum. Later op de dag de bevestiging dat het product ingepakt was en klaar voor verzending.
En de volgende dag volgens afspraak geleverd. Goed ingepakt zonder onnodig veel materiaal te gebruiken. De plastic folie met grote luchtcellen zouden nog vervangen kunnen worden door iets minder belastends voor het milieu, aan de andere kant heeft mijn zoon daar wel weer heel veel lol mee :).

benjamin 01-12-2021

Goede shop, leveren vlot en nooit problemen mee gehad en had geen verzendkosten bij mijn aankopen

Latitudes Media 01-12-2021

Snelle en accurate levering. Product doet precies wat het belooft. Helpdesk snel en klantvriendelijk

Karel Apeldoorn 01-12-2021

Kennis van zaken aanwezig. Goed geholpen.
Helaas bij een reparatie kan men niks anders doen dan opsturen en afwachten.Ik snap het wel, maar een contact met de fabrikant en een oplossing zo wel erg fijn zijn.

Rick 30-11-2021

Shop was erg overzichtelijk. Prijs was goed. En het product had ik de volgende dag al in huis. Top service.

Mariska 30-11-2021

Echt super service, je wordt zo netjes en fijn geholpen , ze zijn eerlijk en oprecht . Denken met je mee, kortom een hele fijne winkel om producten aan te schaffen.

Jeanette 30-11-2021

Camera online besteld.
Netjes op tijd geleverd, prima verpakt, niks op aan te merken.

Nelly 30-11-2021

Klantvriendelijk, rustig en duidelijk in uitleg, alle tijd voor de klant onder het genot van een kopje koffie. Goede eerlijke adviezen die passen bij de klant. Niet het duurste willen verkopen. Ik ben fan!

Cor 30-11-2021

Winkel: Eindhoven
Goede service en snelle levering.
Vriendelijk personeel.
Hellemaal top

Pieter 30-11-2021

Na een zeer simpele bestelprocedure is het gekochte product goed verpakt zoals aangegeven de dag erna geleverd.
Op de website een keurige omschrijving en ook links naar informatie elders op internet.

Eer_de_Wandelmeneer 30-11-2021

Een nieuwe camera wil ik niet online kopen, daarom werd de camera in de winkel te Eindhoven gereserveerd. Bij het ophalen nam de verkoper uitgebreid de tijd mij te adviseren over voor de keuze van de juiste geheugenkaart en de camera alvast in te stellen met datum en tijd. Uiteraard werd ik nog even op weg geholpen met alle nieuwigheden die de camera biedt. De persoonlijke felicitaties met mijn nieuwe camera toen ik de winkel verliet stelde ik bijzonder op prijs!

David 30-11-2021

Wauw, ik ben met veel camera gerelateerde bedrijven in zee gegaan maar nog nooit zo positief geweest over een bedrijf. Ze leveren snel, hebben de scherpste prijzen, het retourbeleid zit ongelofelijk goed in elkaar en daarbij hebben ze ook nog eens super klantvriendelijke personeel. Dit is voor bedrijven die veel online werken anno 2021 erg zeldzaam en daarom ben ik aangenaam verrast en zal ik niet zomaar overstappen op een ander bedrijf!

Nai 30-11-2021

Zeer tevreden over mijn aankoop proces bij CameraNu! Ik wilde een camera + lenzen kopen en vroeg om een gecombineerde offerte. Hier kreeg ik snel een reactie op, ook dat 1 van de lenzen niet op voorraad was. Terwijl ik nog even rondkeek of ik die lens ergens anders nog kon krijgen (bij andere winkels die lang niet zo snel reageerden) werd ik enkele dagen later gebeld dat ze de lens plotseling binnen hadden gekregen, en ze er nog 1 over hadden (nadat de andere lenzen naar mensen op de wachtlijst was gegaan) en hadden onthouden dat ik er ook in geinteresseerd was. Heb meteen de aankoop toegezegd, kreeg de aankoop link binnen enkele minuten en de volgende dag had ik mijn nieuwe camera en lenzen al in mijn bezit!

JPW 29-11-2021

Kwaliteitsproduct in handen gekregen voor een redelijke prijs. Duidelijke foto's en omschrijving op de website. Super snelle levering. Nog een kleine vraag gedurende het bestelproces maar uitstekend snel en adequaat geholpen door de klantenservice

Sjors 29-11-2021

Overzichtelijke website met ruime keuze. Snelle levering en producten voldoen aan verwachting. Aanrader.

Ans 29-11-2021

Een fijne winkel met een ruim assortiment. Met kundig en vriendelijk personeel. En je bestelling snel geleverd.