Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erik 29-11-2021

Het proces klopt. Je bestelt en je krijgt het op de toegezegde datum ondanks de black friday drukte. Ik dacht dat er iets niet klopte en ik kon snel een retour aanmaken. Gelukkig bleek ik iets over het hoofd te hebben gezien. Ik heb de klantenservice gebeld en dat was vrij snel opgelost.

Michel Bouquet 29-11-2021

Het team van CameraNu is oprecht geïnteresseerd. Bij vreemde problemen ziet men het vinden van een oplossing belangrijk voor de klant en de eigen kennisopbouw. Waar vind je dit nog?
Nu een tas uit Urk naar Amsterdam. Was 'm niet, dus kwam meteen de volgende dag een beter alternatief. Top service!

Ruud van Marion 29-11-2021

Concurrerende prijs, snelle levering en professionele en vriendelijke service.

ewing445 29-11-2021

Mooi en gebruikersvriendelijk webshop...daarnaast ook altijd vriendelijk en prettig geholpen in deze winkel. Zijn niet alleen maar uit op verkopen maar jou ook eerst informeren en dan later koop je daar dan toch vanwege het prettige advies. In dit geval in groningen.

GH 29-11-2021

Ik heb de winkel in Rotterdam bezocht. Ik wist wat ik wilde hebben dus had geen advies o.i.d. nodig.
Na beoordelen van de spullen die ik had ingeruild en na bijbetaling van de nieuw aangekochte spullen ben ik weer weg gegaan.
Als ik een vergelijk zou moeten maken tussen deze winkelketen en de verschillende fotozaken die ik de afgelopen jaren heb bezocht dan valt mij in ieder geval op dat het veel van hetzelfde is geworden. Er is nagenoeg geen onderscheid meer. Acties, prijzen en policy zijn nagenoeg gelijk aan elkaar.
Ik vind het dan ook lastig oordelen.
Ik heb al e-mail verkeer gehad met de betreffende winkelketen. Voor wat betreft onderscheid, prijzen en policy was het vooral mijn conclusie en dat kan.
Te kritisch of te weinig onderbouwd? Plaats dan maar niet.

Rein 29-11-2021

Ik heb tot nu toe al mijn camera's en lensen etcetera bij cameranu gekocht.
Altijd een supersnelle levering.
De website is prima overzichtelijk en het bestellen gaat makkelijk.

Leon 29-11-2021

Deze winkel bevalt mij zeer goed, een verrekijker voor een goede prijs kunnen kopen en de volgende werkdag al geleverd.

Glenn Hoffman 29-11-2021

Opname van de bestelling, de levering van de camera en de bijbehorende communicatie waren tiptop in orde

Jan Ubels 29-11-2021

Normaliter ben ik niet zo van het online shoppen. Waar mogelijk koop ik spullen in de eigen omgeving. Maar een goede fotozaak zit er niet in mijn omgeving. De site van CameraNu is duidelijk en verschaft veel nuttige informatie. Daarom durfde ik het nu wel aan om via de webshop iets te kopen. En alles ging via een leien dakje. De camera werd precies op de juiste dag geleverd. Ik kan alleen maar te reden zijn.

Hans Halman 29-11-2021

PRIMA LEVERING VAN CAMERA INCL. SD KAART.
CAMERA VOLDOET GOED.
GOEDE PRIJS EN SNEL GELEVERD.

Ann 28-11-2021

Duidelijke site, goede informatie en prijs/kwaliteit verhouding.
Snelle bezorging en telefonisch vriendelijke service bij een vraag.
Product (Infrarood filter) bevalt goed .

DJI MINI 2 28-11-2021

Nette winkel met goed advies en vriendelijk personeel.
Bovendien een leuke actie!

Han 28-11-2021

Alles prima, vakkundig en snel afgehandeld, werd netjes gebeld toen camera binnen was.

Yvonne 28-11-2021

Twee wegwerpcamer's besteld. Goeie prijs, duidelijke site, snelle levering! Precies zoals het moet! Heel tevreden dus!

Paul Blahowetz 28-11-2021

De ene keer bestel je via de makkelijke website maar voor een nieuwe camera en de fantastische Canon lens RF 85 1.2 usm DS ga ik och graag naar een winkel. Die in Rotterdam centrum in mijn geval.
Elke keer een prettig bezoek ook als je niet direct iets koopt. Het personeel is vriendelijk en deskundig. Ze zijn altijd heel makkelijk met demonstreren en laten “voelen” van de apparatuur waar je geïnteresseerd in bent. Dat vind ik fijn!
Deze winkel is echt een aanrader.

Marc 28-11-2021

Website overzichtelijk en goed toegankelijk.
Vlotte levering. Meer hoeft dat niet zijn.

Han 28-11-2021

Prima shop, snel geleverd, goede prijs en product voldoet aan de verwachting.

Herma 28-11-2021

Bij toeval op jullie website terecht gekomen. Duidelijke en overzichtelijke website. Super snelle levering. Uiterst tevreden met het gekochte product. Zal zeker de volgende keer weer bestellen bij jullie. Ik raad jullie dan ook aan bij familie, vrienden en collega's.

Paul Van Croonenburg 27-11-2021

Onlangs een studio set van Godox gekocht. Betrof een demo model, dus daardoor aantrekkelijk geprijsd.
Werd de volgende dag al geleverd. Er bleek echter een lampje defect en er ontbrak een beschermkap.
Na telefonisch contact werd dit keurig netjes nagestuurd en werd ik goed op de hoogte gehouden van de status.
Zeer tevreden over de kwaliteit van zowel producten als service!

Arjan 27-11-2021

Bestellen vlot. Fijn dat je ook zonder vooraf betalen een bestelling kan plaatsen en bij afhaken in de winkel (fijn geholpen daar ook) kan afrekenen.

Jan Langenberg 27-11-2021

Zeer snelle levering en goede prijs / kwaliteit . Ruime keuze op de website

Cees 27-11-2021

Al diverse malen spullen gekocht via de site van CameraNu maar ook in de winkel in Amsterdam (voorheen Foto Booms) Ik heb ooit mijn eerste camera daar aangeschaft, inmiddels paar camera’s verder en ik kom daar nog steeds graag ivm de vriendelijke en professionele werknemers en hun grote aanbod van apparatuur. Kan een ieder CameraNu aanbevelen omdat je daar altijd met een goed gevoel weer weg gaat.

Jan Willem Lagerweij 27-11-2021

Ik ben zeer tefreden over Camera nu in Apeldoorn. Ze geven een eerlijk advies. heb nu geen toestel gekocht, maar zal zeker komen als ik van plan ben om een camera te kopen. Dit is al de tweede keer dat ik zo'n eerlijk advies krijg.

Tom 27-11-2021

Prima service. Had ook een lens retour gestuurd en die werd 2 dagen later alweer gecrediteerd.
Wel een opmerking bij het bestellen met een btw nummer uit het buitenland, het totaalbedrag wordt in de checkout niet aangepast naar exclusief btw en daar krijg je ook geen melding van. Als je niet meteen betaald krijg je enkele uren laten wel een nieuwe betalingsuitnodiging met aangepast bedrag. Dus even opletten.

Annet 27-11-2021

Goeie web-side!!
Duidelijk en overzichtelijk.
Ook mogelijkgeid vragen te stellen...goeie deals..tweedehands spulken...
Levering al meteen de volgende dag!
Het was me aanbevolen en ik zou em zeker ook aan anderen aanbevelen!