Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 963 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeanne 18-04-2021

Bij de vestiging van CameraNU in Apeldoorn geweest om een verrekijker te kiezen. Dubbele afspraak gemaakt om met twee personen te kunnen komen, fijn dat dit kon. Prima uitleg gekregen over verschillende verrekijkers. Alles ook direct buiten mogen uitproberen. Goeie keus kunnen maken, en daarna al meerdere roofvogels van dichtbij kunnen bekijken met de gekochte verrekijker. Als je een specifieke kijker wilt uitproberen, dan even van te voren bellen want niet alle soorten en maten zijn op de vestiging aanwezig.

Roel Schilders 18-04-2021

Super product! Snelle levering en goed verpakt. Heel tevreden met de service van Cameranu.nl! Zeker een aanrader

Coen en Tanina 18-04-2021

Een afspraak gemaakt om in de winkel in Urk ons te laten informeren over verrekijkers. We kregen een goede uitleg over het verschil tussen de verrekijkers. En kregen alle tijd en ruimte om verschillende verrekijkers buiten te testen! Goede service van William. En nog een leuke bijkomstigheid: we kregen na de aankoop een voucher voor een vogelexcursie met Klaas de Jong op Texel. Nu al heel veel zin in, en een unieke kans om de verrekijkers uit te proberen.

M.L. 17-04-2021

Cameranu is een super fijne shop/ winkel. De website is overzichtelijk en bij vragen word je snel en efficiënt geholpen en nemen ook echt de moeite om iets te doen

Ifiamminghi 17-04-2021

Indien de beschrijving bij een product nog vragen oproept, krijg ik steevast, soms binnen de paar uur, een gefundeerd to-the-point antwoord. Hierdoor kan ik in vertrouwen mijn aankoop doen.

Astrid 17-04-2021

Afgelopen zondag bestelde ik een nieuwe lens voor mijn camera. Zoals beschreven in de bevestigingsmail, ontving ik de lens keurig op de afgesproken dag. Prima service vanuit cameraNU.nl

L.Bos 17-04-2021

Alles is makkelijk te vinden en mooi overzichtelijk. Ik ga hier zeker weer wat halen!

Marlein 16-04-2021

De voorlichting...bestelling...levering...waren 100 % prima!

Bij nader inzien voldeed het bestelde product niet aan mijn verwachting.

Totaal geen probleem om het retour te sturen.
Binnen een paar dagen was het geld weer teruggestort.

Alleen maar complimenten.

AvZ 16-04-2021

Bestelling keurig verzorgd en op tijd afgeleverd, met Camera Nu nooit problemen gehad, een vertrouwd adres.

Kristof 16-04-2021

Prima service. Heel snel geleverd naar België. Savonds na 21.00 besteld en om 10.00 dag erna al in mijn bezit. Had ik niet verwacht maar was zo aangenaam verrast. Aanrader

Sylvia 16-04-2021

Ik ben super tevreden over Cameranu.nl. De website is overzichtelijk, mijn verlanglijstje kan ik makkelijk samenstellen, ik kan producten vergelijken. De prijs is aantrekkelijk, óók voor 2e hands objectieven. Contact met de klantenservice is optimaal; altijd vriendelijk en behulpzaam. Laatste aankoop was een 2e hands superzoom objectief: prima in orde, stand als nieuw. Bestellingen komen altijd snel, goed geïnformeerd en keurig verpakt aan. Kortom een aanrader!

Jelle 16-04-2021

Spullen waren op voorraad netjes een mail gehad dat het is ingepakt en klaar voor verzending. En weer een mail morgen in huis tot zover perfect. Alleen volgende dag een nieuw bezorg moment ook nog mooi op tijd. Maar helaas de volgende dag weer een andere bezorg moment nu helaas een dag te laat. Al met al begin was goed uitvoering stuk minder.

Bart 15-04-2021

snelle levering, uitermate competitieve prijzen, goede track and race
zeer aan te raden

Jasmin 15-04-2021

Zeer tevreden met cameranu.nl. Zeer snelle service en ook nog eens vakmensen. Ik heb regelmatig wat vragen, hun klantenservice helpt je altijd verder, en snel.

Jesse James 15-04-2021

Precies zoals het hoort, snelle bezorging, geen poespas. Ik heb gekregen wat me is beloofd, ben er blij mee.

Geusens Jos 15-04-2021

Al meerdere items gekocht op deze website. Steeds zeer snelle en correcte levering. Producten zijn kwalitatief zeer goed.

Karel de Greef 15-04-2021

Heel duidelijke site en vooral goede informatie over mijn aangekochte Barr & Stroud Series 4 ED 8x42 verrekijker.
Prijs was ook niet verkeerd en ook snelle levering.
Service kan ik (nog) niet beoordelen is n.v.t.

Ben 15-04-2021

Geeft advies wat het beste bij mij past. ook een alternatief en waarom die tas goed zou zijn

Bert Luppes 15-04-2021

gemakkelijk bestellen en betalen.
ruime keus in artikelen
perfecte verzending.

Mirte 15-04-2021

Duidelijke teksten, goede prijzen, alles snel en netjes geregeld. Heel tevreden mee.

Anneke 15-04-2021

Na toch een moeiijke start omdat een onderdeel niet leverbaar was, toch netjes ook na de drie maanden geholpen bij retourneren
mooi netjes

Paul 15-04-2021

In de loop der jaren meerdere foto-, videocamera's en accessoires gekocht, zowel in de winkel zelf als via de website.
Altijd snelle levering en goede service.

Frank 15-04-2021

Goede webshop met ruim aanbod. Kwam er even niet uit en gebeld voor advies. Zeer deskundig en eerlijk geholpen en daarna ook zeer blij met de aankoop.

Stijn 14-04-2021

Mijn vriendin is pas begonnen met foto’s maken. Nu wou ik een cadeautje geven. En gelukkig kreeg ik een goeie tip om hem hier te bestellen. Duidelijke omschrijving. Snelle levering. Als we meer nodig hebben. Dan weet ik ze nu te vinden. Groet Stijn

jurgen 14-04-2021

Na lang piekeren/zoeken/reviews kijken wist ik welke sigma lens dat ik wilde. afspraak gemaakt bij cameranu eindhoven (voormalig city foto). daar vriendelijk ontvangen met koffie en kon rustig de lens proberen. onderwijl body sensor schoon laten maken. ze boden een goed alternatief met een 2e hands nikon lens, in keurige staat. gaven keuzes in filters en zochten zelfs nog een passende transport tas. top service!