Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hessel van der Kooij 20-11-2023

Ja zeer tevreden!
Goeie service en top producten.
Zelf ervaring met een raid systeem die de geest gaf, ook dat is fantastische opgelost!
Kortom. Degelijk en betrouwbaar!

Theo 20-11-2023

Vorige maand een DJI pocket gekocht. Dacht dat het simpel te gebruiken was maar dat was pech. Gebeld met de klantenservice en de dame had er ook moeite mee. Vervolgens verwees zij me naar de filiaal in Amsterdam. De verkopers daar waren al op de hoogte gebracht. Er kwam een jonge gast naar mij toe en heeft mij geduldig geholpen en ingesteld. Daar wordt je blij van, nog even nagepraat over fotocamera’s en uiteindelijk 3 weken later een Nikon R6 gekocht. Top zaak met top service

Leo Jongste 20-11-2023

Na wat strubbelingen in de bestel fase is het bestelde Photoshop Elements 2024 software programma onderweg. Aan de opgelopen vertraging was ik zelf ook debet. Maar zoals het spreekwoord ook aangeeft: eind goed al goed. Ik ben heel tevreden hoe het is afgehandeld en ik zal bij Camera.nu zeker weer dingen bestellen.

Sam 20-11-2023

Het is mijn favoriete shop om mijn spullen te kopen. Klantenservice is top en ze vinden altijd wel een oplossing. Het heeft een breed assortiment aan producten en het heeft me al vaak geholpen in noodsituaties door hun snelle levering.

Jan van er Heide 20-11-2023

Deze keer geen review over een aankoop bij Cameranu, maar een review over de Service van Cameranu.
Bij het bekijken van gemaakte foto's met mijn Sony A7M4 zag ik kleine onregelmatigheden op de foto's. Toen ik hierover belde bood men mij aan om de sensor schoon te maken. Er was net een actie om de sensor gratis en voor niks schoon te maken.
Dit was de perfecte oplossing voor mijn probleem. Dikke duim en warme douche voor Cameranu !!

Freek Oort 20-11-2023

Ik kwam al een poosje in CameraNu in de vanWouwstraat Amsterdam, nu de nieuwe winkel op de Amstelveenseweg Asd geopend is, groter mooier prettiger, snel en vakkundig geholpen en ze hebben geduld met de bezoekers.
Prima winkel van CameraNu.

Aad Keus 20-11-2023

Ik vind Cameranu een zeer klantvriendelijk en zeer geïnteresseerd in haar klanten.
Bij Cameranu staat de KLANT centraal

Martijn 20-11-2023

Al vaker dingen gekocht en altijd snelle levering. Ook fijne en klantvriendelijke service. Voor mij de eerste plek om te kijken wanneer ik iets nieuws wil voor mijn camera.

G.Verbeek 20-11-2023

Tweedehands artikel gekocht en zeer tevreden over de gehele aankoop .
Van bestelling tot levering alles in de nopjes geregeld.
Ook het artikel doet aan verwachting en raad zeker d ze service aan.

H. Kiffen 20-11-2023

In de eerste instantie werd de bestelling niet goed doorgegeven maar na één telefoontje werd dit direct opgelost. Snel en vriendelijk personeel!

Willem 20-11-2023

In bijna alle gevallen is alles mooi en overzichtelijk. Onlangs zie ik bij een product 2 verschillende kortingen staan. 200 euro en 500 euro korting . Voor mij onduidelijk wat nu precies de korting is.
Wel uitstekende service. En goed meedenken. Het apparaat deed overigens niet wat ik verwachtte wat het zou moeten doen. Nog steeds het apparaat niet gebruikt ligt nog op de plank.

BT 20-11-2023

Mooie winkel in Urk, fijne mensen. Grote voorraad tegen scherpe prijzen. Ook de whatsapp helpdesk werkt zeer snel. Ik reis niet voor niets 1,5uur om daar klant te zijn.

Daisy 20-11-2023

De shop was erg overzichtelijk, ik was de ontvanger kwijt. Op de meeste sites moest ik dan het hele setje weer opnieuw bestellen. Op deze site kon ik de ontvanger los bestellen, dit scheelt in de kosten. Het gaat hier over de Falcon Eyes Ontvanger RF-DD2.4-R voor RF-DD2.4. Duidelijk overzicht en snel/netjes geleverd!

Geert 20-11-2023

Tweedehands objectief besteld. Eenmaal binnen bleek deze er prima uit te zien, was de prijs zeer scherp en de levering goed verpakt en snel. Heel tevreden!

Mehmet Sahin 20-11-2023

I choose cameranu because I like the prices, availability of the products, website design, delivery speed, Klarna option and the customer support as well.

JDT 17-11-2023

Snelle levering van mijn Go Pro accessoires. Goed en stevig verpakt en opgestuurd gekregen. Via mail ook goed informatie ontvangen van mijn bestellingen en wanneer het is verstuurd met ontvangst van een track & trace erbij. De site is ook erg overzichtelijk en makkelijk vinden van wat je zoekt.

Linda 15-11-2023

Bestellen ging vlot en erg blij met mijn nieuwe godox flitsers. Volgende dag al in huis!

Dooitze de Jong 13-11-2023

Ik kocht onlangs een tweedehands Sony E 18-105mm f/4 G met Power Zoom en Optische Beeldstabilisatie. Ik had enigszins haast voor een klus een paar dagen later en het objectief werd keurig de volgende dag geleverd op het adres. Het product werd geleverd zoals beschreven, gebruikssporen maar optische in orde. Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik kan weer een paar jaar vooruit met deze nieuwe aanwinst!

Herre 13-11-2023

Top winkel voor camera apparatuur en accessories. Goed advies, kundige en vriendelijke medewerkers.

Jos 11-11-2023

Onlangs een camera Canon 90D aangeschaft en na 4 weken kom ik er achter dat de flits/hotshoe niet functioneert. Een probleem die je niet met opmerkt. Contact opgenomen met Camera.nu en die schepen me af met reparatie. Ze begrijpen niet dat je een camera van bijna 1400 euro niet na een maand al moet laten repareren en feitelijk met een occasion camera zit. Ik vind het een enorme slechte service. Ze komen met het verhaal dat je dit binnen 14dagen moet melden, iets wat je niet direct opvalt of gebruikt (flits/hotshoe). Ik weet niet of ik nog zo snel bij camera.nu een dergelijke dure aanschaf zal doen, of koop meteen een occasion dan weet je dat je een gebruiken en of misschien gerepareerde camera gekocht hebt.
Jammer dat hun service en coulance niet zo goed is als hun levering, camera.nu verkoopt graag maar geeft liefs geen service.

Gertjan Schutten 10-11-2023

Prachtige winkel, groot assortiment, scherpe prijzen en plezierig en deskundig personeel.

Rik Denekamp 10-11-2023

De telefonische adviesafdeling is ontoereikend. Hier worden slechte adviezen gegeven of er wordt geen passende oplossing aangedragen. Verder is het een prima webwinkel.

Djoyce 09-11-2023

Een tweedehands lens mogen ontvangen super services via de app gehad welke en hoe en wat super handig en zeker aan te raden voor advies !
Super geholpen en helemaaal blij met de lens !!!!

Hans 09-11-2023

Cameranu heeft een nette en toegankelijke webwinkel en bovendien de spullen die ik zocht op voorraad en leverbaar voor een goede prijs. Verzending en bezorging zijn snel en mijn aankoop (een infraroodfilter) voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Prima webshop!

Niels 08-11-2023

Duidelijke en intuïtieve webshop. Tijdens de campagne waar 20% korting op tweedehands Nikon aanbod werd gegeven, heb ik de Nikon 500mm PF gekocht. Stond al heel lang op mijn wensenlijstje en nu dusdanig aantrekkelijk geprijsd dat ik besloten heb deze te kopen. Werkelijk als nieuw, met alle toebehoren en 1 jaar garantie. Top geregeld. Met een koerier van Cameranu laten komen, durfde het niet aan met PostNL. Netjes gebeld van tevoren en op afgesproken tijd geleverd. Tevreden klant!