Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1053 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pieter 12-09-2023

Prima service, snelle levering, veel artikelen, grote keuze met duidelijke beschrijving van het artikel. De beste fotowinkel van Nederland met steeds meer filialen.

Chen 12-09-2023

Online aankopen zijn eenvoudig en levering verloopt vlot. De persoon die me in de winkel heeft geholpen, was ook heel vriendelijk. Jammer genoeg weet ik zijn naam niet, maar bedankt voor de hulp!

Oscar 11-09-2023

Duidelijke website, over het algemeen kundig personeel en winkels waar je lekker kan rondneuzen.

Jean 11-09-2023

Sd kaart besteld, en de dag erna al in de bus. Top service en prima prijs. Zeker aan te bevelen.

erik 10-09-2023

snelle levering, mooie prijs kwaliteit. Makkelijk te vinden artikelen. genoeg te vinden.

Jaap 09-09-2023

Prima winkel met een vlotte levering. Helaas het aangekochte product retour moeten sturen, dit was totaal geen probleem, hierin ben ik ook keurig geholpen.

Antonius 09-09-2023

Product beantwoorde niet aan de verwachting. De winkel nam het meteen retour en leverde mij hij het juiste product gratis omdat het gebruikt was.

Henkas 09-09-2023

I have bought a Sony A7c camera with a 50mm f/1.8 lens in their Amsterdam store and they were really friendly, professional and helpful. They could answer all my questions and I couldn't recommend them more.

Eline 09-09-2023

Prachtige winkel met zeer vriendelijke personeel met kennis van zaken. Waar zie je dat nog tegenwoordig?

Brenda Elbertsen 09-09-2023

Online besteld een Canon EOS R50 met twee lenzen, de volgende dag in Apeldoorn gehaald. Maar je word keurig netjes geholpen, hebben alle tijd voor je om alles uit te leggen, ga er zeker vaker terug komen fijne winkel.

K.M. 08-09-2023

Ik heb bij deze winkel een telescoop gekocht. De website is erg duidelijk en ik kon de verschillende telescopen goed vergelijken. Levering ging goed en de telescoop was goed verpakt.

Jes fan Nes 08-09-2023

Duidelijke website en voor mij een aantrekkelijk aanbod voor een nieuwe printer. Ook nog eens heel snel geleverd en goede duidelijke tekst over de cashback actie die er was.

Jonathan 07-09-2023

Ik heb een demo model gekocht van de gopro 11. Levering zoals beloofd op de volgende dag.
Na openen bleek de batterij niet goed te werken. Eerst werd ik goed geholpen via de whatsapp klantenservice, en daarna ben ik uitstekend geholpen in de winkel. Ik heb een nieuwe batterij meegekregen en nu werkt alles naar behoren.

Henk 06-09-2023

Makkelijke site en gemakkelijk bestellen. En zeer snel netjes geleverd. Top!

Charlotte 06-09-2023

Kreeg een incompleet product mee, waarvan de verpakking ook niet meer volledig in orde bleek te zijn, terwijl het als nieuw was verkocht. Na contact werd een nieuw product opgestuurd naar de postbus, ipv naar het bezorgadres. Ze waren helaas ook weinig bereid om goed mee te denken over passende statieven, want met 60.000 producten in het assortiment zou dat niet gaan. Na veel gedoe is alles wel opgelost, maar vooral door mijn aandringen.

Roland van Keimpema 05-09-2023

Aanschaf van action camera, duidelijke omschrijving, Precies wat ik zoek, snel, laagste prijs garantie en een snelle correcte levering

Arian van der Pijl 05-09-2023

Sinds mijn eerste camera aanschaf in 2006 (je moest toen nog een trap op in de oude winkel in Urk) eigenlijk trouw gebleven aan cameranu.nl. De ligging, aanbod, het nog bestaan van en grootte van het bedrijf spreekt mij nog steeds wel aan. Kwa prijzen, 5 jaar garantie ontlopen ze niet zo aan de rest maar een all in one shopping blijft aantrekkelijk bij een winkel met grote voorraad. Al meerdere keren serieuze uitgaven gedaan en persoonlijk kom ik deze toch ophalen in een winkel om de aanschafpret te verhogen. Persoonlijk raak ik nog altijd enthousiast als ik nieuwe tech spulletjes mag uitzoeken, maar wie niet toch?
Onlangs dus een overstap gemaakt naar 'mirrorless' (Canon uiteraard ;)) waarbij ik prima geholpen ben door William (niet Rutte) maar ik denk met net zoveel kennis ;). Omdat het nogal eens druk kon zijn in de winkel gekozen om in de loop van de ochtend deze te bezoeken (Urk) waarbij het voor mij prima uitpakte. Nogmaals dus voldoende aandacht van de verkoper, meedenkend en ook al wil men verkopen is dit niet het uitgangspunt zelf. Ik mocht bijna geen dubbele screenprotectors kopen maar ik stond erop :) (thuis kan het misgaan). Zou ik wederom een bezoek brengen? Jazeker .. maar misschien weer over enkele jaren als er een refresh / uitbreiding nodig is. Tot die tijd is het nu genieten van de spulletjes die bij dit bezoek zijn aangeschaft. Dat is dus als ik het 'GAS' (een aandoening bij fotografen - Gear Acquisistion Syndrome; het kopen en kopen van fotospulletjes) af kan blijven.

Esther 05-09-2023

Ik had de verkeerde mountadapter besteld, retouren ging zonder problemen, er werd snel en vriendelijk gereageerd en ik werd zowel nauwkeurig op de hoogte gehouden van zowel bestel- als retourverloop. Fijne service!

Michel Bot 04-09-2023

Wat een Top Zaak is dit!!! wat word je hier goed en met veel kennis geholpen, ik zou het iedereen aanbevelen om voor 23:00 te bestellen! Het komt de volgende dag in huis en je heb het ook echt de volgende dag in je huis! echt een dikke 10 voor deze Toppers!!

Sanneke 04-09-2023

Via cameranu een dji mini 3 drone gekocht. Ik heb deze besteld via de website en kon deze de dag erna ophalen bij de locatie op Urk. De website was erg duidelijk en in de winkel ben ik prettig en snel geholpen.

Eerde Bolk-Tavenier 03-09-2023

Na wat speur- en leeswerk om info over ef-m objectieven kwam ik zoals vaker uiteindelijk weer bij cameranu uit. De productomschrijving was helder en bevatte voldoende informatie, en daarom mijn objectief ook hier besteld. In goede veilige verpakking werd het ook nog eens behoorlijk snel bezorgd.

Snoeck 03-09-2023

Ik heb in het verleden al mijn apparatuur gekocht in de winkel, nadat ik eerst rond had gekeken op de website. De site is duidelijk per productgroep en merk. Bij vragen kan je bij de klantenservice terecht die snel reageren. Ook is er een inruilmogelijkheid mits de producten niet te veel verouderd zijn. Ik had nu online besteld en ook nog accesoires. De bestelling was zeer snel en alles was netjes ingepakt. Ook miste ik een accesoire die netjes is na gezonden. Wil je vergelijking maken kan dit ook op deze site. Door een persoonlijke keuze betreft gezondheid wilde ik lichter gaan fotograferen, en ben geslaagd en zal ik hopelijk veel plezier beleven aan het merk dat anders is dan mijn eerdere keuzes.

Arnoud 03-09-2023

nette winkel (ik ben een paar keer in de winkel van urk geweest) ik heb meerdere producten gekocht zoals laats een lens dopje omdat ik op marktplaats een hele leuke lens had gekocht zonder lensdopjes en de medewerker hielp mij met het vinden van het correcte lensdopje (het werd zelfs terplekke gepast) ook had ik een setje gekocht met een lens pen, blaasbalg en microvezel doekje en alles werkt helemaal prima. ik werd snel geholpen. een paar maanden daarvoor had ik een cameratas daar gekocht tenminste ik had 1 in de winkel uitgezocht (toen werd ik ook goed geholpen door een medewerker) en die later op de dag gekocht via de website en kwam later netjes aan en het is een goede cameratas. en een andere keer had ik een statief gekocht via de website en die werkt gewoon goed. ik vind de website erg duidelijk en de winkel vind ik mooi ingericht en word er goed geholpen bijvoorbeeld als ze iets niet in de winkel hebben liggen maar wel in het magazijn dan halen ze het op en kan je het bekijken.

Julia 02-09-2023

Ik wist niet precies wat ik nodig had en vroeg daarom om advies bij CameraNu. Er werd heel uitgebreid antwoord gegeven waardoor ik de juiste overwegingen kon maken. Nu ik mijn aankoop binnen heb ben ik er ontzettend blij mee! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben over hoe snel ik een reactie kreeg. Bedankt CamerNu!

Chantal 02-09-2023

Was voor mijn zoon van 19 op zoek naar een lens voor zijn camera hij is dol op fotograferen en is startende ondernemer.heb zijn lens gevonden bevalt hem ontzettend goed!gaan zeker vaker bestellen