Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 997 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sanne 29-08-2023

Goede communicatie, producten werken snel en zorgvuldig geleverd. Niks te klagen :)

Irene Schipper 29-08-2023

Heel enthousiast over cameranu. Ten eerste was het een mooie aanbieding waar ik erg blij mee was. Ik had het laat op de avond nog besteld en het werd de volgende dag al geleverd, top! Tussendoor had ik nog een vraag gestuurd via WhatsApp en vrijwel direct kreeg ik een vriendelijk antwoord terug. Dus zeer tevreden!

Ulco Schuurmans 29-08-2023

Zeer snelle levering, goede voorlichting en schappelijke prijs. makkelijk te vinden op de site. Eenvoudig te bestellen. En afwikkeling overzichtelijk. De gekochte Vortex 8 x 32 ijker voldoet aan alle verwachtingen.

CarloB 29-08-2023

Veel keus en goede prijs. Via de webshop wat besteld en er moest wat omgeruild worden. Dat deed ik in de winkel en werd vriendelijk en vakbekwaam geholpen. Doordat ik geruild had voor wat goedkopers stond het retourbedrag al de volgende werkdag op mijn rekening.

Ralph 28-08-2023

Heel simpel: ik had een micro sd card nodig. Op de site van Camaranu kon ik heel snel de juiste vinden, hadden ze de beste prijs en werd ie de volgende dag al geleverd. Geweldig! Dat schept vertrouwen voor een volgende bestelling.

Karl 28-08-2023

Ontzettend tevreden met de wijze waarop mijn bestelling is gegaan. De website is helder, duidelijke mails na aankoop en snelle levering. Verder nog een Cleaning Card ontvangen, super. Ik zou jullie zeker aanbevelen aan vrienden.

Ton 28-08-2023

Geweldig advies iedere keer. Enorm veel geduld met mijn beperkte technische kennis.

Jan 28-08-2023

Prettig geholpen, direct op voorraad en binnen enkele minuten mee te nemen. Product voldoet prima, kortom je krijgt wat je wilt!

Ilse 27-08-2023

Erg tevreden over camera nu! Ik ben een keer live in de winkel geweest in groningen. Er kwam gelijk iemand naar me toe en ben super geholpen aan een prachtige 2e hands beginners camera. Goede hulp en tips gehad. (Bij een andere winkel gespecialiseerd in camera's ben ik erg slecht geholpen en geen interesse dat is het tegen overgestelde van camera nu) de website is super te gebruiken en prettig dat je zelfs 2e hands spullen kan kopen die allemaal erg netjes zijn. Heel erg blij met mijn aankopen. (Camera, lens, filter en camera tas)

K. Cuijpers 27-08-2023

Godox LED6Bi Litemons Bi-Color Pocket Size LED Video Light is een prima product.
Verder goede communicatie enn een perfecte aflevering

Beau Berghmans 26-08-2023

Als het slecht is, moeten we het zeggen..
maar als het goed is, moeten we het zeker zeggen!

En dat was het.

Nieuwe Sony camera + bijhorende lens aangekocht in de winkel in Antwerpen. Aanvankelijk te veel betaald omdat ik geen inruilkorting en kitkorting op mijn bedrag gekregen had.

Mailtje uitgestuurd en 2 dagen later stond het te veel betaalde bedrag al terug op mijn rekening.

Top service!

anne van der wal 26-08-2023

jaren geleden kwam ik voor het eerst bij Camera Nu in Urk, had toen een defecte Minolta spiegelreflex bij mij en vroeg de verkoper of hij een vergelijkbaar toestel voor mij had. Deze vroeg op zijn beurt hebt u er ook lenzen bij natuurlijk antwoorde ik Ok dan hebben wij een Sony camera voor u want daar passen uw lenzen weer op. EEN EERLIJK EN GOED ADVIES en daarom kom ik nog steeds tot volle tevredenheid bij Camera Nu in Urk terug. Op aanraden van hun net nog een Canon sx70hs aangeschaft. en die doet het uitstekend....

Louise 26-08-2023

Ik koop nergens anders meer!
Groot assortiment op voorraad, geweldige klantenservice, reageren vrij direct op alle vragen die je stelt, geven goed advies en levering is super snel!

Echt TOP!!

Karin Biesbor 26-08-2023

Goede service bij Cameranu Amsterdam . UV filter van telelens was gebroken (en zat vast). Snelle reparatie uitgevoerd. Vriendelijk en kundig personeel.

Marcel Everts 26-08-2023

Fijne webshop, goed overzicht en duidelijke zoekfuncties.
Produkt zoals omschreven en snel geleverd.

Nienke Wuring Creative Photographer 26-08-2023

Ik kom al ruim 13 jaar bij CameraNu. Goudeerlijke adviezen en nemen voldoende tijd voor je. CameraNu is zeker the place to be voor de amateur en professional. Zelfs met vragen over de kwaliteit van duurdere of goedkopere alternatieven worden de voors en tegens duidelijk uitgelegd zodat je met een bij jou passend product de winkel uit loopt.

Ata Vilsteren 25-08-2023

Door misverstand verkeerde verrekijker mee naar huis genomen, ruilen was geen enkel punt en kreeg zelfs meerprijs cadeau ter compensatie voor de overlast. Top waar kom je dat nog tegen. Meestal moet je allerlei formulieren invullen en uitprinten om ruil mogelijk te maken.

Angélique van Deursen 25-08-2023

Helaas ging er iets mis, mijn pakket zweeft ergens en niemand weet waar. Cameranu loste het direct op en stuurde het opnieuw op en deze keer ging alles goed. Heel tevreden over de snelle oplossing en service. Ik raad cameranu zeker aan. De klantenservice was ook heel goed bereikbaar en klantgericht.

Jan 25-08-2023

Fijne overzichtelijke winkel. Ber erg goed geholpen en mocht de aankoop in de winkel uitproberen. Goed advies over product gekregen. Vriendelijk en deskundig personeel.

Jeroen 25-08-2023

Bij Cameranu heb ik een Canon R7 aangeschaft.
Als je een nieuwe camera koopt zijn er onnoemelijk veel mogelijkheden. Zowel in de cameras als in de lenzen. Dan ga je het hele internet afzoeken en lezen maar daarna heb je nog twijfels. En dan is het fijn als je bij Cameranu ook een winkel hebt. Je kunt er langsgaan, een camera in je handen houden (Dat kan vaak omdat ze enorm veel in huis hebben.) en direct vragen aan een expert stellen.
Dat die expert zelf fotografeert en weet waar hij het over heeft, lijkt vanzelfsprekend. Waar ik achteraf heel positief over ben is het geduld wat ze met je hebben. Ik had echt het gevoel dat het helemaal niet uitmaakte hoelang ik erover deed en hoeveel vragen ik ook bleef stellen. Daarbij werd mij ook niets "aangepraat". Dus Cameranu, bedankt!

Nathan 25-08-2023

Ik had de shop gekozen vanwege de goede beoordelingen en nette prijs. Dat is ook echt zo dit keer. Vlotte service, keurig verpakt en product ook prima zoals verwacht. Helemaal niks op aan te merken!

M. W. 24-08-2023

Ik heb een heupriem voor mijn fototas besteld. Keurig verpakt en snel geleverd. De riem is geheel naar wens.

walter 24-08-2023

Heldere site, eenvoudig bestel proces, prima prijzen met ruime keuze, niet opdringerig.

Gilbert Raadwijk 24-08-2023

Top winkel top medewerkers en top manager had een probleem en ze hebben het top op gelost

Sem 24-08-2023

Hele goede webshop! Levert snel en goeie kwaliteit aan producten. Ik haal al mijn camera spullen van Cameranu en ben tot op heden zeer tevreden over de service + kwaliteit!