Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1039 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

deSchliek 18-08-2023

uitstekende begeleiding van de aankoop. Iedere technische vraag werd vlot beantwoord.

DeGravin 18-08-2023

Ik vind de winkel heel gastvrij en ook gericht om je te helpen om beter en creatiever te fotograferen. Ook de levering van bestelde producten gaat ook heel snel. Binnen 1-2 dagen kan je het ophalen in de winkel. Echt een winkel waar je terecht kan voor vragen en producten. Wat ik ook een toevoeging vind zijn de tafels en stoelen/bank waar je even rustig kan zitten en in fotoboeken- of een product kan bekijken met een evt. aangeboden drankje.

Linda 17-08-2023

Aangekocht: camera rugzak

Op de website al vooronderzoek gedaan naar maat, indeling en merk. Bij bezoek aan winkel vooral gekeken naar afwerking, klein en materiaal. Keuze was zo gemaakt. Prima winkel en fijn dat je veel items eerst kunt zien alvorens je ze aanschaft. Vriendelijk personeel.
Openingstijden zouden wat ruimer mogen zijn (eventueel een avond in de week)

Tahira 17-08-2023

Alles wat ik wou hier kunnen vinden! Super snelle levering en nette staat. Mega blij mee, blijf hier kopen en raad het ook zeker aan. Personeel helpt je ook graag, alleen maar positief eigenlijk. Goede prijs kwaliteit

Marjan 17-08-2023

Zeer snelle levering, goede kwaliteit en goed verpakt. Geen aandachtspunten.

Roland's Foto's 17-08-2023

CameraNU.nl in Groningen. Keurige winkel. Kundig en zeer vriendelijk personeel. Denken ook goed net je mee. Gewoon een plezier om daar rond te lopen.

eddy 17-08-2023

reeds meerdere malen een aankoop gedaan en nog nooit teleurgesteld geweest, top bij aankoop en bij levering.
materiaal uitstekend en goeie service
in mijn ogen een topper

Niek Muziek 17-08-2023

De aanschaf van een Panasonic HC-V180 camcorder was een goed ondersteund keuzeproces. CameraNU gaf snel en adequaat antwoord op mijn vragen vooraf en ook na ingebruikneming van de camcorder kreeg ik snel reactie op nog een extra vraag.
Prima service en uitstekende prijzen!

Niek Muziek 17-08-2023

Goede prijs en uitstekende (snelle) service en ondersteuning bij vragen.
De camcorder die ik kocht bevalt uitstekend en de paar vragen die ik vooraf en na aanschaf stelde, werden snel en adequaat beantwoord. Voor mij een winkel om naar terug te keren voor een volgende aanschaf.

Marcel 17-08-2023

Contact gehad met een prettige en behulpzame medewerker die ervoor heeft gezorgd dat ik het juiste product heb ontvangen.

Denny 17-08-2023

Al meerdere keren spullen besteld, als drones, sd kaarten en accessoires.
Goeie en snelle leveringen service bij problemen worden serieus op gepakt zeker een aanrader.

Jan Willem 16-08-2023

Goede informatie via de chat/telefoon. Aankoop voldeed aan verwachting. Snel geleverd.

Willem 16-08-2023

Afgelopen week twee producten besteld. Prima site, vlotte afhandeling van de bestelling en de andere dag bestellingen onbeschadigd afgeleverd. Top!

Ed 16-08-2023

Zeer vakkundige medewerkers. Ze hebben mij een goed advies over de canon R7 icm de 18 /150 mm lens. Ik heb deze dan ook aangeschaft. Verder hebben het aanbod van workshops en lezingen er bij mij voor gezorgd dat ik bij Camera nu terecht ben gekomen.

Chandu Srirangam 16-08-2023

Statief van LeoFoto besteld en binnen no time heb ik thiis ontvangen en alles werkt.

Echt een aanrader om te winkelen voor foto/video spullen.

Miranda Brouwer 15-08-2023

Dit was de eerste keer dat ik een andere camara kocht bij Cameranu.
Wat een goede service, ze luisteren echt naar wat jij graag fotografeer en wat je bestedings budget is.
Dan adviseren ze je een camera, waarbij je niet aan een balie hangt maar aan een tafel waar ze echt de tijd er voor nemen om alles goed te laten zien.
Wat extra mooi is dat ze opjecten hebben een vogel bvb of een macro tafel zodat je echt kan zien wat een camera of lens doet.
Ook als je probleem heb met instelling, ze nemen er de tijd voor om er naar te kijken en mee te denken.

Ceeso 15-08-2023

Duidelijke site, goede prijs en bovenal: om 23.45 uur besteld en de volgende middag om 13.00 uur al ontvangen.

Jill Heesters 15-08-2023

Ik wilde graag mijn oude hobby weer oppakken, fotograferen . Op aanraden van verschillende kennissen ben ik naar cameranu gegaan en heb ik uitleg gekregen welke camera geschikt voor mij zou zijn. De camera werd besteld en deze was een dag later al op te halen in de winkel. (Snelle service, altijd fijn). Bij het ophalen van de camera kreeg ik nog wat uitleg/tips en ik mag altijd terug komen met vragen.

Lieftink 15-08-2023

De shop van camera.nu is duidelijk en alle informatie is goed te vinden. Ik koop graag mijn apparatuur hier, omdat in de winkel alle apparatuur staat uitgestald, zodat je de fototoestellen goed kan vergelijken met elkaar. Er staat uiterst vakkundig personeel in de winkel, die met je meedenken. Dit keer heb ik in de winkel mijn canon r7 met 18-150 IS STM lens gekocht. Wat een super camera is dit! De bedieningsknoppen zitten wel op andere plekken, dan bij mijn vorige camera (90D), maar daar ben ik nu al aan gewend. In combinatie met de 18-150mm is de camera handzaam en licht en echt fijn om er mee op pad te gaan. Superscherpe beelden!
In het verleden heb ik ook wel eens een camera online besteld bij camera.nu en die had ik de volgende dag al in huis. En wat ook meespeelt is, dat je de oude apparatuur in kunt leveren, waar je dan een goede inruilprijs voor terugkrijgt. Komt nog bij dat je op nieuwe apparatuur 5 jaar garantie krijgt.

Richard M 15-08-2023

Insta360 ONE X2 gekocht voor een goede prijs, de volgende dag geleverd! Top.

Marijn 15-08-2023

Prima product, zoals omschreven. Prima levering.
Na 2 maanden nog steeds veel plezier van

Angelien 14-08-2023

paar x telefonisch medewerker gesproken over de lens, super aardig en lief geholpen, goed uitgelegd, de zonnekap die er bij hoorde zat er niet bij , na een mail gestuurd te hebben werd de zonnekap thuis gestuurd, ik vind cameranu een fijne winkel en eerlijk personeel, top ga zo door!

JoJo 14-08-2023

Laten we beginnen met dat het echt daadwerkelijk binnen een dag bezorgd was, nog niet de avond ervoor had ik mijn bestelling geplaatst en volgenden dag was mij Gopro 9 geleverd. Een belofte die vanaf het eerste moment waar werd gemaakt. Daarnaast was alles netjes in doos geleverd met bijbehorende accessoires. Een duidelijke instructies betreft garantie en nog eens service gericht. Ik zal zeker hier mijn volgende aankoop weer gaan doen, maar eerst nu genieten van mijn allereerste GoPro!!

Sander 14-08-2023

Ik heb online iets besteld waar bij stond, dit is af te halen op Urk. Aangezien ik het snel nodig had is dit gedaan. Betalen en bevestigen van de bestelling ging super snel. Eenmaal bij de winkel aanwezig trof ik een prachtige winkel aan met super vriendelijk personeel! Ik stond binnen 10 minuten zeer tevreden buiten.

Elias T 14-08-2023

Snelle service en een goede prijs kwaliteit. De firma reageert snel op E-mails en vragen. Alles wat je maar wil.