Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patrick 10-08-2023

Heel tevreden over de manier hoe cameranu handelt. Het is echt wat hun zeggen voor 11 uur bestelen volgende dag in huis. Omdat ik geen tijd had om langs een winkel te gaan en 2 dagen later op vakantie ging maar moest juist het product hebben voor de reis, dus in een word fantastisch! Bedankt cameranu

André 10-08-2023

Ik zocht een RAM mount voor op mijn motor.
Voor een goede prijs bij cameranu gevonden en besteld, en de volgende dag al ontvangen

Desmedt Johan 10-08-2023

Hallo , bestellingen worden geleverd, zoals beschreven en op voorgestelde datum , doch zal noch niet direct beoordelen daar ik camera, heb terug gestuurd voor reparatie , ben benieuwt .
voor de rest super tevreden .
Mvg Desmedt Johan

Karst 10-08-2023

Gebruiksvriendelijk, producten makkelijk te vinden ondanks de ruime keus,
en snel geleverd.

Wat een feest! 10-08-2023

Ik ben al jaren klant bij CameraNu Urk. Dan spreek het voor zich dat ik een tevreden klant ben.
Dit keer de Sony a6700 gekocht. Wat een feest! Zowel de gezelligheid bij de aanschaf, als ook de camera. Misschien niet voor iedereen weg gelegd (1699 voor de body) maar als ik je mag adviseren!
Wat een fantastische camera. Werkelijk een enorme sprong in de volgende generatie camera's.
Ik heb hem nu onder uiteenlopende omstandigheden, onder andere in weinig licht situaties en onder normale omstandigheden! De autofocus en iris herkenning is echt super snel en accuraat en de auto witbalans die met huidskleur voorkeur werkt is geniaal. Kortom de introductie van AI technologie in de fotografie gaat in de nabije toekomst, zo schat ik in, grootse veranderingen opleveren.
En de video prestatie, ja te gek, ook hier werkt de autofocus technologie vrijwel feilloos.

Anne 10-08-2023

Na bestelling van 4 tripods kreeg ik te horen dat de levertijd ongeveer 5 dagen zou zijn. Dat was ook inderdaad het geval en alles was netjes verpakt en in goede staat ontvangen. Geen klachten dus.

Hans 10-08-2023

Uitstekende levering van de Canon camera, op tijd en volgens de toezegging. Kan Kameranu iedereen aanbevelen die iets op fotografie gebied wil aanschaffen.

Richard Dogger 09-08-2023

Houden zich aan de afspraken. Pakketje supernetjes verpakt. Top service, zeker aan te bevelen.

Renske 09-08-2023

Hele fijne service, website en shop-ervaring. Ik had bij mijn eerste bestelling wat vragen over de levering. Snel en makkelijk contact. Inmiddels zijn we een aantal bestellingen verder ;-)

Naomi 09-08-2023

Mijn reflectiescherm was spoedig ingepakt en verzonden. PostNL was iets minder snel met het pakket, dus heeft de klantenservice van Camera Nu op mijn verzoek een onderzoek ingesteld. Gelukkig is het pakket nog boven water gekomen, ik kreeg dat dan ook te horen van Camera Nu! Super service en top producten :)

Re né 09-08-2023

Super snelle levering.
Eerst een foutmelding bij de overschrijving van 400 euro, waarvoor we dachten oei.
Bij de levering heeft de leverancier het pakketje (indd van 400) tussen de planten aan de voordeur gelegd.
Gelukkig was ik die dag snel thuis.
Dus een super ervaring, we hebben al ons materiaal goed ontvangen :)

Susan 08-08-2023

Goede adviezen gekregen bij aanschaf van canon groothoeklens. Vriendelijk personeel.

H. Rombouts 08-08-2023

Keuze uit een zeer ruim assortiment, makkelijke wijze om online een bestelling te plaatsen en dan doen wat beloofd wordt, namelijk een snelle, tijdige en correcte levering (bestelde wordt degelijk en veilig verpakt.).

Johan van de Merwe 08-08-2023

Ik had een product besteld, DJI Action Cam 3, en een dag na ontvangst was versie 4 verkrijgbaar. Zonder de verpakking te hebben geopend kon ik zonder problemen het product retourneren. Ik heb versie 4 direct na besteld. Deze werd een dag later al bij mij afgeleverd.

Sabine 08-08-2023

Cameranu is een goede winkel. De artikel beschrijvingen zijn duidelijk en het is ook wat je krijgt. Ze leveren snel en de bezorgdatum kan gekozen worden, wat een fijne toevoeging is. Overal een goede keuze.

J. Strating 08-08-2023

Fijne winkel, goed deskundig personeel. Door de goede website en de wens om toch in een winkel aankopen te doen. We moesten even wachten vanwege drukte in de winkel, maar verder niets aan te merken. Ook fijn dat je oude camera apparatuur kunt inleveren tegen korting op je aankoop.

Matthijs 08-08-2023

Je wordt altijd goed geholpen, en men neemt uitgebreid de tijd om de beste uitleg te geven! communicatie is altijd duidelijk en ik ga er altijd met een goed gevoel weg! Zeker een aanrader ik kom graag bij de winkels van cameraNu ook al is het een stukje rijden!

Ben 08-08-2023

Sd kaart vergeten bij bestelling, gebeld en kon direct toegevoegd worden aan bestelling.
Super service ,vriendelijke klantenservice en snel geleverd.
Zeker een aanrader

Alwin 08-08-2023

Overzichtelijke webshop, ruim assortiment en snelle levering. Helemaal goed !

Nerissa 08-08-2023

Fijne online winkel waarbij ik goed de verschillende producten kon vergelijken. Ook de klantenservice was erg vriendelijk en behulpzaam op moment dat mijn pakketje naar een onjuist adres ging.

Jan 07-08-2023

Alles was dikke mik, zoals altijd. Anders ben je vaste klant. Groot assortiment. Jammer dat de dichtstbijzijnde winkel op 40 km zit.

Stefan 07-08-2023

Ik heb donderdag een nieuwe lens besteld
En die heb ik vrijdag binnen. Ik ben erg tevreden hoe de contact is gegaan echt een mooie deal
En ook de klantvriendelijkheid is prima in orde je word snel geholpen door de medewerkers. Top site

Nico Marcus 07-08-2023

Heb donderdag 4 augustus mijn nieuwe camera Eos R6 Mark II opgehaald incl. Toebehoren.
Bij het ophalen werd is zeer vriendelijke geholpen en werd de camera vakkundig uitgelegd.

Perry Boleij 07-08-2023

Het is een overzichtelijke fijne online winkel.
Ik zocht een tas voor mijn 150-600 mm lens en heb hier een hele mooie gekocht. Bedankt cameranu.nl
De volgende aankoop voor mijn foto hobby is weer bij jullie.

Frank 06-08-2023

Makkelijk gebruik van de website. Uitgebreide informatie bij de producten. Snelle levering.