Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

cem.. 02-08-2023

Snelle en tijdige levering..het werd correct en correct verzonden zoals gevraagd..

Jeroen 02-08-2023

Snelle en duidelijke levering en service. Zeer tevreden. ‘S avonds om 23;00 besteld en de volgende dag in huis.

Jan NIeuwenhuis 02-08-2023

Prima. Ik ken de locatie natuurlijk van Calumet en volgens mij werken daar nog steeds dezelfde, vakbekwame dames en heren. Het fijne is dat men er nooit op uit is het duurste te verkopen maar met goed advies ook wel een ander product adviseren. Dat is een mooi uitgangspunt. Ik kom er al jaren en dat zal zo blijven. Ik zeg even 9 maar dat had ook een 10 kunnen zijn. Je weet nooit of het nog beter kan.

Anne 02-08-2023

Veel gehad aan telefonisch contact met een medewerker. Mijn vragen werden correct beantwoord en zijn adviezen gaven de doorslag om tot aan aankoop van een Vortex kijker over te gaan. Bestelling en levering uiterst correct. Kijker voldoet!

Piet Nicolaas 02-08-2023

Het is de 1ste keer dat ik hier iets online gekocht heb. Kon het bedrijf alleen maar van naam. Het is keurig netjes verlopen: bestelling (eenvoudig) online geplaatst, bevestiging ontvangen met de verwachtte datum van ontvangst en een code om de gratis verzending te volgen. Ik was op Cameranu gekomen door te zoeken op Google voor de laagste prijs. De externe harde SSD schijf is ook netjes een dag na bestelling bezorgd. Betaling online was tijdens bestelling voldaan. Ik ben dan ook zeer tevreden en als ik weer iets nodig mocht hebben (in het assortiment van Cameranu) zal ik zeker hun site raadplegen.

Hans. 01-08-2023

Via de website een Nikon 10-20 groothoekobjectief gekocht en deze dezelfde dag in de winkel in Rotterdam opgehaald. Bestellen verliep soepel en foutloos. Ook het ophalen was geen probleem. Mijn bestelling lag klaar en ik werd vriendelijk te woord gestaan.

Jacqueline 01-08-2023

Speciaal vanuit West-Brabant naar Eindhoven gegaan omdat ik daar eerder een goede en eerlijke voorlichting kreeg en ook een perfecte service. Leuk en zeer vakkundig personeel nemen de tijd om je te helpen.

Yannick Van Opdorp 01-08-2023

Geweldig geholpen met vragen die ik online had. En netjes alles binnen de afgesproken tijd bezorgd.

Natascha 31-07-2023

Ik werd heel prettig geholpen door een deskundige jongen. Hij nam uitgebreid de tijd om mij te informeren en al mijn vragen te beantwoorden. Er werd zelfs gedemonstreerd hoe het eea werkte bij een camera waar mijn interesse lag. Heel tevreden!

j 31-07-2023

Meteen kwam er iemand naar je toe die alle tijd nam om advies te geven en alles uit te leggen

Ruud 31-07-2023

Mijn nieuwe camera ( nikon p 950 ) was nergens op voorraad. Maar al na 3 dagen kreeg ik een mail dat ik hem in de mooie winkel in Amsterdam af kon halen. Na een heerlijk koel glaasje water en prima uitleg en al instellen van de nieuwe aanwinst ging ik snel naar huis. Trouwens, veel personeel (5 stuks) om je snel te helpen.
Aanrader deze winkel.

Mariola 31-07-2023

Ik vind snel en duidelijk service. Snel verzonden, met handtekening bij de ontvangen. Netjes ingepakt met mooie doos . Meer dan tevreden!

Dirk 31-07-2023

Betreft: Urth UV filter 52mm plus+.
Ik heb dit UV filter gekocht omdat de omschrijving van het filter duidelijk was.
Ook de prijs en de vriendelijke professionele telefonische uitleg heeft mij overtuigd.

marc 31-07-2023

GoPro9 besteld en afgehaald op de locatieEindhoven.
uitleg gekregen en info over andere artikelen.
correct en helder

Sebastien Benoit 31-07-2023

Zeer goed geholpen door de medewerkers van CameraNu. Vooral dank naar de zeer goede hulp van de klantenservice, daar kunnen meerdere bedrijven een voorbeeld aan nemen! En super snelle thuisbezorging, 10 punten van mij.

Jammer 31-07-2023

Mooie winkel, jammer dat de eigenaar er niet was , aardige kerel met veel kennis. Nu soort surf dude die niet gemotiveerd was en zeker niet inspirerend was. Jammer.

Edwin 30-07-2023

Nu een aantal keren iets besteld. Zelf van een product wat nog niet op voorraad was berichtje gekregen dat het weer te bestellen was.
Producten keurig verpakt en netjes verstuurd

Henk van Nieuwenhuizen 30-07-2023

Na op de site van Camera NU de gewenste lens voor mijn Panasonic S5 camera gevonden te hebben voor een redelijke prijs en deze te hebben gereserveerd via hun site ging de bestelling van start. Op de site werd aangegeven dat de lens op dat moment niet in voorraad was en dat het enkele dagen ging duren. Dat bleek mee te vallen en kon ik de lens een week later ophalen en afrekenen. Ondertussen werd ik prima via de mail op de hoogte gehouden hoe het stond met de lens. Nu na een aantal dagen de lens te hebben getest ben ik zeer tevreden.

Ap 30-07-2023

De bestelling is door vakkundige mensen netjes en correct uitgevoerd.
Vooraf eerst telefonisch nog vragen gesteld en deze zijn keurig en naar waarheid beantwoord.

Stephan 29-07-2023

Cameranu heb gekozen uit verschillende online aanbieders betreft een camera.
Reden: Prijzen zijn zeer schappelijk, zelf naar de winkel in Eindhoven geweest en daar door zeer vriendelijk en vakkundig personeel geholpen.
Al mijn vragen zeer duidelijk uitgelegd, kortom zeer tevreden

LHS-B 29-07-2023

ik koos voor deze winkel omdat ik hier al jarenlang heel goed wordt voorgelicht over een eventuele nieuwe camera. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en meegedacht wat de beste koop in mijn geval zou zijn. Ook deze keer ben ik weer zeer tevreden. de prijzen in de winkel zijn dezelfde als op internet maar dan wel met persoonlijke aandacht, wat de keus makkelijker maakt. Ook kan ik altijd terecht met vragen wat ook erg fijn is! een absolute aanrader!

Ewoud 29-07-2023

Op zoek naar een nieuwe systeem camera koos ik voor cameranu. Er zijn uiteraard meer aanbieders van camera's, maar ik heb toch het beste gevoel bij cameranu. Ook na vergelijken bleek de door mij gewenste camera het goedkoopste bij cameranu. Overzichtelijke site, goede beslisondersteuning en handige extra's. PostNL verstierde bijna het volgende dag bezorgfeestje, maar op de valreep kwam ook dat goed.

Mariola Jansen 29-07-2023

Camera gezocht en kwam op deze site uit.
Goede camera en de prijskwaliteit was goed.

Carlo 29-07-2023

Ik heb een Audio Technica ATH-M30x Professionele Monitor hoofdtelefoon aangeschaft, het bestelproces was makkelijk, goed product, prijs was scherp tov andere aanbieders. Kortom, geen verbeterpunten te noemen.

Frank 29-07-2023

De webwinkel is goed overzichtelijk en de bezorging snel. In de winkel wordt je goed en vakbekwaam geholpen door vriendelijk winkelpersoneel.