Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1072 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frank 25-07-2023

Hele mooie zaak in Amsterdam en goed geholpen. Alle apparatuur mooi gepresenteerd en onthaald op goede koffie. Deal was eigenlijk snel rond.

WIm 24-07-2023

Superwinkel. Gelukkig bestaan ze nog. via internet bestellen is leuk, maar naar deze winkel gaan en persoonlijk contact hebben met een medewerker is nog leuker. ( en beter )

Vitamunda 24-07-2023

Het door ons bestelde item was zeer snel bezorgd en de klantenservice was helder en uiterst hulpvaardig.

Vales 24-07-2023

Hele fijne webshop. Duidelijke beschrijving en fotos artikelen. Mega snelle verzending. Duidelijke track en trace en mogelijkheden

Alex 23-07-2023

Makkelijk besteld en snel geleverde camera zoals je verwacht. Fijn om te weten dat je bij een fysieke winkel terecht kan voor hulp en advies wanneer dat nodig is

Simon Mulder 23-07-2023

De winkel in Groningen die ik heb bezocht was werkelijk een plezierige ervaring. Het personeel was uiterst deskundig en vriendelijk, en ze namen echt de tijd om mijn vragen te beantwoorden en me te helpen bij het vinden van de perfecte microfoon die paste bij mijn film behoefte. De winkel had een uitgebreide selectie van camera's, lenzen, microfoons en andere accessoires van verschillende merken, wat het gemakkelijk maakte om alles op één plek te vinden. Bovendien was de winkel goed georganiseerd en netjes, wat het winkelen heel prettig maakte. Ik voelde me goed geadviseerd en ben blij met mijn aankoop. Ik zal zeker terugkomen voor al mijn toekomstige camerabehoeften. Aanbevolen!

Mark 23-07-2023

goede winkel al eerder een camera gekocht voor mijn moeder. breed assortiment en keurige levering. ook fijn dat ze een winkel hebben waar je terecht kunt

R.H. 21-07-2023

Kocht een goedkope kabel van Amazon die slechte kwaliteit had in de toleranties en de verkeerde werkelijke vermelde maat. cameranu had een kabel van betere kwaliteit van een merk dat ik ken en vertrouw. Ik zag dat het op voorraad was in amsterdam. hoewel ik het niet via de website kon reserveren om op te halen, stuurde ik een WhatsApp-bericht en ze reserveerden het onmiddellijk voor mij om de volgende dag op te halen. hoewel het druk was in de winkel werd ik snel geholpen, kreeg een koffie en controleerde de kabel persoonlijk om er zeker van te zijn dat het aan de normen voldeed. het was. ik keek nog eens rond, hoewel ik eerder naar de borrel was geweest. de nieuwe winkel is veel leuker en handiger dan de oude.

PK 21-07-2023

Altijd vriendelijk en met expertise geholpen. Prijzen zijn ook conform markt norm.

Paul 21-07-2023

Na lang niet meer meer gefotografeerd the hebben naar cameranu gegaan om mij weer te laten voorlichten. Goed en duidelijk advies gekregen om mij de juiste keuze te laten maken in de aanschaf van een nieuwe camera passend voor mijn wensen en doelen.

Erik Verkaaik 21-07-2023

Erg fijn dat Cameranu een fysieke winkel in Groningen heeft.
Prima service in de winkel, vakkundig personeel.

Anna 20-07-2023

Bij Cameranu op de Amstelveenseweg werd ik erg goed geholpen. Ik had een hele Smallrig cage die losjes om de camera zat en kon het niet zelf uit elkaar halen en weer in elkaar zetten. Een werknemer van CameraNu heeft de moeite genomen om het voor mij te doen, en er werd geen geld voor gevraagd. Meneer was erg beleefd en heeft mij goed geholpen. De mensen die bij CameraNu zijn vakkundig, erg vriendelijk, en behulpzaam. Dit is de enige camerawinkel waar ik me op mijn gemak voel om heen te gaan met vragen, voor hulp, en om producten aan te schaffen. Heel erg blij met CameraNu!

Mike 19-07-2023

Snelle verzending, product beschikbaar. Ik heb ook met klantenservice gebeld en de mevrouw was vriendelijk.

Jaco 19-07-2023

Bij het online bestellen had ik een fout gemaakt en per abuis 2x een objectief besteld.
Dit werd bijzonder vriendelijk rechtgezet en het bestelde werd dag later keurig bezorgd.
Een perfecte service en een geweldig objectief.

Peter (Heerlen) 19-07-2023

Uitstekende service zowel bij telefonisch contact als in de winkel. Doen wat zeggen en kundig personeel. Prima winkel (Eindhoven)
Brede assortiment.

Puntje. Laat het strategisch niveau kijken of er een winkel in zuid Limburg kan komen.

peter 19-07-2023

De Tamron lens die ik bestelde was inderdaad de volgende dag in huis. een goede en fijne lens. ook de vragen die ik achteraf aan de klanten service stelde werden snel en adequaat beantwoord

Lotte 19-07-2023

Mijn zusje verwees naar deze website en shop omdat ze er goede ervaring mee had. Op de website is alle informatie goed te vinden per product maar net het voordeelpakket wat ik wilde was niet op voorraad. Ik nam via what's app contact op om te vragen wat de verwachting was wanneer het weer leverbaar zou zijn. Tot mijn grote verrassing konden ze de artikelen los voor mij inboeken waarbij het onderdeel dat niet op voorraad was nagezonden zou worden en ze de rest al wel konden sturen. Uiteindelijk was ik zelfs nog goedkoper uit dan met het voordeelpakket. Het was ontzettend snel geregeld en met goede service.

Ivana 18-07-2023

Bij Cameranu wordt je altijd snel en vriendelijk geholpen. Ze denken goed mee en zijn eerlijk in prijs-kwaliteit over de verschillende producten en helpen je dus goed bij het vinden van het juiste product voor jou.

patrick 18-07-2023

Product gekocht in februari en nu reeds defect. Hier kan cameranu dan niks aan doen. Echter om het product retour te sturen moet je gewoon zelf de verzendkosten betalen. Dit heb ik nog nooit hoeven te doen als er iets binnen een garantie termijn defect gaat. Gelukkig is dit nog niet vaak gebeurt bij mij dat iets defect gaat en daar ga ik normaal dan ook niet van uit maar binnen de garantie vind ik dit bij de service horen. Zelfs amazon die veel prul verkoopt bied deze service om het gratis retour te sturen (bij defect binnen de garantie periode). Ik heb dit ook gemaild naar cameranu maar dan krijg je echt een politiek antwoord (veel tekst maar geen echt antwoord). Dit is voor mij een teken dat ze niks geven om de klanten. Zolang er niks defect gaat is er niks aan de hand maar je wordt gestraft als er eens iets defect gaat. Nou voor mij is dit genoeg om naar de concurrent te gaan. er zijn genoeg fotozaken.
Officiele reactie van CameraNU.nl 18-07-2023

Beste Patrick,

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service ! We begrijpen natuurlijk dat het raar overkomt als jij verzendkosten moet betalen. Ik denk dat het hier gaat om een misverstand en in de laatste mail hebben wij hier toelichting over gegeven. Uiteraard hoef jij niet voor verzendkosten te betalen als het een garantie kwestie is. Dit staat in onze voorwaarden vermeld. Wij hebben aangegeven dat wij de kans moeten krijgen om een product te kunnen testen en verder te onderzoeken. Het is dan ook jammer om te lezen dat wij niks om jou zouden geven als klant. Die indruk willen we absoluut niet geven.

Mocht het een garantie kwestie blijken dan zullen we uiteraard de verzendkosten vergoeden. Met vriendelijke groet, CameraNu.

Anonymous 17-07-2023

Enige tijd geleden heb ik de nitecore solarpanel waterproof gekocht. Werkt prima, goed verpakt en onbeschadigd geleverd.

Het power station had in reeds elders gekocht ( daar was die goedkoper ). MAAR vorige maand heb ik de 10mtr label gekocht en de 'split'kabel voor 2 panelen op 1 power station. Wederom heel, minder goed ingepakt Dan het solarpanel ( maar de prijs is ook anders ).

Kortom beide goed. Voor nadelen moet je zoeken maar hier zijn ze :

De levering is niet voor 22:00u volgende dag bezorgd. ( waar je vooraf op word gewezen )
En dan de irritantste: de dag van levering de email of je wilt beoordelen... Mag ik eerst testen of het uberhaubt werkt.. Waarom blijf he spammen om een beoordeling..? Kun he niet beter een maand later vragen als de zon geschenen heeft.. Of is de beoordeling belangrijker dan of de jlant zijn product ook werkt en blijft werken..

Goede winkel, koop er zeker were, raad de winkel zeker aan. Maar zou het op prijs stellen als de beoordeel mail na 1 of 2 maanden komt, en als de klant er niet op reageerd niet te blijven spammen om een cijfer. Het is been schoolexamen.

Fijne dag

DirkvanderG 17-07-2023

Nette afhandeling van een klacht van een geleverde rugtas, e.e.a. werd keurig verwerkt en opgelost.

Marian14 17-07-2023

Keurig verpakt mijn nieuwe camera ontvangen. Helaas wel een dag later dan afgesproken. Persoonlijk vind ik het jammer dat je bij je eerste aankoop van zo’n groot bedrag geen kortingscode krijgt. Dat doen de meeste andere webshops wel.

Louise 17-07-2023

Al meerdere aankopen gedaan bij Cameranu en ervaar hier een geweldige service!
Als je vragen stelt krijg je vrij snel een heel duidelijk antwoord.(via de mail of WhatsApp)
Laatste aankoop was een lens van canon de 85mm 1.4, deze heb ik via de website gekocht en kon deze direct ophalen.
Hier werd ik weer ontzettend leuk en lief te woord gestaan door een hele enthousiaste verkoopster.
Van mij krijgen zij een dikke 10!
Ik ga nergens anders meer naar toe.

Fons 17-07-2023

Snelle levering en goede prijs. Zal in de nabije toekomst de site nog bezoeken.

Kees 17-07-2023

CameraNu had de lens die ik zocht. Snel geleverd, in goede conditie, zoals omschreven. Top!