Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1053 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Liesbeth 07-11-2023

Snel geleverd, goed verpakt, zoals gewend van Cameranu
De camera heb ik nog niet uit kunnen proberen maar hier hoor ik positieve verhalen over, dus die zal vast bevallen!

Annemiek 07-11-2023

Duidelijke site en perfect geleverd, bestel alles wat ik nodig heb voor mijn fotografie op deze Site en wil ik meer advies ga ik naar de winkel in Eindhoven waar ze duidelijk advies geven! Top!

Jacques 07-11-2023

Fijne shop waar je online gewoon de spullen kunt kopen. Goede service en de spullen worden goed en netjes verzonden, waarbij alles eraan wordt gedaan om de spullen tijdens het transport niet te beschadigen.

ans bakker 07-11-2023

een duidelijke voorlichting, deskundige medewerkers, snelheid en kwaliteit. je wordt desnoods doorverwezen naar de leverancier, welke door de goede samenwerking ook ruim de tijd neemt, om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

HPCEK 07-11-2023

Goed advies, goede prijs, prima website, klantvriendelijk. Ruime keuze en snelle reparaties.

Martin 07-11-2023

CameraNu is een vakkundige camera winkel. Ik heb hier al een en ander aan Nikon spul gekocht en dit is me goed bevallen. Onlangs een tweedehands Nikon lens gekocht van zo’n 500 euro. Het was nog meer afgeprijsd vanwege acties. Ik ben altijd wat huiverig om tweedehands spul te kopen zonder het gezien te hebben. Bij CameraNu durfde ik dat wel aan en de lens heb ik spoedig ontvangen en het ziet er uit als nieuw. Erg tevreden.

Bas van de Kerkhof (Care Automatisering B.V.) 01-11-2023

Ik koop met grote regelmaat al mijn spullen die ik nodig heb voor zowel hobby als wat ik nodig heb voor mijn bedrijf.
Ik heb gekozen voor de Winkel in Eindhoven, omdat ten eerste het aanbod geweldig groot is en als er iets niet op voorraad is, dan is dit meestal binnen 1 dag geregeld. Het personeel is zeer deskundig en vriendelijk. De hele winkel ervaring is ronduit goed.

Dikke sjappoo

Lucy 30-10-2023

Camera Nu was altijd al een prettige online winkel voor mij, maar nu is er een prachtige ruime winkel in Amsterdam waar ik rustig kan kijken en advies kan vragen. Anders dan bij andere zaken voor fotoapparatuur wordt hier rustig de tijd genomen en hoef je niet in een keer te beslissen. Ik zal voortaan niet meer online kopen maar even hier langsfietsen.

Janneke Roffel 29-10-2023

Ik had een octobox gekocht, maar die was veel te groot voor mijn studio . Ook klopte de aansluiting op mijn lampen niet. Ik heb Camera. nu gebeld en kon het terug sturen. Een medewerker heeft daarna voor mij uitgezocht welke oxtobox wel goed was. Echt super! De nieuwe box had ik de volgende dag in huis en na de retourzending ,van de te grote box, had ik heel snel mijn geld terug. Hele fijne service en ze denken echt met je mee.

Robin van der Hijden 27-10-2023

Cameranu is een bijzonder klantvriendelijke winkel. Niet alleen de levertijden kloppen 100%, de informatie over de producten binnen hun assortiment is zeer duidelijk. In de winkel wordt goed professioneel advies gegeven, dat houdt ook in dat men soms zelfs iets afraadt. Dit getuigt van een hoge klantvriendelijkheid.

Roy 27-10-2023

Mijn vrouw wilde een verrekijker kopen, echter de te amicale verkoper kraakte dat af.
Ik heb zelfde merk, ze kreeg de opmerking dat ik troep heb. Ze moest maar ander ( duurder) merk kopen.
Deze beste jonge man is soms te "grappig".
Nu iets vaak gestoord aan zijn humor.
Andere collega's zijn fijn en bekwaam.
Officiële reactie van Cameranu 31-10-2023

Beste Roy,

Bedankt voor je review.
Ten eerste onze excuses. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om jouw gear af te kraken.
Wij geven uiteraard het liefst een eerlijk advies, maar 'troep' is wel erg slordig uitgedrukt door mijn collega.
De desbetreffende collega is hierop aangesproken, en we hopen dat dit niet meer zal gebeuren.
We zien je graag een volgende keer terug in onze winkel.

jackdwish 25-10-2023

Een winkel waar ik met plezier naartoe gaat. Goed gespecialiseerd personeel adviseert mij altijd over de juiste apparatuur. Ook bij problemen, zoals garanties, wordt alles geregeld en tot in de kleinste details verzorgd. Zeer leuke vriendelijke sfeer.

Ida 21-10-2023

In augustus kocht ik de camera. Het was sowieso heel helder op de site, ik kon goed alles vinden wat ik zocht en ook de informatie klopte. Het bestellen en de levering verliepen vlekkeloos. Mijn dank is groot, ik ben er blij met mijn aankoop.

Meriam 12-10-2023

Een wildcamera gekocht voor de egeltjes en de uil snachts
Maar ik ben gewoon slecht met apparaten dus hij deed niet wat ik wenste
Na wat tips en proberen, retour mogen sturen voor nakijken
Blijkt dus inderdaad een instelling te zijn die ik verkeerd had staan ( sorry )
Maar wat een geweldige en geduldige service heb ik gekregen
Pluim voor dit bedrijf en het personeel

Edje 27-09-2023

Zeer klantvriendelijk en meedenkend.
Totaal niet moeilijk doen over een kapot product.
Zeer correcte, snelle afhandeling en levering nieuw product.
Zo kan het dus ook, een voorbeeld voor menige andere winkels.

Koeman 21-09-2023

Cameranu heeft een ongebruikte drone van mij retour genomen maar trekt vervolgens 15 procent van het aankoopbedrag af wegens waardevermindering. Hele nare handelswijze dit.
Officiële reactie van Cameranu 25-09-2023

Goedenavond,

Bedankt voor je review.
Ten eerste wil ik vooropstellen dat wij zeker niet zomaar een bedrag in mindering brengen.
In dit geval is het artikel met duidelijk zichtbare schade en viezigheid bij ons retour gekomen. Wij mogen dan een waardevermindering in rekening brengen.
We vinden het jammer om te lezen dat je het hier niet mee eens bent, maar hopen ook dat je begrijpt dat we dit niet op deze manier als nieuw aan een andere klant kunnen verkopen.

Melvin 20-09-2023

Snelle en foutloze afhandeling van mijn bestelling. Dat is erg fijn aangezien ik het product op redelijk korte termijn nodig had. Je kan er op vertrouwen dat alles goed gaat.

Theo Hoorenman 20-09-2023

Uitmuntende service van diverse producten. Perfecte dienstverlening en zeker ook via de telefoon. Toppppp

Siep 17-09-2023

Snelle en eenvoudige bestelling met duidelijke informatie. Door een fout bij de bestelling was het beschikbare onderdeel van de website verdween. Bij telefonische navraag werd de fout onmiddellijk ontdekt en meteen verholpen. Prima hulpdienst en service. Een aanrader.

Casper 15-09-2023

Dit is de 6e (?) bestelling die ik bij CameraNu heb geplaatst, zowel prive als vanuit mijn werk en altijd is CameraNu scherp aan de prijs en snel met het leveren van de bestelling. Of het nou iets kleins als een micro SD kaart is of studio lampen, accu's en laders, op CameraNu kan ik altijd vertrouwen!

KingHenk 15-09-2023

Groot assortiment, pijlsnel geleverd én heel leuk en bijzonder verpakt. Voelde echt als een inspirerend cadeautje!

Pieter Meulendijks 15-09-2023

Super snelle levering!! om 11 uur in de avond besteld.. volgende dag in huis. Wat een service!! Echt top!

Hosep 14-09-2023

Na het bestellen van een artikel bleek het na openmaken al gebruikt te zijn. Gebeld met de klantenservice. Een vriendelijke mevrouw bood direct aan een omwisseling te organiseren. Aangezien er niet ver van mijn huis een winkel is, heb ik afgesproken daar heen te gaan.
In de winkel heel vriendelijk en efficiënt geholpen. Geheel omgewisseld en alles was snel geregeld. Top!!

Van Elsen 14-09-2023

Zeer eerlijk. Bij het minste foutje schieten ze onmiddellijk in actie om je te helpen. Dank U.

Roel van Dalen 13-09-2023

Geweldige service en uitleg bij aankoop van een drone. Altijd hoefe ervaringen bij CameraNu!