Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Léonie Koker 27-11-2023

Zowel in de winkel als telefonisch altijd erg fijn geholpen door de medewerkers van Cameranu. Of het nu een adviesvraag of een vraag over een aankoop is, er wordt altijd tijd vrij gemaakt dus dat is fijn!

Hans Wolters 27-11-2023

Een nieuwe lens gekocht bij cameranu. Ben er goed en eerlijk geholpen in de winkel en via de klantenservice.

NDH7 26-11-2023

Voor een goede prijs en snelle levering kwam ik bij deze site uit. Bevalt goed dus 👍🏼.

Jasper Veldhuis 26-11-2023

Ik heb een drone besteld bij cameranu.nl en deze was op dat moment niet meer leverbaar. Via mail contact kreeg ik direct meerdere opties voor andere drones, mét daarbij een persoonlijke aanbieding.

Dit hele proces ging zeer snel, super netjes en ik ben nu een gelukkige eigenaar van een prachtige drone, de DJI mini 4 pro!

Al met al top service, persoonlijk én snel.

RvdP 25-11-2023

Al jarenlang een betrouwbare winkel met een goede en snelle service.
Heb er met vertrouwen een camera gekocht (met korting omdat ie binnen de bedenkperiode blijkbaar teruggebracht is) en die ziet er picobello uit.

Ad 25-11-2023

Super goed geholpen. Besteld via internet maar door toedoen PostNL waren de bestelde objectieven mogelijk beschadigd (kletsnatte doos met daarin de lenzen). Cameranu toonde alle begrip en de objectieven kon ik in de winkel in Amsterdam (mooie winkel!) omruilen voor andere exemplaren. Ook daar goed geholpen, er werd door de medewerker geconstateerd dat ik n verkeerde zonnekap besteld had en die werd ter plekke teruggenomen en vervangen door een passende.

Henrie 25-11-2023

Ik gunde deze winkel mijn aankoop van een mooie fotoprint er,omdat het een mooi betrouwbaar bedrijf is met kennis van zaken .

Kevin Fromanofski 24-11-2023

Ik heb inmiddels bij een aantal filialen in Rotterdam een positieve ervaring gedaan. Bij aanschaf van producten zowel als inruil. Het reserveren van producten gaat vlekkeloos ook als je een product willen zien kan dit. Tijdens het wachten kreeg ook een blikje fris. Super chill

Sacha 24-11-2023

Top! Mooie producten en een klantenservice waarbij je direct denkt ‘dit is nou service’, hier zit ik goed’. Of je nu belt of mailt, ze zijn vriendelijk, snel en kundig. In het web van online winkelen kom je hier niet vast te zitten!

Nicolette van Hoek 24-11-2023

Ik heb via camera nu een workshop gevolgd bij Brendan de Clercq. De ontvangst was heel erg hartelijk en de lunch was goed geregeld. En de workshop van X was natuurlijk helemaal top

Jan 23-11-2023

Heb een lens gekocht, van tevoren gebeld of ze op voorraad was de zelfde dag nog gehaald . Zeer vriendelijk geholpen , heb nog wat ingeruild waar ik nog een redelijke prijs voor heb gekregen. Al met al zeer tevreden.

Simone 22-11-2023

Fijne medewerkers die weten waar ze het over hebben op de locatie Amsterdam. Ze nemen de tijd om je te helpen.
Problemen met je camera of i.d. , geen probleem wordt adequaat opgelost.

Woutjan 22-11-2023

Top winkel er word naar je geluisterd als je wat vraagt of zegt en je krijgt een eerlijk antwoord terug.
Met andere woorden zeer behulpzaam.

Anoniem 22-11-2023

Klantvriendelijk en goeie service met directe antwoord op mail en snelle levering bestelling. Website is gebruiksvriendelijk, misschien voor mobiel een app van cameranu om gemakkelijk bestelling te bekijken? Ik ben verder enthousiast over mijn aankoop :)

Charles 21-11-2023

Ik ben hier super geholpen door kundig personeel bij de aanschaf van mijn eerste drone. Met daarbij veel goede informatie over de verzekering en dergelijke.

Noortje 21-11-2023

Fijne webwinkel, uitgebreid assortiment en snelle verzending. Mooie acties af en toe.

Michelle 21-11-2023

Goede klantenservice, mooie website en een goed assortiment. Ik had firmware problemen met mijn lens en kon zonder afspraak in de winkel dit laten verhelpen en dit koste mij niets extra. Ik bestel hier graag!

Hélène 21-11-2023

Ik heb een afstandsbediening aangeschaft. Voor een Nikon fullframe camera.
Deze is makkelijk aan te sluiten en zeer gebruiksvriendelijk.
Ik heb voor deze webshop gekozen omdat ie aangaf voor 23:59 besteld de volgende dag in huis.
En gezien ik hem de volgende dag nodig had, heb ik de proef op de som genomen.
Tot mijn grote blijdschap had ik hem inderdaad de volgende dag in huis.

Hans 21-11-2023

Vriendelijk, accuraat, vakbekwaam en professioneel. Prachtige winkel in Amsterdam.

Marc 21-11-2023

Het online contact was een beetje rommelig, maar eenmaal in de winkel, weet je dat je met de beste gesprekspartners in gesprek bent. Ze weten waarover ze praten en geven eerlijk advies.

Lex Kruijer 21-11-2023

Op 14 november heb ik weer eens een bezoek gebracht aan Cameranu in Urk. Ik woon in Katwijk en ondanks dat voor mij de nieuwe vestiging in Amsterdam dichterbij is, heb ik toch gekozen voor de winkel in Urk. ik heb daar in de loop der jaren al mijn apparatuur gekocht en heb ervaren wat Cameranu zo bijzonder maakt. Een gedegen advies, alle tijd voor de klant en de paar keer dat ik voor garantie kwam, werd de klacht snel opgelost en werd ik in de tussentijd op de hoogte gehouden van de voortgang. Ik was toe aan een nieuwe camera, met het liefst maar 1 lens omdat het op mijn reizen niet handig is lenzen te wisselen. Ik had nogal wat in te ruilen en daar werd alle tijd voor genomen. Alles werd nauwkeurig bekeken en getest. Inruilen doet altijd een beetje pijn, maar we zijn er goed uitgekomen. Ook voor de keuze van de nieuwe apparatuur was alle tijd en deskundigheid. Aan het eind van de rit ga je naar je gevoel als vrienden uit elkaar en hoop je elkaar weer terug te zien. Het is ook altijd gemakkelijk zoeken op de website, en de specificaties van elk artikel zijn uitgebreid voorhanden. Een mail wordt snel beantwoord en bellen is ook geen probleem. De sfeer in de vestiging te Urk is bijzonder prettig, de koffie is goed en er is veel plaats voor partners die niet zo geïnteresseerd zijn en geduldig op je wachten. Parkeren is ook nooit een probleem, en je kunt na je bezoek dichtbij een lekker visje eten. Kortom, een ideale winkel op een ideale plek. Een 10! dus.

Marit 20-11-2023

Snel gevonden wat ik zocht. Prijs was scherp in vergelijking met andere sites, daarom ook mede hier besteld. En levering ging super snel!

Wouter van Rennes 20-11-2023

Een paar jaar geleden ontving ik een besteld artikel dat niet in orde bleek te zijn. Zonder enig voorbehoud werd een nieuw artikel opgestuurd. Prettige service dus.
Ik koos nu dus opnieuw voor Cameranu. Ditmaal had ik een vraag over een artikel. Ik belde erover en snel ontving ik daarna per mail het antwoord op mijn vraag. Daarna heb ik het artikel besteld, dat de volgende dag werd bezorgd.

E.Omerovic 20-11-2023

Overzichtelijke en klantvriendelijke website. Snelle levering. Zeer professioneel, kundig en vriendelijk personeel.

Alke 20-11-2023

Snelle en adequate reactie op vragen en snelle en zeer goed verpakte levering van de goederen. Zeer ruim assortiment van diverse topmerken, voor beginners en gevorderde fotografen.