Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 991 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jari 04-12-2023

Mooie prijzen, Snel geleverd, Gedeelte aanbetaald en gedeelte op afbetaling en allemaal goed en snel verlopen.
Aanrader en betrouwbare site.

Jacob 04-12-2023

Besteld op de duidelijke website. Snel geleverd voor een goede prijs. Ik ben blij met m'n compacte printer.

Gerard Visser 03-12-2023

Mijn besluit stond eigenlijk al vast om een Z8 te kopen dus ben ik naar CameraNu in Rotterdam gereden. Temeer omdat “die andere fotozaak” me de laatste jaren steeds meer tegen viel.

De mijnheer die me te woord stond adviseerde om de camera eerst even te huren. Gewoon voor het gevoel. De huur zou ik toch terug krijgen alsnog besloot er eentje te kopen.

Twee dagen spelen met de Z8 was genoeg.

Terug naar CameraNu en de aanschaf gedaan. De prijs van de kit was echt overal hetzelfde ondanks Black Friday

Maar tot mijn verbazing kreeg ik van de jongeman die me hielp te horen dat ze toch een actie hadden met gratis accu en XQD kaart. Toch ruim €300 aan extra’s

En nog extra advies op de koop toe.

Kortom ik ben ontzettend tevreden met de service en met mijn aankoop!

Jan Drenthen 02-12-2023

Cameranu is een van de beste foto-winkelketens. Zij reageren snel en accuraat op vragen en leveren een prima after sales service indien nodig. Dit is een zaak waar je probleemloos en met veel plezier koopt.

de Groot 02-12-2023

Via een artikel attent gemaakt op een setje om met behulp van een camera kopieën te maken van (oude) dia's en negatieven. Op de overzichtelijke site van CameraNu.nl snel gevonden wat ik zocht (en voor een aantrekkelijke prijs). De bestelprocedure was zeer vlot en de aflevering snel en volgens afspraak. En het apparaat bestelde apparaatje werkt ook nog naar behoren.

Frans 02-12-2023

Snel geleverd goed verpakt en de goedkoopste en ben er erg blij mee. Nu nog de GoPro 12 uitproberen

Florian 02-12-2023

Een goed georganiseerde winkel met competente medewerkers en een zeer goed bereikbare klantendienst. Ik kocht een camera met inruil van mijn oude camera en kreeg een zeer goede prijs ervoor.

Janko de Jonge 01-12-2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Er wordt ruim de tijd genomen voor vragen, goede uitleg over verschil in mogelijkheden.

H.Harmsen 01-12-2023

De medewerkers van Cameranu hebben me al vele jaren op technisch - en aankoopadvies prima geadviseerd. Zowel telefonisch als in de winkel ben ik altijd deskundig en persoonlijk geholpen.

Jan 01-12-2023

Heb hier wel vaker besteld. Hele goede service, snelle verzending, altijd goed verpakt.

Johannes V 01-12-2023

Prima service en advies tegen een scherpe prijs. Kundig personeel wat alle tijd neemt om je vragen te beantwoorden. Sturen je in een gesprek niet naar de duurste aanschaf maar naar d camera die het beste bij je past.

R10 30-11-2023

De Canon R10 online besteld en in de winkel afgehaald.

Zeer kundig en vriendelijke personeel, samen de inhoudt van de doos bekeken, waarna de medewerker netjes de datum en taal instelden. Dit werd vooraf netjes gevraagd.

Verder werd er mee gedacht naar eventuele nodige accessoire. Ik ben zelf vrijwel een leek met betrekking tot camera's, daarom heel prettig dat er werd meegedacht!

Ruud Lauwerijssens 30-11-2023

Flitser en statief aangeschaft. Duidelijke omschrijving op de site. Netjes, degelijk en volgens afspraak verstuurd en ontvangen. Concurrerende prijzen.

Barry 30-11-2023

Jarenlang goede service gehad echter merk ik de laatste bestellingen op dat de uitlevering veel later is dan aangegeven zonder enig berichtgeving en komt er pas actie als je aan de bel trekt.
Hopelijk gaat dit verbeteren

Annemiek 30-11-2023

De website van Cameranu is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk. Levering gaat altijd correct. Voor een grotere aankoop ga ik graag naar de winkel in Apeldoorn. Daar ben ik deze week ook weer heel vriendelijk enn professioneel geholpen. Ze nemen alle tijd voor je, ook als het druk is, en geven gedegen advies.

Ingrid 30-11-2023

Altijd goede ervaringen met de shop en in de winkel.
Als je bij het bestellen ook nog kan kiezen voor een afhaalpunt zou het helemaal goed zijn.

Maurice van Franck 29-11-2023

Als ervaren amateurfotograaf wil je graag geholpen worden door iemand die meer weet dan wat je zelf op internet kunt lezen. En dat is precies wat je bij CameraNu krijgt. Ze weten niet alleen heel veel, ze helpen je om keuzes te maken door je mee te nemen langs de producten en alternatieven te bieden.
Maar pas op, het is een snoepfabriek voor fotografen. Assortiment is zeer groot.

Roger 29-11-2023

Drone gekocht voor een goede prijs. Snelle levering over de verdere service kan ik nog niks zeggen.

George Crooswijk 29-11-2023

Diverse aankopen gedaan bij Camera Nu, snelle levering en een goed bereikbare site.
Maar de laatste aankoop was een grote teleurstelling, het betrof hier een Sigma 16mm f/1.4 DC DN Contemporary Canon EF-M-mount objectief - Tweedehands
Hier ontbrak de originele tulip opsteek zonnekap, deze was vervangen door een opschroef zonnekap. dit was niet in de advertentie aangegeven.

Contact opgenomen met de klanten service, deze vertelde mij dat de lens was ingeruild zonder originele zonnekap en dat men
er dan maar een opschoefbare had bij geleverd. Ik heb nog het screenshot van de advertentie en daar is de originele zonnekap op te zien.
Ik had gehoopt om een oplossing te vinden, maar daar was verder niets aan te doen
Kortom telurgesteld

John 29-11-2023

Deskundig advies gekregen en samen op zoek naar een passend objectief bij mijn wensen.

Rivo 28-11-2023

Ik heb online een bestelling gedaan en de volgende dag kon ik het gelijk ophalen. De info op de website klopte met alles wat ik heb ontvangen. In de winkel waar ik het product heb ontvangen kreeg ik nog duidelijk uitleg bij de laatste vragen die ik had. Voor nieuwe accessoires voor mijn bestelde camera kijk ik zeker bij CameraNU.

Hans Visser 28-11-2023

Ik koop al tientallen jaren bij deze winkel. (Ook nu in de internettijd waar aanbiedingen je om de oren vliegen en waar ik natuurlijk vergelijk) Als eerste zijn het bij Cameranu (Eerst Cityfoto) de deskundige en plezierige mensen die de winkel maken, als tweede is de sfeer/ambiance er goed. De verkopers denken mee in oplossingen; ook als er niet direct oplossingen zijn van 'eigen' merk zoals lenzen, accessoires etc. Persoonlijk contact, deskundig advies en service maken het verschil met concurrenten en internet waar prijzen vaak gelijk zijn.

Evert uit Emmeloord 28-11-2023

Bestelling en levering volgens het boekje.
Eén duidelijke e-mail met alle informatie over levering, factuur en track-trace.
Meer is ook niet nodig. Perfect.

Paul Marks 28-11-2023

Ik heb gekozen voor Cameranu omdat de winkel in Antwerpen voor mij goed bereikbaar is met het openbaar vervoer. Daarbij werd ik verrast door de vakkundige manier waarop ik geholpen werd bij de keuze van mijn nieuwe camera. de mensen namen er alle tijd voor en al mijn (vaak lastige) vragen werden met veel kundigheid beantwoord. Toen ik uiteindelijk de deur uitging had ik niet alleen de nieuwe camera maar ook veel vertrouwen en een fijn gevoel over Cameranu.

Roland 28-11-2023

Ik had online voor een inruil van mijn camera informatie opgevraagd. De inruilprijs stond me wel aan dus ging ermee naar de winkel in Eindhoven.
Daar werd ik vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik goede uitleg over mijn nieuwe camera.
Onder het genot van een lekkere koffie werd alles in orde gemaakt en ging trots met mijn nieuwe camera naar huis. Ik kreeg ook nog een sensor cleaning card cadeau.