Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 997 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ron Eijkelhof 11-01-2024

Prettige winkel waar ik al lang mijn cameraspullen koop of bestel. Persoonlijke benadering en ook goede service wanneer er iets mis is.

Wilfred 09-01-2024

We zijn bij Cameranu geweest voor de aanschaf van een nieuwe fotocamera. De verkoper nam uitgebreid de tijd om de verschillende modellen te laten zien, voelen en proberen.
Zijn advies was eerlijk en duidelijk.

Anouschka 08-01-2024

CameraNu geeft nog ouderwets goeie en snelle service en antwoord.
in dit geval moest ik een product retourneren, dit werd snel en duidelijk opgepakt en het reed betaalde bedrag retour gestuurd.

Ik maak pas sinds kort gebruik van CameraNu maar ga dat veel vaker doen en ben zeer tevreden over levering, service en de producten!

Jaap 07-01-2024

Alles goed geregeld: website, bestellen, levering, prijs etc. Maar ook de support. Ik had per ongeluk op ‘afhalen in de winkel’ geklikt, na een whatappje was dat binnen een paar minuten omgezet in verzenden. Aanraderl!

Ruud 07-01-2024

Gebruikte Sony Zeiss lens 85 mm 1.4 gekocht naar aanleiding van een advertentie op marktplaats. Zou in originele verpakking worden geleverd. Dat is mooi dacht ik. Helaas kwam de lens in noppenfolie verpakt bij mij aan. Nagevraagd hoe het zat met de originele verpakking, maar die blijkt er helaas niet meer te zijn. Nou lekker. En daar moest ik het mee doen. Geen pouch en ook geen originele lensdoppen. Erg jammer voor zo’n kostbare lens.Ook al is het een occasion. Vond ook dat ze zich er erg makkelijk van af maakten zo. Wel een pracht van een lens. Dat dan weer wel. En wel snel geleverd. Dus het is niet allemaal negatief.

Johan 06-01-2024

Een nieuwe Canon camera en lens gekocht. Vooraf een paar keer telefonisch contact gehad en uiterst vriendelijk behandeld. Hierna de camera in de shop opgehaald en opnieuw erg vriendelijk te woord gestaan en ook heel erg behulpzaam. Het is alleen jammer dat de adapter nog niet leverbaar is, maar daar kan cameranu niets aan doen. Ze houden je er wel van op de hoogte.

Evert Moorman 05-01-2024

2x in 2 dagen Iets besteld. Werkelijk de volgende dag artikelen al ontvangen ondanks tijdstip van bestellen ( rond 22 uur). Prima service bij aftersale.

Niels 05-01-2024

Kwam voor een verrekijker en kreeg goede uitleg en diverse kijkers om te vergelijken.
Zeer tevreden over de klantvriendelijke hulp waardoor ik een weloverwogen keus kon maken.

Kiek 04-01-2024

Luilekkerland winkel voor fotografen. Goed assortiment, scherpe prijzen en snelle verzending. Af en toe ook nog eens zeer goede aanbiedingen

juul & belle 04-01-2024

Snelle levering helemaal tevreden ! Courier belt ook nog even dat het afgeleverd is. Echt super

Stephan 03-01-2024

Tot nu toe zeer tevreden over de orders die ik besteld heb. Ook problemen lossen ze erg netjes op!
Dikke plus is dat ze snel reageren als je ze benaderd via mail of whatsapp.

Mito 03-01-2024

Ik heb laatst een Atomos Ninja V+ besteld op CameraNu. De prijs was top! Hij was op voorraad terwijl ik hem nergens anders kon vinden. Snelle levertijd en goede klantenservice. Ik bestel wel eens vaker op CameraNu en ze stellen mij nooit telleur.

Irene 30-12-2023

Prima Selfiestick, beste prijs en snelle levering. Communicatie is ook goed geregeld! Zou hier zo weer kopen

Wazzy 29-12-2023

Fantastisch dienstverlening, prima verschillende betaalmogelijkheden, prijzen zijn goed te vergelijken met de concurrent.
Winkel in Eindhoven is goed te bereiken met voldoende parkeermogelijkheid. Verder is die ruim en de showcases zijn prima ingericht van merken dat makkelijk maakt om te zoeken. Ook heeft dit winkel een goed tweedehands assortiment.

Jan 29-12-2023

Ik werd goed geholpen bij de aankoop. Ze namen de tijd voor me. Ook de cursus fotografie die ze aanbieden werd goed uitgelegd. Voor deze cursus ga ik mijn vrouw dan ook opgeven. Ze kan nu haar oude hobby weer oppakken.

Jerry 27-12-2023

Altijd weer mooie prijzen die nergens anders zijn dan. En perfecte snelle levering die altijd weer klopt en netjes is. Google hier en daar en je komt gewoon weer hier bij Cameranu. Altijd prachtige aanbiedingen op de goede momenten. Bij andere hebben ze ook mooie aanbiedingen maar hier net even iets beter vaak. En waarom een dief zijn van je eigen portemonnee als je hier prima slaagt.

Nada Alkatrib 25-12-2023

Het was een geweldige verrassing dat het product in recordtijd arriveerde, ook al was het niet op voorraad. Ik heb het product nog niet geprobeerd omdat ik het net heb ontvangen, maar ik moet eerst het cameranu-team bedanken voor hun geloofwaardigheid, snelle reactie en respect in de omgang met klanten.

Cor 24-12-2023

De website is duidelijk en na het plaatsen van de bestelling werd het product netjes verstuurd.
Ook is men goed bereikbaar voor vragen en men reageert snel en netjes.

W. Fontein 22-12-2023

Ik had om. Een nikon z6ii gebeld die hadden ze maar ik moest m wel reserveren. Aldus gedaan, ging m halen aangekomen in de winkel na 50 km rijden en daar 3/4 uur wachten hadden ze m niet.
Ze konden m een week later opsturen. Toen ik vroeg om compensatie voor de nutteloze reis kond dat niet.
Uiteindelijk camera elders gekocht
Mail gestuurd aan klantenservice niets op gehoord.

Goedendag,

Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te horen. Dat is zeker niet netjes, onze excuses hiervoor.
We hebben even teruggezocht maar kunnen helaas jouw mail niet terugvinden en zijn bang dat deze dan ook niet is aangekomen.
We willen je dan ook graag vragen om deze opnieuw te versturen naar vragen@cameranu.nl, zodat we alsnog met je mee kunnen kijken.

Mark Wackens 22-12-2023

Uirstekend, als alles goed gaat. Een verkeerd accesoire(flits) bij een tweedehandstoestel niet willen ruilen of vergoeden omdat het niet apart vermeld stond, terwijl de fabrikant wel degelijk standaard de ( juiste) flits erbij leverde, erg flauw en niet correct afgehandeld. Afgelopen jaar heel wat € bij cameranu besteed, en over een accessoire van 70€, wat ze zelfs nog in stock hebben, hebben ze nu aan mij geen klant meer, jammer maar het zij zo.

Beste Mark,

Bedankt voor je review.
Bij tweedehands artikelen vermelden wij altijd op de productpagina wat er inclusief is. Dit doen wij juist omdat dit wel eens verschilt van de standaard accessoires die bij een nieuw product zitten.
We hebben het nog even nagekeken, maar in het geval van jouw order stond echt niet aangegeven dat er een flitser bij zou zitten.
We vinden het jammer om te horen dat het niet aan jouw wensen voldoet, mocht je het liever retourneren is dit uiteraard geen probleem.

Peter 22-12-2023

Van Cameranu een Canon body geleased. Binnen twee dagen geregeld. Ophalen in de winkel in Groningen was zeer plezierig. Top personeel. Contract ondertekenen was zo klaar. Een aantal jaren geleden heb ik ook een camera geleased bij een ander bedrijf en daar kwam geen einde aan. Ik kon de camera in Groningen klaar maken voor gebruik. Geweldig.

Bertus 22-12-2023

Op vrijdag nog even snel een cadeau kaart aanschaffen. Dit ging lekke snel en in de winkel werd je prima geholpen door de medewerkster. Die maakte er een mooi pakketje van. Een prima aankoop en een mooi cadeau om te geven. de Krijger kan naar eigen inzicht deze besteden in een van de mooie winkels.

Mathijs Verbeek 21-12-2023

Bestelling snel geleverd en voldoet aan verwachting
Bestel zeker vaker bij camerani.nl

Etienne 21-12-2023

Gisteravond is er een verkeerd pakket afgeleverd. Ik heb meteen een melding gemaakt via mail en whatsapp en kreeg gisteravond meteen van jullie een reactie. Heel netjes. Ik heb vervolgens de beloofde foto van het verkeerde product toegestuurd met de vraag hoe dit met spoed opgelost kan worden. Reden: morgenochtend heb ik 2 lampen nodig voor een fotoshoot in de Rotterdamse haven. Geen enkele reactie. Nog een whatsapp gestuurd. Ook geen reactie. Uiteindelijk gaan bellen. Vriendelijke medewerkster ging het collega overleggen. Ik zou teruggebeld worden. Ben benieuwd inmiddels uur later. Verkeerd product leveren kan iedereen overkomen, maar daarna snel oplossen. Ik ben professional en verwacht dat ook van mij leveranciers.

Beste Etienne,

Bedankt voor je review.
We hebben inmiddels telefonisch contact gehad. Hieruit bleek dat jij helaas onze berichten niet ontving. Hoe dit kan durven we niet te zeggen.
Het is inmiddels opgelost, daar je er uiteindelijk achter kwam toch alle artikelen te hebben ontvangen.
We wensen je veel plezier toe van je aankoop.

Wim 20-12-2023

Wat een ruime keuze. En super snelle levering. Goed verpakt. Mooie fotocamera besteld. Heel erg blij mee.