Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1022 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Europeo 20-01-2024

Ik geef een dikke 10, voor jullie service, goede en duidelijke uitleg en ik ervaar dat jullie echt de tijd hiervoor nemen. Ik hoef geen nummertje te trekken en heel lang te moeten wachten. Klantvriendelijkheid is zeker top bij jullie. Ik ben super blij met jullie en hoop dat het in de toekomst bij jullie nieuwe winkellocatie ook hetzelfde zal blijven.

Rob 19-01-2024

Bij Cameranu.nl de in 2023 en 2024 zowel een camera als 2 lenzen aangeschaft. regelmatig aanbiedingen waardoor de prijzen toch regelmatig lager liggen dan bij anderen. (ook mbt USA/NY/dollar). Service en contact zijn uitstekend. de juiste informatie mbt details van de producten.

jsp 19-01-2024

Prima voor het aanbod wat er is. Heb zelf iets tweedehands gekocht en ben tevreden over de kwaliteit en het was net nieuw.

Danielle 19-01-2024

Ik ben al jaren op zoek naar een goede camera die mooie foto's maakt en goed inzoomt. Na gedegen onderzoek kwam ik uit bij de Nikon P 950. Uiteindelijk besteld bij cameranu.nl. Fantastische service! De ene middag zit je nog te Googlen, de middag daarna zit je thuis de camera uit te pakken. Wat een mooie en goeie camera!!! Als je iets zoekt voor natuurfotografie is dit dé camera.

Miranda 19-01-2024

Op internet gezocht naar een bepaalde camera. Te koop bij diverse zaken. Gekozen voor Cameranu door het lezen van een goede review. Mijn vriend ging het pakketje ophalen 1 minuut voor sluitingstijd. Ze hadden net afgesloten. Maar zonder problemen werd alles weer opgestart en kon hij het pakketje alsnog meenemen. Super service. Wij kopen voortaan onze foto-spullen hier. (en excuus voor onze last-minute aankomst)

Milan 19-01-2024

Simpele en makkelijke shop. Wat je ziet is wat je krijgt.
Goede en vakkundige klantenservice, goede prijs kwaliteitverhouding. Zelfs de tweedehands producten zien er netjes uit (let wel even op de staat van het product). Ik ga hier zeker weer shoppen.

Alex 18-01-2024

We bestellen vaker bij Cameranu, ze zijn altijd snel en betrouwbaar en bieden extra ondersteuning als dat nodig is!

Blokland 18-01-2024

Heel goed geholpen bij Cameranu Eindhoven, waardoor ik direct een camera gekocht heb en later een nieuwe lens. Zeer kundig personeel! Super vriendelijk ontvangst!

Harry van den Hurk 18-01-2024

CameraNU is een betrouwbare partner voor fotografie-enthousiastelingen zoals ik. Hun uitgebreide assortiment, deskundige advies en toegewijde klantenservice maken het winkelen voor camera-uitrusting een plezierige ervaring. Ontdek de wereld van fotografie met CameraNU als je met passie vastlegt wat belangrijk is voor jou!

Eduardo 17-01-2024

Ik haal vaak mijn apparatuur bij Camera Nu zijn hebben bijna altijd alles op voorraad en snel geleverd en je kan met Klarna betalen ook handig bij duur apparatuur om het in 3 keer te betalen bijvoorbeeld echt top bedrijf!

Ronald 17-01-2024

Duidelijke, overzichtelijke winkel. Ik was nogal verrast via Google bij CameraNU terecht te komen voor een drone, maar deze was hier nog aanzienlijk goedkoper ook!
Betaling en levering ging snel en soepel.

Randy Isaak 16-01-2024

Meerdere vestigingen, goed kundig personeel.
Je wordt altijd vriendelijk begroet en ze helpen je met de meest complexe vragen.

Melissa 16-01-2024

Een 10 geef je niet snel, maar in alle eerlijkheid ben ik gewoon super tevreden. We website is duidelijk, ik vond de eerder geschreven review fijn om te lezen want die gaven houvast, snelle levering, product zorgvuldig en stevig verpakt dus ik kan niet anders zeggen dan super tevreden!

Ik kocht een Canonlens en ben daar super blij mee! Werkt zoals omschreven en naar behoren.

Nu heb ik ook voor Cameranu gekozen door ervaringen van anderen. De service bleek daar top en er werd direct geanticipeerd op de situatie. Dat geeft een fijn gevoel, mocht er een keer iets met mijn bestelde producten zijn.

Raoul 15-01-2024

Top webshop
Snelle bezorging, goeie klantenservice en super groot aanbod. Alles wat je zoekt hebben ze. Ik heb er meerdere malen besteld in de afgelopen 3 maanden en ik ben meer dan tevreden met ze. Mij hebben ze als vaste klant. Ze zijn niet voor niks website van het jaar 2023 geworden dus echt een aanrader als je nieuwe camera gear zoekt!

Christie Koudijs 15-01-2024

Goed advies, snelle bezorging! Top producten en super fijne uitleg door medewerkers met verstand van zaken.

Roos 15-01-2024

Service in de winkel was heel goed. Retourneren ging ook soepel, maar wel jammer dat je zelf de retourkosten moet betalen.

Giena 15-01-2024

De website is erg overzichtelijk, je krijgt wat je ziet. De lens die ik gekocht heb is helemaal watvik ervan verwachtte! Ik raad Cameranu aan

MNM 15-01-2024

Snelle levering en goede betaalmogelijkheden. Breed aanbod en scala van merken.

Jafeth 14-01-2024

Cameranu is een fijn bedrijf dat altijd alles goed op orde heeft. De website is overzichtelijk, zodat je alles duidelijk en snel kan vinden. Daarnaast hebben ze ook vaak goede deals! Levering gaat altijd ook super snel met het klaarmaken van je bestellingen dus eigenlijk niks om over te klagen!

JohnZ 14-01-2024

Video light van GODOX besteld. Werkt goed en goed geprijsd. Bestelling was binnen enkele dagen geleverd.

Erik de Ruijter 13-01-2024

Ondanks dat het een hele grote firma is, is het contact zeer persoonlijk, vriendelijk en is men snel met reageren. In de winkel word je netjes behandeld, men neemt de tijd voor je, geeft goede adviezen en bovenal, men heeft een persoonlijke benadering. Het is geen 10 omdat ik het nog steeds niet begrijp dat men geen nummersysteem heeft. Daardoor moet je in de rij gaan staan om geholpen te worden aan de balie. Terwijl als ik een volgnummer heb, hoef ik alleen maar op te letten wanneer ik aan de beurt ben. Onderhand zou ik kunnen winkelen en misschien wel meer gaan kopen dan waarvoor ik feitelijk kwam.

Lisette 12-01-2024

Ben zeer goed geholpen bij Cameranu in Eindhoven. Het personeel is vriendelijk, men heeft verstand van zaken en neemt de tijd om je van een goed advies te voorzien.

Karina 12-01-2024

Goede producten en een prima service.
Het enige puntje van verbetering zou zijn de vermelding van de te verwachte levertijd bij artikelen die niet op voorraad zijn.
Anders dan dat is het TOP!!!

Sofie 12-01-2024

CameraNU heeft een fijn aanbod in diverse producten. Zo heb je per product bijna altijd wel iets te kiezen tussen het een en het ander. Daarnaast levert de winkel erg snel en gebruiken ze, wat ik tenminste ervaar, niet meer verpakking dan nodig is.

Marieke 12-01-2024

Als een beginnend fotograaf met een wat oudere camera was ik opzoek naar een tweedehands lens. Voordat ik deze kocht heb ik goed advies gekregen via de mail welke lens past bij mijn level en camera. De lens werd binnen 3 dagen keurig aangetekend thuis afgeleverd en ziet er keurig uit, precies zoals beschreven op de website. En ook nog eens goedkoper dan in andere webshop. Ik ben erg blij met mijn aankoop en kan niet wachten foto's te gaan maken.