Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 996 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alejandro 19-02-2024

Cameranu had what I needed reasonably priced and was pretty fast on the delivery! 10/10 would buy them again

Cindy Rutten 18-02-2024

Zakelijk een aantal dingen gekocht bij Cameranu. Erg fijne, snelle hulp en een fijne afhandeling. Bedankt voor de fijne samenwerking.

Yvonne Kramer 16-02-2024

Prachtig beeldscherm gekocht. Goede informatie wat voor soort scherm en waarvoor het beste te gebruiken.
Snelle levering, na 1 dag al thuis.
Altijd goed bereikbaar telefonisch voor uitleg en of advies

Koper 16-02-2024

Product geleverd zoals beloofd. Het product was zoals beloofd en prima ingepakt

Jules 13-02-2024

Perfecte en snelle levering. De zes komt doordat ik een vraag via e-mail heb gesteld waar ik geen antwoord op heb gekregen,

Bart 13-02-2024

Bij cameranu kun je een zeer overzichtelijke webshop verwachten, duidelijke leverings updates en een hoge kwaliteit service. Heel simpel, je krijgt expertise, duidelijkheid en kwaliteit!

RobJ 13-02-2024

Makkelijke website waarop ik mijn spullen snel kan vinden.
Als ik later merk dat ik een verkeerde versie camera-cage besteld heb, is de klantenservice lekker vlot en behulpzaam. Zonder problemen wordt mijn bestelling aangepast en heb ik alsnog de volgende dag de juiste spullen in huis

Paredis W. 12-02-2024

Dit bedrijf levert goede service.
Klantendienst is correct en zorgt voor een correcte afhandeling.

E. Vooijs 12-02-2024

Product in perfecte staat. Administratief en verzending gewoon goed geregeld.

snel duidelijke compleet en betrouwbaar 12-02-2024

snel duidelijk compleet en betrouwbaar.
Er is voldoende keuze om gear te bestellen en vaak kom ik uit bij CameraNu

JoDij 11-02-2024

ER wordt door CameraNu vlot en volgens afspraak geleverd. Er wordt duidelijk gecommuniceerd over de levertijd en de aflevertijd op de dag van de levering.

Astrid 11-02-2024

Goede winkel de bestelling wordt snel geleverd heel blij met de macro lenzen

Jeroen 11-02-2024

Ik fotografeer met Olympus. Al een tijdje stond het macro objectief van Olympus om mijn verlanglijstje. Nu werd deze aangeboden als tweedehands voor een schappelijke prijs met garantie en in de originele verpakking. Ik heb deze online besteld en opgehaald in de winkel in Eindhoven. Ik werd uiterst vriendelijk en deskundig geholpen.

Cees 08-02-2024

Ook bij aankoop van een 2e hands camera, welke "als nieuw" is, werd ik geweldig geholpen. Op de website stond het juiste aantal clicks vermeld Een probleempje met de bijgeleverde originele lenskap, die wel geleverd was maar niet vermeld stond bij de aanbieding en dus eigenlijk niet bij de aankoop hoorde, werd toch opgelost door direct een nieuwe te sturen. Wat een goede service. Top!

Marc 08-02-2024

Kan het beter?
Wat ik wilde bestellen was op voorraad in de winkel zelfs die ik wilde! Er aangekomen was er gelijk een charmante jongeman die, alvorens hij op zoek ging naar mijn bestelde object , mij wees op de koffie èn mij paaseitjes aanbood.

Dolgelukkig en verzadigd reed ik naar huis

Ivar 08-02-2024

Super fijne webshop. Mega snelle levering en goede klantenservice die snel reageert op WhatsApp. Ik blijf mijn apparatuur hier zéker bestellen in de toekomst.

Anoniem 07-02-2024

Ik kwam binnen om een go pro te halen. Ik werd goed ontvangen en wilde graag meer informatie. Dit heb ik zeker gekregen. Zo kwam ik tot de juiste keus en heb hem uiteindelijk gekocht. Daarom mijn 10 punten van harte verdiend.

Ashley 06-02-2024

Heel goed geholpen met een keuze maken van een nieuwe camera + lens. Daarnaast was het niet gelukt om mijn pakketje op tijd mee te krijgen voor de daglevering. De volgende ochtend had ik wel meteen een mail gekregen, dat ze het die dag alsnog kunnen leveren met de avondlevering.
Wat een goede en vriendelijke service. Dit heb ik nog niet vaak meegemaakt!

Jack Heinhuis 05-02-2024

Ik ben niet bij andere winkels geweest om een camera te kopen. Ik ben bij Cameranu terecht gekomen via de website. Prachtige winkel heel goede geholpen met prima uitleg. Als ik op foto gebied nog wat wil kopen ga ik zeker weer naar Apeldoorn.

petra 05-02-2024

Ik heb een camera besteld en betaald in de winkel met een adapter zodat ik mijn oude lenzen kan gebruiken. Nu inmiddels 3 weken later krijg ik het bericht dat ze de adapter niet hebben en dat ik over meer dan 1 maand nogmaals zal worden geinformeerd.
Dat is voor mij niet oke
Officiële reactie van Cameranu 21-02-2024

Hallo Petra,

Bedankt voor je review. Ik heb de bestelling erbij gepakt en zie terug dat je een email van ons hebt ontvangen dat de levertijd van de adapter helaas nog onbekend was. De bestelling was op 27 januari geplaatst en uiteindelijk alsnog verstuurd op 6 februari. De levertijd bleek korter te zijn dan wij in eerste instantie aan jou gedeeld hadden. Gelukkig maar! Je geeft in je review een termijn aan van 3 weken. Dit zie ik niet terug helaas, mocht je dit willen toelichten dan geven we je graag de gelegenheid. Veel plezier met je aankoop.
Met vriendelijke groet, CameraNu.

Wout van Zoeren 05-02-2024

Mijn artikel was eenvoudig vindbaar en de levering was binnen een dag. Dik tevreden dus.

jan van der spree 05-02-2024

Besteld fotopapier, groot asortiment en heel belangrijk hoe het verpakt wordt
Veel hoeken beschadigd bij andere bedrijven.

Prijs is prima, zelfs nog goedkoper dan 123 en beter verpakt.

Wendy 04-02-2024

Niet alleen verkoop, maar denken ook goed met je mee en kijken naar je wensen en wat je wilt doen met fotografie. Heel veel kennis over producten!

Fer 04-02-2024

Cameranu heeft ons heel goed geholpen met de aanschaf van een nieuwe tele-zoom-lens. Inruilprijs prima, koopprijs lens nog voor de actievoorwaarden, goede uitleg, mooie winkel en vriendelijk personeel. Ook snelle reactie van de helpdesk! Kortom top-service.

Thomas 03-02-2024

In de winkel geholpen door een jonge man, vriendelijk maar deed niet erg veel moeite om te helpen. Later online de bestelling geplaatst, waarbij ik wist dat er een onbekend lange levertijd zat op 1 van de items. Desalniettemin in 5 dagen de bestelling compleet binnen, blijde verrassing!