Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 996 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tess 05-03-2024

Goede website, omschrijving. Product ziet er uit zoals omschreven en afgebeeld. Goede levering.

MGPAPPERS 04-03-2024

Denk ik bij een net nieuw geopende winkel (1maart 2024 ) doorb enthousiast personeel begroet of geholpen te worden, helaas . Geen goedenmorgen of kan ik u ergens mee van dienst zijn. Wil een nieuwe fotocamera incl. Accessoires kopen, helaas onmogelijk bij deze winkel aan de vierhavenstraat in Rotterdam. Mooie winkel alleen jammer dat er in de vitrinekasten geen omschrijving en/of prijzen staan. Is heel slordig maar dan zou je denken dat je door iemand te woord gestaan kan worden voor uitleg / advies, ook jammer. Dit ook niet . Koopsignalen genoeg gegeven. Maar personeel kijkt weg en helpt je niet. Ik heb dit 1x meer meegemaakt bij een andere winkel en die was een maand erna failliet. Advies/tip aan de managers of directie van Camera Nu , train je personeel op omgaan met (potentiële) klanten . Helaas niets kunnen kopen ga nu op zoek naar een andere winkel. Erg teleurgesteld .
Cameranu 10-04-2024

Goedemiddag,

Bedankt voor je review.
Onze oprechte excuses hiervoor. Door de opening hadden wij hier inderdaad de focus niet helemaal goed op. Dit had niet mogen gebeuren, en zullen wij in de toekomst zeker beter op letten.
De prijskaartjes hebben ook inderdaad helaas even op zich moeten laten wachten, maar staan inmiddels wel in de winkel.

We hopen dat we jou alsnog kunnen laten zien dat we wel weten hoe het hoort, en laten dit graag zien in de winkel onder het genot van een kop koffie.

Asmar 04-03-2024

Deze maand de Dji Ronin RSC-2 aangeschaft met daarbij de Sigma 30mm 1.4 voor mijn Sony A6400. Sinds aankomst van mijn bestelling veel plezier mogen hebben van mijn aankopen. Betaling en levering ging soepel.

Cor T K 04-03-2024

Alles prima verlopen. Bestellen, betalen, afleveren thuis op de juiste dag, exact de juiste artikelen. Prima.

Daniel van lit 04-03-2024

Snelle service en vriendelijk personeel. Ik heb al meerdere producten gekocht en altijd goede prijzen.

Alexandra 04-03-2024

Hele fijne communicatie. Tevreden met het contact, de snelheid, de service, de producten! Ultieme aanrader!

Luuk 02-03-2024

Slechte service je besteld een sigma lens en er wordt een tamron lens gelevedy
Officiële reactie van Cameranu 22-03-2024

Beste Luuk,

Bedankt voor je review.
Wat wel even belangrijk is om te vermelden, is dat het ging om een tweedehands lens. Dit hebben we uitgezocht en deze is helaas verkeerd ingeboekt geweest in ons systeem.
Daar het een tweedehands artikel betreft, was hier helaas geen ander exemplaar van beschikbaar.

Dit had uiteraard niet mogen gebeuren, en hiervoor willen wij onze oprechte excuses aanbieden!

Anne 29-02-2024

Ik heb een grootste batch aan nieuwe apparatuur gekocht. Met een focus op softboxen en andere spullen om het licht nog meer te controleren. Ik vind de productuitleg voldoende daarnaast ook snel geholpen door de klantenservice waar ik nog een vraag naar toe heb gestuurd. Ik kan aan de slag!

A.R. van de Biezen 28-02-2024

Prima aktie voor 600mm lens. In de winkel vriendelijk personeel en uitgebreide uitleg over het aangeschafte.
Locatie in Apeldoorn is ook goed bereikbaar.

Martijn Beekman 28-02-2024

Gewoon op voorraad, bij mijn statief en flitser geen vanzelfsprekendheid. En volgende dag goed verpakt in huis. Een 10 ! Of 5 sterren :)

Ad 27-02-2024

Levering allemaal perfect een heel groot nadeel geen bijlage in het Nederlands erg jammer

Hans 26-02-2024

Ontzettend veel keus en meestal scherpe prijzen. supersnelle levering. Meestal slaag ik wel bij deze winkel.

Mieke 26-02-2024

Voor reparatie mijn camera gebracht. Prima op de hoogte gehouden van de vooruitgang, de camera moest opgestuurd worden. Weer keurig thuisbezorgd. Ik ga graag naar deze winkel vanwege hún deskundigheid en ruime collectie

S. De rooij 25-02-2024

Ik heb hier mijn insta 360 x3 gekocht , ik koos om m'n bestelling te leveren als alles compleet was. Ik kreeg netjes een mailtje dat er een tijd tussen kon zitten of ik me misschien toch nog had bedacht. En dat had ik, ik wilde wel m'n camera al hebben en die kreeg ik na me correctie de volgende dag binnen. Het 2e deel kreeg ik een dag later dus toch eerder dan verwacht . Kortom een service die men toch niet had hoeven leveren had namelijk ook al betaald dus ze hadden geen extra reden voor de extra service behalve goodwill. Bij deze gelukt !

Leendert van Rijswijk 24-02-2024

Zowel in de winkel als bij bestellingen via de website een prima service en duidelijke uitleg

Leendert 24-02-2024

Prettige (web)winkel ervaring! De online bestelling van een cameratas, bleek na ontvangst niet geschikt voor mijn camera.
Gelukkig kon ik terecht in de fysieke winkel te Eindhoven. In de winkel is een groot aanbod verschillende cameratassen, ideaal om te proberen dus! Een aardige medewerker heeft me goed geholpen en nam echt de tijd!
Kortom: een aanrader!

Fotografie Jan Oehlen 23-02-2024

Ben al lang klant van Cameranu ( voorheen Calumet) & sercvice is uitstekend Pas een defecte Viltrox tussenring opgestuurd
& fantastisch door garantie vervangen ;-)

Lisanne 23-02-2024

Fijne site, duidelijke bestel en bezorginstructies en sneller levering. Veel keuze en veel informatie over de producten. Erg fijn.

uc 23-02-2024

Zeer behulpzaam, denken met je mee en houden ook rekening met wat je max uit wil geven

Sandra 22-02-2024

Ik vind de website van camera direct heel prettig. Je kunt makkelijk vinden wat je zoekt en ook de verdeling is eenvoudig. Het bestelde wordt snel geleverd, direct de volgende dag, en keurig ingepakt zodat alles veilig geleverd wordt.

Frank 22-02-2024

Geholpen door Jos. Vakkundig aardig geduldig. Duidelijke uitleg gekregen. Ik had uiteraard wel wat vaste wensen waarmee de keuze behoorlijk beperkt werd. flinke zoom meer dan 52x en ook een budget waarmee een bridge/hybride de enige mogelijkheid was. Het is dus ook een Nikon Coolpix P1000 geworden. Ook nog advies voor een kleine compact camera gekregen. Kon mij spotting-scope inruilen waar nog een redelijk bedrag voor gegeven werd.

Jelle 21-02-2024

Fujifilm XF 100-400mm f/4.5-5.6 R LM OIS WR objectief - Tweedehands bij camera.nu op Urk

Voor mijn verjaardag heeft mijn vrouw dit objectief voor mij besteld in de webshop. Deze werd snel bezorgd.
De lens bleek helaas erg vuil, er zat een haar achterin de lens. Heb meerdere schoonmaakdoekjes moeten gebruiken. Deze waren helemaal bruin.
De toleranties waren te groot tav wat beschreven was op de site.
Het rubber van de zoomring zat los en begon al te vergaan.
Op de webshop gaf men aan dat het objectief in zeer nette staat verkeerde!?
Heb de lens meteen weer ingepakt en teruggebracht naar camera.nu op Urk.
De verkoopmedewerker nam de lens zonder problemen weer retour, maar deed weinig moeite om mij tegemoet te komen met compensatie.
Kreeg wel netjes mijn geld binnen enkele dagen terug op mijn rekening.
Officiële reactie van Cameranu 22-03-2024

Beste Jelle,

Bedankt voor je review.
Onze oprechte excuses hiervoor! Dit is zeker niet hoe je jouw tweedehands artikel hoort te ontvangen!
Ze worden bij ons altijd goed gecontroleerd op staat en werking, dus dit had niet mogen gebeuren.
Op het moment dat jij in de winkel kwam had je het echter zelf al schoongemaakt, dus hebben wij dit helaas zelf niet meer kunnen vaststellen.
Tevens hebben wij jouw klacht met de zoomring helaas niet kunnen constateren.

Uiteraard vinden we het een heel vervelende situatie, en we doen ons best om dit in de toekomst te voorkomen.

Enver 20-02-2024

Zoals vermeld op de website werd mijn bestelling de volgende dag geleverd. De voorraadinformatie op de website is betrouwbaar.

Tiny 19-02-2024

Deskundig personeel, duidelijke uitleg en advies. Gewoon een fijne winkel op je te laten adviseren. In mijn geval over de aanschaf van een andere fotocamera, maar ook voor andere producten ben ik er meerdere keren geweest. Als ik iets wil aanschaffen op het gebied van bv fotografie is deze winkel altijd mijn 1e keus. Verder is de website ook duidelijk en ook het contact via mail of telefoon prettig en deskundig.

Brenda 19-02-2024

Vind het een fijne shop en je wordt vriendelijk geholpen. Bij mij ging er bij de bestelling even wat mis, maar zelfde dag nog opgelost door vriendelijk medewerker.