Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mathijs Verbeek 21-12-2023

Bestelling snel geleverd en voldoet aan verwachting
Bestel zeker vaker bij camerani.nl

Etienne 21-12-2023

Gisteravond is er een verkeerd pakket afgeleverd. Ik heb meteen een melding gemaakt via mail en whatsapp en kreeg gisteravond meteen van jullie een reactie. Heel netjes. Ik heb vervolgens de beloofde foto van het verkeerde product toegestuurd met de vraag hoe dit met spoed opgelost kan worden. Reden: morgenochtend heb ik 2 lampen nodig voor een fotoshoot in de Rotterdamse haven. Geen enkele reactie. Nog een whatsapp gestuurd. Ook geen reactie. Uiteindelijk gaan bellen. Vriendelijke medewerkster ging het collega overleggen. Ik zou teruggebeld worden. Ben benieuwd inmiddels uur later. Verkeerd product leveren kan iedereen overkomen, maar daarna snel oplossen. Ik ben professional en verwacht dat ook van mij leveranciers.
Officiële reactie van Cameranu 05-01-2024

Beste Etienne,

Bedankt voor je review.
We hebben inmiddels telefonisch contact gehad. Hieruit bleek dat jij helaas onze berichten niet ontving. Hoe dit kan durven we niet te zeggen.
Het is inmiddels opgelost, daar je er uiteindelijk achter kwam toch alle artikelen te hebben ontvangen.
We wensen je veel plezier toe van je aankoop.

Wim 20-12-2023

Wat een ruime keuze. En super snelle levering. Goed verpakt. Mooie fotocamera besteld. Heel erg blij mee.

Ludger 20-12-2023

Ik koop vaker bij Camera Nu, en vanwege de volgende redenen: een overzichtelijke site, maar ook de nieuwe zaak in Amsterdam Is lekker ruim opgezet, en het personeel is proffesioneel.

Wijnand 20-12-2023

Heb ook mijn fototoestel via deze weg gekocht en nu extra batterij. Snelle correcte levering

Richard 20-12-2023

Vroeger altijd met veel plezier aankopen gedaan maar tegenwoordig is de klantenservice helaas ver te zoeken. Vermoedelijk heeft de commercie ook hier toegeslagen. Klanten worden met valse informatie gelokt en als je daar iets van zegt dan krijg je alleen maar bijdehante reacties zonder dat er inhoudelijk op in wordt gedaan. Uiteindelijk de bestelling maar geretourneerd en bij de blauwe winkel gedaan waar ze gelukkig nog wel weten wat service is en hun klanten serieus nemen.

Marcel 19-12-2023

Makkelijk online bestellen en de volgende dag geleverd.
Netjes verpakt dus gewoon top!

Ruud 19-12-2023

Ik heb bij Cameranu een Tamron 28-270 mm zoomlens gekocht. Het is een tweedehands lens, maar van “als nieuw” kwaliteit en dat voor ongeveer eenderde van de nieuwprijs! Hij werkt ook fantastisch, dus ik ben dik tevreden. De levertijd was ook snel, binnen vierdagen had ik hem binnen.
Bedankt!7

Ronald 19-12-2023

Ik kom al jaren bij Cameranu en vanaf die eerste aankoop zat het meteen goed en dat is nu al wel zo'n 20 jaar geleden, nog steeds goed. Dan heb ik het over de kennis die het personeel heeft, de tijd die men aan je besteedt, maar ook een parkeervriendelijke winkel (Urk) met een mooie voorraad die te bekijken is en natuurlijk een echt lekker bakkie koffie. Verder vind ik het prettig dat altijd aangetekend verzonden wordt en ze doen echt alle moeite om je tevreden te stellen. Als er bv staat geschreven dat je binnen een dag antwoord krijgt dan is dat ook zo. Gewoon een geweldige winkel waar ik nog jaren zal blijven komen.

Jesse 19-12-2023

Dit is niet mijn eerste bestelling bij CameraNu geweest. Ik heb altijd mijn pakketten zonder issues en in goede staat ontvangen. Zelfs voor vragen over camera apparatuur wordt je geholpen met de juiste kennis.

Ga zo door!

Plus, ik heb mijn eerste professionele camera ooit hier aangeschaft!

Simon 17-12-2023

Al meerdere malen iets bij Cameranu besteld. Sinds de nieuwe website nog overzichtelijker en gebruiksvriendelijker. De producten zijn altijd goed en netjes verpakt en afhankelijk van de pakketdienst altijd op tijd geleverd.

Fokke Lanting 17-12-2023

Ik kreeg de juiste informatie en antwoorden op de vragen die ik had. Ze weten daar dus goed wat er speelt in de wereld van foto- en videografie!! Kortom kundige- en goede service!! Al sinds jaren......!!

Tom 16-12-2023

Tot een paar jaar geleden kocht ik overal en nergens mijn apparatuur. Maar nu alleen nog maar bij cameranu. De verzending is snel en correct. Ze hebben eigenlijk altijd alles op voorraad (en de voorraadstatus op de website lijkt altijd te kloppen). Heb er al meerdere aankopen gedaan waaronder camera’s, videocamera’s, lenzen, tassen, rugzakken, regenhoezen, sd kaarten en meer. Ze organiseren gave workshops. Daarbovenop is de nieuwe website snel, gebruikersvriendelijk, en gewoon mooi. Het oog wil ook wat, dat weten jullie wel als fotografen. Ik zeg: Top!

Espen Machielsen 14-12-2023

Prima webshop word redelijk snel gereageerd. Alleen jammer dat de levering van de mount set pas maanden later komt ipv de volgende dag anders had ik hem waarschijnlijk ergens anders besteld en is mij dus ook verteld dat die eigenlijk ook de volgende dag zou worden bezorgd tot ik had besteld en het nog eens na had gevraagd dit zou dik 2 maanden duren ben de camera al eens verloren tijdens motor rijden om dat ik een mount van een GoPro heb gebruikt erg jammer
Officiële reactie van Cameranu 05-01-2024

Beste Espen,

Bedankt voor je review.
Het klopt inderdaad dat dit niet goed op onze website heeft gestaan, waarvoor onze excuses.
Een onderdeel uit de kit was helaas niet op voorraad. We hebben daarom aangeboden deze na te sturen. Eventueel annuleren was uiteraard ook een optie geweest, maar je gaf aan een nalevering een fijne oplossing te vinden. We vinden het jammer om te lezen dat je hierin toch erg teleurgesteld bent en hadden dit graag van je vernomen zodat we naar een andere oplossing hadden kunnen kijken.
De nalevering is inmiddels toch geleverd, en we hopen dat je veel plezier hebt van je bestelling.

Wietze 13-12-2023

De webshop:
Producten goed zichtbaar en vindbaar door goede filtering. Producten goed omschreven zodat een beginner het ook snapt. Duidelijk veel aandacht aan de productoverzichten besteedt en dat betaald zich terug in gebruiksvriendelijkheid.

Naast producten ook veel overige informatie te vinden, interessante blogs en goede informatie voor beginnende fotograaf.

Service:
Via de app goed bereikbaar, wat een fijne manier van communiceren is. Snel en vakkundig antwoord waar je snel mee verder kan.

Winkel:
Op veel plaatsen door het land te vinden, hopelijk snel eens langs voor bezoek of een leuke workshop.
Mooi groot aanbod aan diverse interessante cursussen/workshops.

Prijzen en verzenden:
Eerste bestelling ging niet helemaal goed, maar werd vlot opgelost. Daaropvolgende bestellingen allemaal snel in huis. Qua prijs ook goed te doen.

Overall:
Betrouwbaar en tevreden over elke ervaring tot nu toe!
Mijn eerste plek waar ik kijk als ik wat zoek.
Aan te raden voor iedereen.

Ellen 12-12-2023

Koptelefoon gekocht bij Cameranu, mooie site goede prijzen en super snel bezorgd.....erg blij mee

Wil Hoppers 08-12-2023

Na eerst een verkeerde bestelling via bol.com, welke vlot en prima geregeld werd, een directe bestelling bij cameranu gedaan.
Vlotte afhandeling en zeer blij met de aankoop van mijn sigma 150-600 lens.

Gembird 08-12-2023

Overzichtelijke website, snelle levering. Doen wat ze beloven. Een echte aanrader.

Bob 07-12-2023

Vlotte en volledige levering. Jammer dat er vergeten was dat op een DEMO model geen aanvullende fabrieksgarantie mogelijk was. Zeer veel Support gehad in correspondentie met fabriek en CmeraNu heeft het uiteindelijk zeer elegant opgelost.

Nienke 07-12-2023

Goede shop! Heeft goede prijzen en geeft duidelijk de kwaliteit weer! Mijn product bevalt erg goed! Hij lijkt nieuw en werkt ook nieuw terwijl refurbished is.

Aline 07-12-2023

Mooie duidelijke website, snelle levering,klantenservice is top. Geen antwoordapparaat maar vriendelijke,meedenkende dame. Bellen ook daadwerkelijk terug. Had een 2e hands camera gekocht die een error gaf.
Geen probleem, garantie,of het nu een nieuw of 2ehands artikel was.Werd ook goed op de hoogte gehouden hoe ver de reparatie gevorderd was. Erg blij met mijn camera en lens (ook 2e hands). Ik raad iedereen aan bij CameraNu te kopen!

Hans 06-12-2023

Fijn online contact met CameraNU via whatsapp en uiteindelijk een mooie deal voor een demo model body. Afhalen in de winkel ging ook prima.

Fred 06-12-2023

Reeds enkele jaren klant bij CameraNu op Urk, als laatste de Nikon Coolpix P950 aangeschaft. Positieve, maar ook negatieve kanten van de aan te schaffen produkten worden altijd goed aangegeven.
Ook hier de ABC-cursus gevolgd en diverse lezingen bijgewoond.
Kortom, prima winkel daar op Urk.

Strive 06-12-2023

Na een mislukte levering door PostNL stuurde de toppers van Cameranu netjes een nieuwe op. Heel tevreden met mijn accu maar nog meer tevreden over de service :)

Miel 06-12-2023

Al jaren klant en ook bij mijn laatste aankoop werd ik niet teleurgesteld.
Groot assortiment tegen goede prijzen en snel geleverd.