Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M. Boer 03-02-2021

Zeer deskundig telefonisch advies gehad. Na het plaatsen van de bestelling lagen de artikelen klaar op een vestiging in de buurt. Topservice en aanrader.

Mary Bergmans 03-02-2021

Gebeld wat ik ongeveer zocht een aantal producten voorgesteld en uitleg daar over goed geholpen heb mijn product gekozen en besteld en had het de volgende dag in huis top fijne winkel

claudia 03-02-2021

Cameranu.nl heeft een overzichtelijke webshop, duidelijke omschrijving per artikel.
En wat niet onbelangrijk is is dat de prijzen vaak net iets lager of gelijk zijn aan concurrerende webshops. Ook door de mogelijkheid om bundels te bestellen ben je vaak goedkoper uit.
Na bestelling wordt je goed op de hoogte gebracht wanneer de levering zal aankomen. Levering was al de volgende dag. Ook bij vragen wordt er snel en kundig gereageerd.

Wilco Visser 02-02-2021

Het product was zoals omschreven maar normaal zonder Corona had ik het product eerst willen zien maar dat is helaas niet mogelijk maar telefonisch werd mij mede gedeeld dat het echt lichte gebruikers sporen waren en je 2x moest kijken of de lens nieuw of 2e hands is en de levering voor 12 uur besteld en voor een paar euro extra dezelfde dag nog in huis in een woord een super service en ben super tevreden met de Lens Canon EF 300mm F/4 IS L werkt perfect

Paul 02-02-2021

Helder communicate over een product wat niet op voorraad was. Uiteindelijk toch een snelle levering. Helemaal tevreden!

Peter van Embden 02-02-2021

Mijn vragen werden plezierig en correct beantwoord. Belangstellend, raadgevend, kortom prettig.

Cornelis 02-02-2021

Alle ervaringen met cameranu.nl zijn voor mij vlekkeloos verlopen. Zowel in de winkel als bij online bestellingen gaat het goed en zijn er geen verrassingen. Prijzen zijn scherp en de website is overzichtelijk. Beetje saaie beoordeling maar er is wat mij betreft op Cameranul niets aan te merken.

An 02-02-2021

Ik ben een Belg die in Bulgarije woont en eind vorig jaar wilde ik graag een Fujifilm T X30 kopen maar die was in Bulgarije uitverkocht. Vandaar dat ik bij CameraNu terecht ben gekomen. Zij hadden de camera in stock en tot mijn verrassing leverden zij ook in Bulgarije. Ik had wel twijfels of de levering wel goed zou komen (ik woon in een klein dorpje) maar alles is prima verlopen. Ik heb inmiddels een tweede bestelling bij hen geplaats en ook die is perfect geleverd. Wat ik het allerbeste aan deze winkel vind is hun support team. Niet alleen vind je een heleboel nuttige info op de website (bv welke lenzen passen bij welk toestel e.d.), maar ook de medewerkers zijn heel goed op de hoogte en kunnen je echt goed verder helpen. Het enige minpunt voor mij is dat ik geen bestelling kan doen via kredietkaart; dit blokkeert telkens weer (misschien omdat ik in het buitenland zit?) waardoor ik via overschrijving moet betalen wat de leveringstijd een stuk verlengt. Verder niets dan lof!

Peter V. 02-02-2021

Een aantal artikelen besteld, alles keurig betaald.
Een van de artikelen was niet op voorraad, kreeg ik keurig eenmai. telefonisch contact opgenomen, wat niet geleverd kon worden is uit de bestelling gehaald en er is me verzekerd dat de bestelling dezelfde dag zou worden verzorgd.

Nu zijn we een week verder.
Zojuist gebeld met CameraNu en de bestelling is nog niet eens verzonden!!
Iets wat ik vandaag nodig had is niet eens verzonden. Dit is de laatste keer dat ik hier wat bestel want ze snappen het hier echt niet.

En mijn teveel betaalde geld is ook niet eens terug gestort.

Exit CameraNu
Officiele reactie van CameraNU.nl 02-02-2021

Hoi Peter,

We vinden het super vervelend dat de verwerking van je bestelling fout gelopen is. We hebben er ondertussen ook al even telefonisch met je over gesproken, en je onze excuses aangeboden. We hebben niet waargemaakt wat je van ons had verwacht, en had mogen verwachten. We hopen dat we het goed kunnen maken, dat je ons een herkansing gunt, en dat je een volgende keer zult ervaren dat dit een eenmalige fout van onze kant is geweest.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Marit 02-02-2021

Fijne ervaring mee, snelle levering en groot assortiment aan producten! Ik heb hier vorig jaar mijn camera gekocht en nu weer een nieuwe lens. Ik zou hier zeker terugkomen, de service is top!

Ineke Warrwn 01-02-2021

Leuke camera voor een goede prijs. De levering was super snel. Top bedrijf. Ik ga zo nog een bij bestellen.

Peter 01-02-2021

Krijg altijd de beste service, net als ik vorige week een nieuwe drone bij hun bestelde bleek een onderdeel wat langer op zich te laten wachten, zodat de hele order vertraging opliep. Even via whatsapp gevraagd of ze wel de drone wilde opsturen omdat ik dit weekend op een weekendje weg wilde gebruiken. Dit was geen probleem en ik had de drone de volgende dag in huis.

ad 01-02-2021

Goede duidelijke uitleg bij het gekozen product (verrekijker). na telefonisch contact overtuigd van de juiste keuze
Snelle en goede levering.

Karolien 01-02-2021

Gebruiksvriendelijke webshop, snelle levering. Ik ben heel blij met de nieuwe lens, ook goede prijs.

Terry van Dijk 01-02-2021

Een Canon EOS M50 gekocht, met een 18-150 zoomlens. Laagste prijs die ik vond. Supersnel geleverd met een cleaningcard erbij voor 3 gratis reinigingen. Duidelijke site, zeer goede prijs en tijdens de gehele levering wordt je netjes oo de hoogte gehouden. Ik ben zeer tevreden over CameraNu.

Wout 01-02-2021

Supersnelle levering, gekochte statief is compact en erg stevig. Het pakketje werd bezorgt door Trunkrs, hier had ik nog nooit van gehoord. Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden en tijdvak van bezorging klopte ook.

Andreas 31-01-2021

De levering van de lens was tip top in orde. Kwam zeer snel toe, zeker omdat ik het op zondag had besteld. Ook zeer handig was de track & trace waardoor ik mijn bestelling snel kon volgen. Al bij al van ik zeer tevreden!

Frans Trapman 31-01-2021

Ondanks dat het article nergens te krijgen is of met een lange lever tijd heeft camera nu mij de batterij voor mijn Mavic air binnen 3 dagen bezorgd terwijl ook hier op de website stond niet voorradig lever tijd 3 tot 4 dagen. Prima
👍

Hanneke 31-01-2021

Vriendelijk, zowel in de winkel als online, veel kennis van zaken. Chat duurt soms even voordat ze reageren, maar ook daar vriendelijk en inhoudelijk goed.

Susanne 31-01-2021

Ik had een nieuwe tas aangeschaft. Veel te groot. Heb eindelijk een bezoek gebracht in de winkel in Groningen. Wilde het niet terugsturen. Dan zou ik langer moeten wachten eer ik een nieuwe zou kunnen uitzoeken. De te grote tas omgeruild en de medewerker heeft mij voor mij een andere uitgezocht (ivm de Covid maatregelen). Ik ben daar prima geholpen!

Marije 31-01-2021

Wat een super fijne shop! Dit was mijn eerste keer dat ik iets besteld heb bij CameraNu maar ik ga dit zeker vaker doen! Ik zocht een stevig statief en ik had er nog niet zoveel verstand van. Door het hulpartikel ben ik een heel eind gekomen. Bij verdere vragen heb ik contact gezocht met CameraNu en ze helpen je super goed!
Kortom: hele fijne shopervaring!

Remko Ebbeling 30-01-2021

Keurig geholpen terwijl ik voor ruim € 2.000,- ging retourneren omdat ik zelf niet goed had opgelet tijdens het bestellen. Vervolgens heb ik als dank toch nog voor € 1.000,- middelen gekocht. Dat was verdiend vanwege de klantvriendelijke opstelling.

Remko Ebbeling
Houten

Leon 30-01-2021

Zeer correcte en snelle levering, mijn artikel was een occasion lens, maar echt zo goed als nieuw, zeer tevreden erover.

Familie van Rhijn 30-01-2021

Half januari een Canon Eos 80D gekocht. Deze werd snel geleverd en zijn gelijk ad slag gegaan met mooie resultaten. Ineens vertoonde displayscherm flikkerende vlekken. Op zaterdagavond via mail gemeld en binnen een uur hadden we antwoord. Deze ‘highlight alert’ is een instelling en kun je uitzetten. Ons gevoel van iets ernstig mis gelijk omgezet in grote opluchting. Dat kun je met recht service noemen!

Lens Nikon 18 - 200 mm 30-01-2021

Afgelopen week een Nikon lens 18 - 200 mm besteld, en de volgende dag in huis.
In goede orde ontvangen, en verpakt zoals het hoort.
Waar voor mijn dank.