Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

erik 13-10-2021

dik te vrede , site is duidelijk , overzichtelijk en je weet wat je koopt en enkele dagen later in huis.

Ria 13-10-2021

Goede service en snelle levering. Goede uitleg bij aanschaf van producten. Prijs-kwaliteit is prima in orde.

LE-gals Photography 13-10-2021

Cameranu.nl is een fijne website met veel uitleg, snelle levering, zeer tevreden!

DIANA 13-10-2021

Fijne service, ik had een color checker online besteld en was daarna naar de winkel gegaan met een vraag en de intentie om een nieuwe lens te kopen voor mijn oude Nikon D5300.
Vervolgens werd ik zo goed geholpen door de verkoper die mij tips gaf om met mijn oude camera de beste resultaten te behalen.
Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen!

Kevin 13-10-2021

Super geholpen door de medewerkers van cameranu.nl! Een echte aanrader voor iedereen die wat nodig heeft m.b.t. camera's en/of kabels!

Yuci 13-10-2021

Cameranu.nl is beste camera winkel die er is. Mijn bestellingen zijn altijd in orde en op tijd. Ook is het belangrijk dat iedereen alles bij cameranu.nl koopt want kameraexpress is slecht. Oke de video's van kameraexpress zijn wel leuk maar mijn bestellingen zijn daar meestal niet in orde. Als je veel geld over hebt voor een camera koop alles wat je nodig hebt bij cameranu.nl want ze verdienen het om veel geld te verdienen omdat de bestellingen altijd goed zijn.

Peacekeeper 13-10-2021

Algemeen
Bij CameraNu had ik een nieuw objectief/lens besteld voor mijn camera (review van alles volgt op een later moment). De lens was bij CameraNu tijdelijk met extra kassakorting, waardoor er onder de streep bijna 25% van de prijs af ging. Daarnaast was voor mij een reden om voor CameraNu te kiezen het feit dat deze lens via hun 5 jaar garantie krijgt.

Verzending
Lens werd aangetekend verstuurd wat ik voor zo'n duur artikel niet meer dan logisch vind. Artikel is keurig op tijd geleverd en zat goed, stevig verpakt. Wel zat er (letterlijk) meer lucht in de verpakking dan product, maar het is helaas niet anders. Het product zat goed verpakt wat het belangrijkste was.

Klantenservice
Vooraf had ik contact met de klantenservice om navraag te doen of mijn geplande aankoop wel de juiste was. Ik werd hierin keurig van advies voorzien en goed te woord gestaan.

Marco Apeldoorn 13-10-2021

Het bestellen ging eenvoudig en het product werd snel bezorgd. Dat is de service die je als klant wilt!

Anne 13-10-2021

Afgelopen week een nieuwe camera gekocht. Me goed laten informeren over evt. overstap van spiegelreflex naar systeemcamera en uiteindelijk deze stap gemaakt. Fijn geholpen, snelle service, goed advies! Kortom, voor de verdere uitbreiding kom ik zeker terug bij Cameranu!

Sharon B 13-10-2021

Canon mini printer gekocht. Super tevreden! Snelle levertijd was helaas niet thuis dus werd netjes bij een ophaalpunt afgegeven. Altijd fijn met duurdere producten dat deze niet bij de buren worden afgegeven! Ik zal ik hier zeker vaker bestellen.

Ed 12-10-2021

Ik kan hier alleen maar positieve beoordelingen schrijven;
super vlug geleverd, goed verpakt, en verder is er echt niets op aan te merken.

Ik ben echt wel een tevreden klant. Tot de volgende bestelling.

Jason van Stiphout 12-10-2021

Redelijk laat op de avond iets besteld, de volgende dag in huis. Makkelijk, snel en goede levering!

Kras Bocklandt 12-10-2021

prima website, makkelijk bestellen, op tijd geleverd, vriendelijke verkopen, produkt dat elkers uitverkocht is. Wat wil je nog meer ?

Wesley 12-10-2021

Een super winkel! 's avonds om 21.30 uur nog besteld en binnen een half uur was het pakket al aangemeld bij PostNL waardoor ik mijn nieuwe Canon EOS 6d Mark ii de volgende dag om 13.00 uur al in huis had.

De service is super en de producten kwamen goed beschermd verpakt bij mij aan! Daarnaast had CameraNU de scherpste prijs van alle mogelijke concurrenten.

DJI fan 12-10-2021

Duidelijke site, artikelen zijn goed te vinden tegen een goede prijs. Levering snel en volgens opgave. Prettig om een afhaalpunt te kunnen selecteren.

Gerritsen 12-10-2021

Fijn bedrijf, ik had hulp nodig bij de aanschaf van een objectief. Werd heel netjes geholpen aan de telefoon waarna ik online mijn nieuwe lens besteld heb.

Margreet Diemer-Sam 11-10-2021

Cameranu.nl is een begrip bij de gebruikers van een verrekijker, de vogelaars. De verkopers hebben veel kennis over de kijkers. Ze geven je eerlijke informatie, waardoor je een goede keus kunt maken die past bij je budget.

Rotterdam 11-10-2021

Kundig personeel en goeie informatie over de producten en erg mooi en overzichtelijke winkel.

Brandon 11-10-2021

De reden is dat ik zeer tevreden ben, is dat Camera.Nu een goeie faciliteit is voor mijn analoge fotografie. Vooral was dat tot op heden met filmstock en lenzen (camera's kunnen niet zonder lenzen) en andere benodigdheden zoals insteekhoezen waar je negatieven in kunt bewaren. Kortom, terwijl de analoge fotografie een wederopleving maakt, weet ik nu wel bij welke firma ik terecht kan! Tot de volgende!

MH 11-10-2021

Heldere omschrijving van het product. Helder betalingsproces. Daarna goed op de hoogte gehouden over traject van bezorging product.

Paul van E, Amsterdam 11-10-2021

Bestelling van camera is uitstekend verlopen. Duidelijke website en belangrijk, de beste prijs die ik voor de Nikon Z5 met FTZ-adapter kon vinden. En zoals beloofd had ik hem de volgende dag in huis. Daarna nog in de winkel in Amsterdam een cameratas gekocht waar ik uiterst vriendelijk werd geholpen. Geheel tevreden.

lois steuten 11-10-2021

Ik haal hier al mijn filmrolletjes en laat mijn rolletjes hier ook altijd ontwikkelen en scannen. Altijd super goede service en de kwaliteit van de foto's zijn super! Echt een aanrader.

Hans van der Linden 11-10-2021

Kreeg een mailtje over een actie met kortingen op lenzen, wilde graag een 18-105 voor m'n nieuwe Sony camera, in de winkel vakkundig geholpen met mijn keuze, prachtige lens, 10% korting en mijn standaardlens in kunnen ruilen.

Lisette 11-10-2021

bestellen ging super makkelijk, scherp geprijsd tov andere aanbieders.
Bestelling werd netjes geleverd binnen de aangevens levertijd.
Tot de volgende bestelling!

Ralph van Hooren 11-10-2021

Op vrijdag besteld, aangegeven na het weekend te leveren.
Verliep super, mooie producten.