Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1073 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pim de Haan 01-10-2021

Na niet goed behandeld te zijn bij een camera winkel in de buurt, ben ik online na een winkel gaan zoeken en die heb ik gevonden.
Ze hebben bij Cameranu.nl goede service en snel contact via de chat en email, wat ik super vind omdat ik Autistisch ben heb ik moeite met bellen. Ik had goede informatie gehad voor het aanschaffen van een camera ik had eerst besloten de Nikon D5600 te bestellen.
deze werd keurig de volgende dag geleverd. Na dat ik deze even binnen gebruikt had miste ik toch wat op de camera.
Na overleg op de chat kon ik de camera zonder probleem terug sturen zodat ik mijn geld binnen een aantal dagen terug had. de zelfde dag de Nikon d7500 gekocht en uiteraard weer de volgende dag in huis en nog geen moment spijt van gehad.
sindsdien heb ik alleen nog maar bij deze winkel fotoapparatuur besteld.
Deze winkel is zeker een aanrader als je goed advies en service wilt.

Hetty 01-10-2021

Heel prettige bediening, goed advies, ik ben erg blij met mijn nieuwe fototas.

HansD 01-10-2021

Cameranu.nl is een zeer flexibele- en qua advies, service en ondersteuning zeer benaderbare webwinkel. Cameranu.nl doet niet ingewikkeld over retourzendingen of artikelen omruilen, (inclusief de financiele afhandeling ervan). De medewerkers van Camernu.nl staan je heel vriendelijk, vakkundig en geduldig te woord. Geen wachttijden bij telefonisch contact en gemaakte afspraken worden nagekomen. Kortom, mijn ervaringen met Cameranu.nl, een heel betrouwbare webwinkel waar je voor je plezier winkelt.

Tessa 01-10-2021

Super prettige site om mee te werken, heb persoonlijk voor CameraNU gekozen vanwege de aantrekkelijke prijs en was dus ook totaal verrast door de super snelle levering! Het pakketje was netjes verpakt en zeker niks te klagen.

Mark 30-09-2021

Altijd een top service in de winkel in Eindhoven, er is altijd gericht klantcontact.

Karinxx 30-09-2021

Makkelijke web pagina, je kan er zo vinden wat je nodig hebt. &Ook snel in huis. Goede service.

Ad Hilversum 30-09-2021

Ik wilde een fotocamera kopen en had op internet al uitgezocht welke het zou worden, De Canon M50. Locatie van Woustraat Amsterdam was voor mij de beste optie. Gelukkig niet druk en werd meteen vriendelijk geholpen. De verkoper was goed geïnformeerd over mijn keuze. Gaf meteen wat tips en tricks door. Camera gekocht met diverse accessoires. Heel fijn vind ik dat ik nu regelmatig informatie krijg over mijn camera en adviezen "hoe om te gaan met diverse fotografie situaties.
Ben erg blij met mijn keuze qua camera en CameraNu.

Klaas de Jong 30-09-2021

CameraNu.nl is overzichtelijk op de website en snel in de bezorging. Als er wat dan ook mis is met je product is de klantenservice buitengewoon behulpzaam en sympathiek.

Jake 30-09-2021

Product als omschreven..prijs/qualiteit uitstekend.snelle levering..overal prima firma

Yvonne 30-09-2021

Ik vind het een prima winkel met een deskundige verkoper, die mij verschillende mogelijkheden liet zien van het door mij gevraagd artikel. Bovendien was het geen probleem iets om te ruilen wat ik zelf verkeerd had besteld.

Simon 30-09-2021

Ik heb een nieuwe pen besteld voor mijn Wacom tablet. Correcte prijs en perfecte levering. Top

rss 30-09-2021

Ik zocht naar een bepaalde headphone die ik op CameraNU.nl vond voor de laagste prijs. De levering was de volgende dag. Het product bevalt ook, het voldoet aan de verwachtingen.

Uitstekende service. Je wordt van het hele verwerkingsproces t/m dat de bestelling aankomt op de hoogte gehouden.

Kasia Prints 30-09-2021

Reliable place where I always go for my darkroom chemicals and sometimes film rolls. They also just opened a shop near me so I can get advice in person which is important / pick up things near my studio if it's urgent.

silver 30-09-2021

De site was makkelijk te gebruiken en te navigeren. Erg bruikbare filters, zelfs met een snel klein testje om te helpen het juiste product te vinden. De producten waren duidelijk omschreven en makkelijk te vergelijken. Ik kreeg de optie om binnen een dag mijn product te ontvangen en ik had dit ook gekozen. Dit was goed verzorgd en ik kon heel goed bijhouden hoe laat mijn pakketje aan zou komen. Dit vond ik erg fijn. Erg blij met het product.

Olof 30-09-2021

super ding echt een aanrader, zeer scherp gelijk de oude weggedaan .
Goede prijs.

Daniel 29-09-2021

Ik vond deze shop erg makkelijk in gebruik en snel in de afronding van het aankoopproces. Zoals het hoort.

Guido 29-09-2021

Voor een klein bedrag een bestelling geplaatst bij Cameranu.nl. Had voor dit item nergens anders een betere prijs gevonden. Had nog een vraag en werd door de medewerkster uiterst correct en deskundig geholpen.
Voor de verzending koos ik snelle verzending via koerier, vanwege naderende vakantie.
Het pakketje zou de volgende dag (maandag) worden bezorgd. Niet dus. Gebeld naar de koerier, een vage uitleg, zou op dinsdag komen, niet dus. Weer gebeld, ander vaag verhaal, zou woensdag zeker worden bezorgd. Niet dus, weer gebeld, weer ander verhaal. Toen Cameranu gebeld. Zeer vriendelijke medewerkster. Heeft meteen geregeld dat mijn bestelling opnieuw door Cameranu werd verstuurd, dit keer via Postnl. Geen moeilijk gedoe, mocht de koerier alsnog het oorspronkelijke pakketje regelen dan kon ik het gratis terugsturen
Volgende dag mijn pakketje al ontvangen via de post. Super service van Cameranu, zelfs voor dit kleine item. En zeer vriendelijke, geduldige en deskundige medewerkster. Wat mij betreft een groot compliment en 5 sterren voor Cameranu.nl
👍

Renate 29-09-2021

Fijne klantenservice toen bleek dat mijn pakketje niet aankwam en ik het snel nodig had. Uiteindelijk op tijd gekregen.

Huib Blokzijl 29-09-2021

We gingen met een idee van wat we wilden aanschaffen naar de winkel in Apeldoorn. Daar aangekomen werden we heel vriendelijk ontvangen en kregen we een heldere uitleg van wat het beste bij ons zou passen. Met als gevolg dat we met een heel goed gevoel en een mooie camera plus lens de winkel uit gingen.

transporter 29-09-2021

CameraNu levert op tijd maar andere zaken, die je mag verwachten van een bedrijf, hebben ze niet voor elkaar.

Zo is de verkoper van (bv) een nieuwe printer wettelijk verplicht om het oude apparaat af te voeren. Dat geld ook voor online aankopen en daarom betaal je bij de aankoop van ieder elektrisch apparaat een recyclingsbijdrage.

Maar betreft het transporteren van de afgedankte printer meet CamraNu ineens met 2 maten. Je kunt bij CamerNu alles bij je thuis laten bezorgen maar je oude printer in de doos van je bestelde product stoppen en terugsturen naar CameraNu, zodat ze het daadwerkelijk afvoeren, dat is niet zomaar de bedoeling.

Ten eerste is deze service niet eenvoudig op hun website te vinden. En, ten tweede, toen ik er naar vroeg, kreeg ik te lezen dat ik het bij een CamraNu winkel langs moest komen brengen. Dat is dus een 2e barriere die CameraNu opwerpt. Toen ik hen melde dat ik dit een waardeloze service vond, werd mij gesuggereerd dat dit ‘milieu vriendelijk is’ omdat er dan ‘geen transport nodig is van een defecte printer’. Terwijl ze toch moeten snappen dat het ding sowieso getransporteerd moet worden, tenzij ik het aan de straat zet maar dat is nu juist NIET de bedoeling.

Uiteindelijk kreeg ik wel een retourlabel opgestuurd maar helaas tezamen met de leugen dat mij niet was gesuggereerd dat ik de printer zelf zou moeten transporteren. Als ik teruglees staat daar toch echt als enige optie: ‘ hiervoor kunt u de printer gewoon langsbrengen in een van onze winkels’.

Het is voor CameraNu kennelijk belangrijk om onder die transportkosten uit te komen terwijl ze wél de recyclingsbijdrage op alle producten innen. CameraNu vindt aan het milieu verdienen kennelijk lucratief en belangrijker dan zich verantwoordelijk op te stellen en er gewoon voor te zorgen dat klanten gemakkelijk en direct geholpen worden om oude apparaten correct en milieuvriendelijke af te voeren.
Uiteindelijk zal dit het geval moeten zijn met vrijwel alle apparaten die CameraNu verkoopt.

Anno 2021 is hun gedrag op dit punt ver beneden de maat!

Vandaar die 2!

Maaike 29-09-2021

Op de site zag ik een camera waarin ik geinteresseerd was. Ik heb deze gereserveerd in de winkel in Rotterdam. Daar informatie gekregen en toen bleek het toch niet de juiste camera te zijn voor mij. Die week op een ander moment teruggegaan om ook inruil mogelijkheden van mijn lenzen te bespreken. 1 van mijn lenzen ingeruild en een mooie nieuwe camera aangeschaft waar ik heel blij mee ben.

Peter 29-09-2021

Top shop, zeer goede service. Er wordt niet moeilijk gedaan als je iets wilt retourneren en je krijgt je geld terug!!!
Ik geef ze een dikke 10 !!!
Bij de aankoop van mijn Panasonic camera werd er prima uitleg gegeven en de juiste aanbeveling gegeven voor filters wat ik tegen het probleem kon doen voor het fotograferen van blinkende voorwerpen om spiegeling tegen te gaan.

Janna 29-09-2021

Productinformatie goed te vinden, snelle levering (overigens niet de dag erna, maar een dag later, maar dat is wat mij betreft snel genoeg) en makkelijk om een bestelling te plaatsen.

Martijn 29-09-2021

Uitstekende winkel voor al je cameratoebehoren. De webshop is super overzichtelijk, heel compleet, en met uitgebreide informatie. Ook fijn dat de voorraad helder aangegeven wordt en er meerdere opties voor bezorgen zijn (zelf afhalen in winkel, of per post/koerier) - soms weet je al precies wat je wil en is snel bestellen fijn, soms wil je toch even live in de winkel kijken/overleggen. Ook in de winkel is mijn ervaring dat er de medewerkers echte vakkennis hebben, en een passie voor fotografie. Tenslotte, de prijzen zijn scherp en absoluut in verhouding met de geboden service. Een aanrader dus!

Hans 28-09-2021

Snelle correcte levering. Beschrijving van het product komt overeen met het geleverde.