Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 939 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anoniem 10-10-2021

Snel, vriendelijk en goede kwaliteit. De website is heel handig in het zoeken voor de juiste spullen. Echt een aanrader!

Hans 10-10-2021

Duidelijk in weergave shop, communicatie, verzending via Post NL.
Leveren snel en correct.

ruth 10-10-2021

Ik heb met contact met camera nu als erg prettig ervaren. De verzending kwam niet binnen op de aangegeven datum (hier kon camera nu niks aan doen), toen ik vroeg wanneer deze werd geleverd waren ze heel snel in antwoorden en enorm vriendelijk. Het fijne is dat je camera nu via verschillende kanalen kan bereiken: whatsapp, bellen, mailen etc. Erg fijn!

Bert M 10-10-2021

Uitstekende winkel voor aankoop van al je foto- en film camera's en bijbehorende aanvullende attributen.

Willem L 10-10-2021

Product was niet op voorraad zodra het binnen was een automatisch een mail gekregen daarna een snelle en correcte levering

Jeanette 10-10-2021

Fijne (online) winkel die verstand heeft van de producten die ze verkopen. Op de site is extra informatie te vinden om je te helpen bij je keuze. Daarnaast zijn er ook een aantal fysieke winkels waar je voor persoonlijk advies terecht kunt. De levering is snel en de producten zijn goed verpakt .

Kaj de Wilt 10-10-2021

Perfecte service!

Onlangs hier een nieuwe body + Lens besteld, en alles waar baar behoren! Verpakking was goed en alles werd netjes op tijd geleverd.

Samendat delivery is daarintegen ook echt same dat delivery! 10 uur sochtends besteld en half 6 savonds was alles betjes geleverd, fantastisch!

Marcel 09-10-2021

Ik bestel regelmatig camera accessoires voor mijn Nikon D7500.
Ik ben erg tevreden over de snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling die altijd optijd en netjes geleverd worden.

Peter Geernaert 09-10-2021

Snelle nette service door vriendelijk en bekwaam personeel. Uiterst behulpzaam en oplossingsgericht.

Gino 09-10-2021

De beste prijs voor het product en duidelijk omschreven, zoals verwacht. De bestelling werd tevens snel geleverd en was goed verpakt, top!

Alice 08-10-2021

De winkel van Cameranu bezocht. Kreeg vakkundig advies over foto camera’s en heb uiteindelijk een keuze gemaakt. Zeer vriendelijk personeel, weten goed waar ze het over hebben en zijn bereid goed te helpen.

Cor Wester 08-10-2021

snelle levering duidelijke gebruiksaanwijzing en snel in gebruik genomen.
heb eerder een canon p600 printer aangeschaft bevalt prima.

Karin 08-10-2021

Camera met lens gekocht bij Cameranu.nl
Goede deskundige service waarbij men echt nog de tijd voor je neemt.
Wat heel prettig is dat ze echt uitgaan van een budget dat je aangeeft en je niet zoals zo vaak elders gebeurt toch een duurder exemplaar aanpraten.
Kortom, prima service, vriendelijk en deskundig personeel.
Kom hier zeker terug!!!

JakeM 08-10-2021

Grote keus met goede prijzen en, net zo belangrijk: ze doen wat ze beloven!

Pol Mayer 08-10-2021

de prijs is belangrijk, de regelmaat van de service is het nog meer; een ruim aanbod; de commentaren op de artikelen worden geappreciëerd

Hanneke 07-10-2021

Prima service snelle levering!top toestel gekocht! Ook daarna nog bijpassende assesoires besteld ook deze levering ging snel en top kwaliteit!

Gerard Bergsma 07-10-2021

Ben zeer tevreden over de aanschaf. werkt perfekt- goede - en heel zorgvuldig verpakt en verstuurd - AANRADER

Ole 07-10-2021

Doen wat ze beloven. Prijs en kwaliteit van de canon lens zijn bij de verschillende leveranciers hetzelfde.

Peter 07-10-2021

Heb mijn artikel niet online gekocht, maar ben gewoon naar de winkel in Groningen gegaan waar ik de laatste jaren vaste klant ben met mijn inkopen. Zeer professioneel personeel, weten wat je wensen zijn, altijd een goed advies en een praatje.
Kortom voor deze zaak een goede beoordeling.

Wim van der Made 07-10-2021

Pas 1x besteld. Assortiment in orde. Levertijd als beloofd. Verzendkosten zouden eerder vermeld mogen worden.

Marcel 07-10-2021

Prima, zoals het allemaal hoort! Geen problemen gehad. Product (Teleconvertor) dop was prima. Met name, omdat ik eerst nagevraagd had of de dop ook daadwerkelijk ging passen en het antwoord daarop bevestigend was, was de service vooraf ook prima. Waarom geen 10? Er is ALTIJD iets te verbeteren :-)

Frans 07-10-2021

Ik ben super blij met mijn nieuwe Sigma lens voor mijn Nikon. Daarnaast is de wel zeer snelle service indrukwekkend

Ralia 06-10-2021

Fijne en goeie spullen gehuurd bij budget cam! Leuke geïnteresseerde mensen bij het ophaal punt die mij nog tips hebben kunnen geven waar ik echt wat mee kon. Dit alles voor een fijne prijs, ik huur zeker weer

Smores 06-10-2021

I bought a Camera and two lens from CameraNu.nl. I had a great shoping experience and service! They was being very friendly and helpful when I was asking a quota. Thanks!

Hans 06-10-2021

Duidelijke site met eigenlijk alles voor de fotografie. De artikelen zijn gunstig geprijsd en soms voordeliger dan de concurrent.
een Jupio LP-E6N batterij besteld en de volgende dag in huis, perfect.