Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 994 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A Damming 13-06-2021

Goede service, professioneel advies, goede prijzen en ze bieden ook tweedehands artikelen aan met garantie! Daarnaast snel in huis als je via de webshop besteld.

Janneke 13-06-2021

Bij cameranNU.nl wordt je vriendelijke en zeer vakkundig geholpen, er wordt eerlijk advies gegeven, verschillende opties gepresenteerd qua voors en tegens. Ik zocht een lichtgewicht lens waarmee ik toch een groot bereik heb. Ik had het idee dat ik gewoon in een winkel werd geholpen en tijdens het gesprek werd mij al duidelijk wat het ging worden. Direct na het gesprek besteld en nog geen minuut spijt gehad.

Nico 13-06-2021

Ruime sortering gunstige prijzen. Goede informatie op de website.
Zekerwil ik deze shop aan iedereen aanbevelen.

Klompenburg 13-06-2021

Een vriend van mij koopt al jaren bij deze winkel en tipte mij om hier mijn aankopen te doen
Na een afspraak te hebben gemaakt ,werd ik vriendelijk ontvangen en kreeg op mijn verzoek alle uitleg die nodig was voor de aanschaf van de nieuwe camera.
De gekochte camera is naar mijn zin ook al moet ik nog veel ontdekken .
en vooral vond ik het fijn dat er alle tijd en aandacht was voor mijn vragen etc
Het is er prettig zakendoen .

Cobus 13-06-2021

De site is duidelijk en overzichtelijk. Het bestellen en afrekenen gaat soepel en makkelijk. De artikelen worden snel opgestuurd en je word zeer goed op de hoogte gehouden waar je pakket blijft tot je het in je handen hebt. Fijne shopervaring.

Jeroen 12-06-2021

Snel ophalen, goede uitleg door prettige mensen! Heel blij met Cameranu en mijn nieuwe 850d met grip! Fijn!

Hans Vermeer 11-06-2021

Ik heb een Vlog pocket bij ze besteld. Ik kwam er bij de orderbevestiging achter dat ik een roze had besteld i.p.v. een zwarte. Daarom belde ik meteen naar CameraNu.nl, dat nummer was goed te vinden, en uitgelegd wat er verkeer was gegaan. De medewerkster ging meteen aan de slag maar kwam er achter dat hi al verzonden was. Ze bood meteen aan dat ik hem retour mocht sturen. Sterker nog ze zette meteen bij de leverancier de vraag uit wanneer de zwarte weer leverbaar zou zijn. De volgende dag liet ze mij weten wanneer de zwarte weer leverbaar was. Een dikke 10 voor de service! Waarom dan een negen? Omdat ze gemotiveerd moet blijven dit te blijven doen.

Tamara 11-06-2021

Aflopen weken meerdere bestellingen geplaatst bij cameranu . Keurig netjes alles op tijd verzonden waarvan bijna alles de volgende dag direct zeer vroeg en op tijd geleverd. Ook nog even telefonisch contact met ze gehad en ook daar echt super kundig en goed geholpen. Super blij met deze service ! De 10 meer dan waard.

Accu-oplader 11-06-2021

Op zoek naar een accu-oplader voor een oude camera die ik pas weer gevonden heb kwam ik bij camera.nu uit. Ik vroeg op de chat of ze iets voor me hadden, en ik kreeg meteen positief antwoord. Oplader besteld en de volgende dag in huis. Hij deed het. Prima service!

Alberdina 11-06-2021

Mooie en handige website waar ze veel producten op voorraad hebben. Meerdere keren hier iets besteld. Krijg ook vaak via de mail handige tips.

Bert van Ast 10-06-2021

De site is heel helder, prijzen concurrerend. hier mijn eerste camera gekocht en ik heb twee maal gebeld omdat ik met de instellingen ergens niet uitkwam. Beide keren professioneel en met geduld uitleg en een oplossing geboden.
Voor foto gerelateerde artikelen hoef ik niet verder te zoeken. Tsjaa, wat moet je er verder nog over vertellen.
Voor mij een dikke 10

Erix 10-06-2021

Nadat ik heb aangegeven dat er spoed bij was heeft Cameranu.nl een koeriersdienst ingezet om een deel van de bestelling op tijd bij mij te krijgen.

Mark 10-06-2021

Super snel, goed prijs. Zoals de meeste mensen, vergelijk ik altijd de prijzen van camerawinkels, CameraNU is vaak de beste

AIMfoto 10-06-2021

Ik kom al jaren met plezier in de winkel in Apeldoorn. Goede service, kennis van zaken en bereid mee te denken. Helaas ging er iets mis met een bezorging en afspraak met de online klantenservice waardoor ik het bestelde item niet op tijd in bezit had. In de winkel denken ze dan mee en zo kon ik een vergelijkbaar item lenen totdat het bestelde binnen kwam. Dát is service.

Diverphot 09-06-2021

Niks verkeerd op aan te merken. Zéér goede webschop en topservice. En dan nog eens supersnelle verzending.Moeilijk te verbeteren . (al mag het natuurlijk altijd nog wat goedkoper:) )

Jan 09-06-2021

Altijd erg goede communicatie en duidelijke website. Zeer tevreden over Camera Nu, vandaar nu weer een camera gekocht.

Tim 09-06-2021

Tweedehands objectief was zoals beschreven. Levering volgens afspraak. Klantenservice goed en snel bereikbaar via Whatsapp.

LowHowMedia 09-06-2021

CameraNU.nl werkt prima voor mij. Je krijgt hier uitgebreid advies van kenners, zelfs als je niks wilt kopen. Maar na zo'n advies schaf je het artikel gewoon gelijk hier aan. Alles wordt dan snel geregeld en ik had mijn bestelling de volgende dag netjes in huis. Helemaal top.

bs 09-06-2021

Snelle levering, adequate service; ik wacht nog even op de toegezegde terugbetaling na retournering van een foutieve bestelling.

Monique 08-06-2021

Canon 850D gekocht. Perfecte en hele snelle service. Ook op mijn vragen per mail kreeg ik praktisch direct antwoord.

Marcoreview509 08-06-2021

Goede winkel, zeer klant vriendelijk en behulpzaam.
Ik belde met een vraag over een product en in de winkel hebben ze het voor me getest.
De volgende dag mijn product ontvangen en gelijk van slag gegaan en ja hoor 😁 het werkte.

Heel erg blij mee ook met de tips die ik gekregen heb.
Echt een aanrader.

Jeroen 08-06-2021

Je kunt vrij eenvoudig snel vinden wat je zoekt. En meestal nog voor een zeer gunstige prijs. Alle informatie snel en overzichtelijk bij elkaar. En het voelt gewoon vertrouwd omdat ik er vaker besteld heb.

Marlies K. 07-06-2021

De attendheid van een medewerker bij de al bijna gemaakte keuze -via de overzichtelijke site - van een tweedehands lichtsterke lens lens gaf mij
het sterke gevoel bij een vakkundige, betrouwbare en client vriendelijke webshop te zijn beland.
Goed meedenken bij wat de client wenst gaf de doorslag en nam een drempel weg bij het online bestellen van een mooie tweedehands lens die ik bijna nergens anders en zeker niet in zo'n goede staat kon vinden. De aflevering verliep ook prima en snel, evenals een extra vraag later rond een filter. Top bedrijf waarbij mijn intuitie voor het kiezen van dit bedrijf zeker beloond werd !

houtenaar 07-06-2021

Artikelomschrijving is duidelijk, afhandeling lekker snel en de website biedt handige tips voor de diverse producten.

Paul 07-06-2021

Wat ik waardeer van cameranu.nl dat ze snel reageren op vragen; een duidelijke website hebben en vervolgens ook snel leveren. Geen enkele klacht - eh, nadat ik elders een artikel besteld had en wel klachten over had, heb ik nu de juiste camera webshop gevonden!