Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 991 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arno 20-08-2021

Cameranu is voor iedere video/fotograaf de beste winkel.
Overzichtelijke site met kwaliteit producten en aanvullende accessoires tegen een concurrerende prijs.
Beste service en levering.

Dirk de Ridder 20-08-2021

Binnen 1 dag in huis. Voortreffelijk verpakt. Fotonegatieven (kleur en zw/w) worden prima omgezet in digitale bestanden. Dia's zo mogelijk nog beter.
Opmerkingen over lastig te openen dia- en negatiefhouders terecht. Maar met een scherp mesje voorzichtig de sluiting bijsnijden is het probleem meteen opgelost.

Tom 20-08-2021

Aardige mensen, goed geholpen met de sensor cleaning, kennisniveau ruim voldoende en lekkere koffie!

Van der Plaats 20-08-2021

Site is overzichtelijk. Hierdoor kan je goed al een beetje opzoeken wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn. In de winkel ook erg vriendelijk en goed advies. Ik vind het persoonlijk heel erg fijn als men met je meedenkt, men je goed ondervraagt om aan je wensen te voldoen. Zeer goede ervaring.

Hannie 20-08-2021

We kwamen om een dia rolletje te kopen.
We zijn goed geholpen en goed advies gekregen.
We zullen zeker vaker terug komen, maar waren eigenlijk al een aantal jaren klant.

Esther 20-08-2021

Perfect geholpen door xxx in Eindhoven.
Was er voor informatie voor een lens die ik aan wil schaffen. Hij liet me beide merken proberen en heb er zeer goede uitleg over gehad.

Robin 20-08-2021

Cameranu.nl heeft een ruim assortiment, zowel in de winkels als op de online webshop. De levertijden zijn erg snel en het personeel is vriendelijk. Daarnaast hebben ze scherpe prijzen en leuke acties. Aanrader!

Demi 20-08-2021

Top bedrijf! Goed advies gekregen en mijn producten zijn netjes optijd aangekomen. Zeker niet onbelangrijk de producten zijn goed aangekomen zonder beschadigingen. Ik ben zeer tevreden!

Monique 20-08-2021

Ik ben bij xxx in de van Woustraat te Amsterdam geweest. Van tevoren hadden wij (mijn zoon en ik) onze komst aangekondigd. Mijn echtgenoot (63 jaar) is een half jaar geleden overleden. Hij had heel veel camera's en lenzen. Xxx heeft ons enorm geholpen en geadviseerd welke lenzen bij welke camera's hoorden, welke (handzame) camera's wij konden behouden als een waardevolle herinnering en 'simpel' in gebruik. Alle andere camera's en en lenzen heeft hij zorgvuldig beoordeeld en ingenomen. Het doet veel pijn om afstand te moeten nemen van al deze spullen, des te fijner om te ontdekken hoe zorgvuldig er en met een enorme mate van deskundigheid door xxx omgegaan werd met alle foto spullen. Echt top hoe deskundig en respectvol wij behandeld zijn.

Joeyk 19-08-2021

Om 23:58 mijn gopro camera besteld. Volgende dag lekker in huis ! Top service dat voor 00:00 besteld morgen in huis. 👍

Bart 19-08-2021

Een tien geef ik nooit maar CameraNu heeft me prima service verleend toen ik nieuwe spullen aanschafte omdat mijn auto leeggejat was.

Bestellen ging vlekkeloos, helpdesk netjes de vragen beantwoord en levering ging lekker snel.

Marianne 19-08-2021

Nieuwe lens gekocht en kon de oude voor een fijne prijs omruilen. Kreeg in de winkel goed advies. En in die tijd werd de sensor gratis gereinigd. Wat wil een mens nog meer.

Cees T 19-08-2021

Gezocht filter was redelijk snel te vinden. Na binnenkomst direct geplaatst en de eerste resultaten zijn prima.

Inge - PixiedustPhotography BE 19-08-2021

2 jaar geleden kwam ik voor het eerst bij CameraNu.NL in Eindhoven voor een nieuwe camera. Super advies, vriendelijke bediening en een mooie camera: de Olympus EM10 mark ii 👍🏻 Vorige week donderdag een nieuwe lens gekocht in dezelfde winkel. Eerlijk vriendelijk advies gekregen 🤘👍🏻Eerlijke lieve mensen met een hart voor de klant en fotografie. Een echte aanrader!!

Leroy 19-08-2021

Erg fijne winkel, met een uitstekende klantenservice. Er waren wat problemen met de levering van mijn pakket. Buiten de schuld om van cameranu.nl. Maar ze stonden altijd voor mij klaar. Hebben er alles aan gedaan om het naar tevredenheid op te lossen. Ben erg blij met de service en de camera die ik geleverd heb gekregen! Super te woord gestaan door Amber van de klantenservice en haar collega’s, zowel via whatsapp als telefonisch. Niets meer dan lof. Wil je een betrouwbare leverancier voor alles wat er komt kijken in de wereld van camera’s. Ben je hier aan het juiste adres!

Alexandra s 19-08-2021

CameraNU.nl has the best prices when it comes to camera gear. And not just seasonally, but all year around. The service is quick and seamless, even better than Amazon Prime considering prices and variety of products. I recommend it wholeheartedly.

M.Blok 19-08-2021

Bij Cameranu.nl een Nikon Zfc set besteld, deze kreeg ik snel en goed verpakt geleverd met veel extra's. Helaas was de camera niet wat ik verwacht had en is de set weer retour gegaan. Ook hier doet Cameranu niet moeilijk over, en wordt je op de hoogte gehouden hoe het afgehandeld wordt.

Yvonne 19-08-2021

Hier worden beloftes over een snelle levering echt waargemaakt! Ik ben super blij met mijn nieuwe lens die ook nog eens dat doet waar ik hem voor gekocht heb!

Piet Collee 18-08-2021

Een prima bedrijf met vakkundige empatische mensen, een prima website, prima uitleg zo nodig, super snelle korrekte levering in een prima verpakking. Ik zou echt niet weten wat hier nog te verbeteren valt.

Arie 18-08-2021

Heb een verkeerd product aangeschaft mijn fout, is allemaal goed gekomen heb het terug gestuurd, Camera.NU heeft gelijk het juiste product dezelfde dag naar mij verzonden TOP Service. Bedankt
Hoop dat CameraNU snel naar Rotterdam komt .

Gerard Assen 18-08-2021

Heb bij cameralui.nl 3 nieuwe lenzen gekocht voor bij mijn D7500. Gebruikte hiervoor nog de oude lenzen. Had dit veel eerder moeten doen, want het advies en de uitleg, de prijs heeft mij weer een stuk verder gebracht. Perfect gedaan.👍👍🙏🥰

J de Jong 18-08-2021

Ik ging naar CameraNu voor een lichtsterke groothoeklens voor mijn spiegelreflex en had al uitgezocht welke dat zou worden. Deze hadden ze toevallig ook nog tweedehands beschikbaar, volledig gecontroleerd en met garantie, dus ik heb een prachtige zo goed als nieuwe lens te pakken voor een prachtige prijs. Geholpen door zeer vriendelijk en deskundig personeel in de winkel in Rotterdam.

Nathalie amanda 18-08-2021

Makkelijk bestellen, snel in huis :-) Overzichtelijke Website.
Ook in de Winkel zelf, op Urk, daar kom ik graag.

Ria 18-08-2021

Wij hadden via de webshop naar wat zaken gekeken en toch maar even naar Urk gereden. Bijzonder vriendelijk geholpen door een mevrouw met verstand van zaken.
We komen zeker terug om andere spullen er bij te kopen

Wiel 18-08-2021

Beste ik heb niks gekocht ben bij jullie geweest voor de camera schoon te maken en heb daarna een prettig gesprek gehad met een van de medewerkers