Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Otto 05-08-2020

Vakkundig personeel. Jammer dat het artikel niet op voorraad was. Per post werd het nagestuurd. Top geregeld.

Jan Westerik 05-08-2020

Camera nu omdat ze een breed assortiment hebben en deskundige medewerkers. Inmiddels mijn derde Canon Eos camera: na de 300d , de 400d nu de Eos 250d. Fantastische camera met talloze mogelijkheden! Nu mijn camera!

Lilian Suerink 05-08-2020

Ik koop vrijwel nooit iets online, maar ik zoek al jaren naar kettingen voor mijn achtergrond papierrollen om te fotograferen. Ik probeerde het nu maar eens op internet maar ook daar lukte het niet, of ik moest het hele systeem nieuw kopen. Tot ik bij Cameranu.nl terecht kwam, ik kon gewoon opbellen en men deed alle moeite om mij te helpen. De communicatie verliep uitstekend, zowel per mail als per telefoon. Uiteindelijk heeft X een ketting opgestuurd en hoefde ik alleen de verzendkosten 3,95 euro te betalen. De ketting werkt perfect en als ik iets op fotografie gebied nodig heb zal ik dat zeker bij Cameranu.nl bestellen. Mijn hartelijke dank en Hulde! 😊

Erwin 05-08-2020

Ik heb een verrekijker gekocht, nadat ik een mail van Cameranu.nl had ontvangen dat de kijker weer op voorraad was. Prima geregeld!. 's avonds bestelt en de volgende dag keurig op tijd geleverd. Mijn complimenten!

Leys Luc 05-08-2020

Super en snelle service. Men is steeds ook paraat , om vragen mee te helpen op te lossen.

Lisette 05-08-2020

Speciaal naar Urk gereden om informatie in te winnen over een nieuwe camera na veel positieve ervaringen gehoord te hebben uit de kennissenkring, zeer fijn en kundig geadviseerd wat geresulteerd heeft in een mooie systeemcamera met mogelijkheden mijn fotografie kunsten te ontwikkelen.

Iris 05-08-2020

Via een vriend ben ik bij jullie terecht gekomen. De levering was erg snel, de volgende dag had ik mijn producten al in huis. De lens die ik heb gekocht is erg scherp, mooie kwaliteit en zat netjes verpakt. Al met al super tevreden met mijn aankoop bij jullie.

Erwin uit Veenendaal 05-08-2020

Ik heb eerst gebeld voor informatie over het reinigen van mijn sensor, en werd daar al erg vriendelijk geholpen door een medewerkster van de vestiging Urk. Tot 22:00 uur zijn zij telefonisch bereikbaar, dat is al super. De volgende dag voor het eerst naar de winkel in Apeldoorn. Ik keek mijn ogen uit. Kopje koffie, aardig personeel, korte wachttijd. Ze hebben daar heel veel. Tot mijn verassing kreeg ik de reiniging voor niets, terwijl dit normaliter geld kost. Dan zeg ik, klantenbinding en klantenservice staat hoog in het vaandel bij CameraNU.nl. Klasse. Ik heb mijn speciaalzaak gevonden!

gaj.deboer@ziggo.nl 05-08-2020

Snelle service en zeer behulpzame en deskundige medewerkers, die er voor zorgden dat een item dat (bijna) uitverkocht was nog voor mijn vakantie kon worden geleverd.

Heinrike 05-08-2020

Ik vond op de website terug wat ik nodig had om mijn nieuw project in beeld te brengen en wist ook meteen dat een deel pas later kon geleverd worden. De Servicedesk liet mij dit nog eens extra weten, waardoor ik tijdig mijn eerste deel van de bestelling kon ontvangen. Ik ben tevreden en keer terug als een nieuw project zich aandient.

Koos 05-08-2020

Een ruim gesorteerde winkel met deskundig personeel dat de klanten goed en met alle aandacht te woord staat, zelfs als het druk is. Bijzonder vond ik dat de beeldsensor van mijn aan een microscoop gekoppelde camera perfect gereinigd bleek te zijn. Geen stofje meer te zien op de door de microscoop sterk gediafragmeerde beelden. Top.

pieter 05-08-2020

Snelle levering .alleen de maatvoering van de camera tas kan beter simpeler

Leen 05-08-2020

wij hebben bij CameraNu 2 vlagcamera's en een gopro gekocht. De mensen namen alle tijd voor ons en gaven ons goede adviezen. Dit wordt zeer gewaardeerd omdat wij zelf weinig kennis van zaken hebben.
Onze dochters zijn zelfs nog een keer terug geweest dezelfde week en hebben nogmaals allerlei uitleg en adviezen van de medewerker gekregen. Top service!!

John Hinssen 04-08-2020

CameraNu heeft alles op het gebied van fotografie tegen hele scherpe prijzen. Bestellingen worden snel en goed verzorgd.

Elise 04-08-2020

Let op: bij retourneren moet je zelf verzendkosten betalen! 7,25 voor een kleine tas!

Deez 04-08-2020

We hadden een complete package drone gekocht, maar was nog niet leverbaar. Dus gebeld, en zonder problemen de package deal kunnen splitsen, de drone nu, en het package later... geweldig dus, want nu kunnen we vast oefenen met de drone. Nu hopen dat de rest ook voor onze vakantie arriveert... zou fijn zijn.

Bert en Hennie Hellendoorn 04-08-2020

We zijn heel goed geholpen. We hadden al een camera op het oog. De verkoopster gaf aan dat er nog een andere camera was, die ze eigenlijk beter bij ons vond passen. Ze legde duidelijk uit waarom. De camera was goedkoper. Heel bijzonder hoe ze ons erop attent maakte. We zijn heel blij met onze aankoop.

Ellis 03-08-2020

Bestelde artikelen snel in huis. Dik tevreden. Volgende keer zal ik hier zeker weer bestellen.

Mari 03-08-2020

Uiteraard kijk je op internet naar wat je zoekt, maar een winkel als camera.nu geeft dan voorlichting en vertelt dingen waar je niet opgekomen was, zodat een beslissing makkelijker wordt. Fysiek shoppen verdient nog steeds mijn voorkeur! Zeker voor een goeie camera!

Fred van Oel 03-08-2020

Betrouwbaar, snel en prijsvoordelig. Goede service. Kreeg als aangename bonus een cadeaubon bij de bestelling. Andere bedrijven cq websites boden dit niet. De website biedt volop scrolmogelijkheden. Duidelijk verstand van fotografie en alles wat daarbij hoort.

Henk Renting 03-08-2020

Geweldige service!
Kocht een kabeltje voor 8,95 euro, maar er ging iets mis met verzenden. Had de bestelling ook maar net voor middernacht geplaatst.
CameraNu kwam de volgende dag zelf met het voorstel om hem alsnog te laten leveren op dezelfde avond via Trunkrs.
Alnog binnen 24 uur in huis. TOP!

Jaap 03-08-2020

Ik heb reeds jaren de Sony A 350. Zeer tevreden maar er komt een moment van veranderen.
Gekozen (zelf) voor de Sony A77 M2. In de winkel kreeg ik de melding dat het een oud type was.
Zeer goed dat dit ook in de winkel (Cameranu.NL Urk) gemeld is. De opmerking het is de Laatste der Mohikanen. Zeer terecht. Maar gezien in mijn bezit zijnde lenzen etc. heb. ik hiervoor gekozen.
Ik keek mijn ogen uit van de winkel in Urk, groot druk en de tijd die voor de klant genomen wordt is zeer goed.
Ga nu met deze camera expertmieren .

Cameranu.nl is wat mij betreft een super winkel met ook voor de klant een uitstekend advies.

Marcel 03-08-2020

Bij City Foto (CameraNu) in Eindhoven een camera met lens gekocht. De winkel heeft een bijzonder uitgebreide keuze aan camera's en lenzen etc in de vitrines liggen. De camera's uit de vitrines kun je uitgebreid in de winkel testen. Hoewel ik eigenlijk al wist wat ik hebben wilde ben ik deskundig en vriendelijk geholpen bij mijn definitieve keuze. Voor uitleg van de camera/lens werd uitgebreid de tijd genomen. Prima winkel en personeel beslist aan te raden.

Bertus 03-08-2020

Ik had al eerder iets gekocht bij Cameranu.nl en ook nu weer ben ik zeer tevreden over website en ook over mijn bestelling van de camera ,had deze in de avond besteld via internet en de volgende dag kreeg ik deze al in goede orde afgeleverd dus mijn complimenten hiervoor en ook de service is prima in orde bij Cameranu.nl .

middelkoop 03-08-2020

Vorig jaar heb ik een canon eos 200d gekocht waar ik erg blij mee ben maar de lens van 18-55 mm was voor mij te beperkt. Ik maak graag fotos en voornamelijk van de kinderen de ene keer dichtbij de andere keer verder af. Maar het liefst ongezien dan krijg je de mooiste foto's. De wens was een 18-200 mm lens zodat je beide kunt doen. De tamron is een goede degelijke en betaalbare lens die schitterende foto's maakt. Normaal moest ik dichtbij de kinderen staan maar nu kan ik bij wijze van vanaf de stoel fotos maken. De lens is niet overal verkrijgbaar maar de snelle service en binnen een dag leveren wordt zeer gewaardeerd.