Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

gaby 07-10-2020

zeer vlotte bediening en correct in prijs.
Ik zou het iedereen aanbevelen.
zowel prijs en kwaliteit.

Jaco 07-10-2020

Ik had 2 grote rollen papier en een reflectiescherm gekocht. De dag er na kreeg ik een telefoontje met de vraag wanneer het uitkwam om de spullen af te leveren. Heel fijn dat ze daar rekening mee houden met zulke grote spullen. Ze komen het dus zelf bezorgen en de vriendelijke bezorger heeft me ook nog een geholpen om alles de buitentrap op te dragen. Erg tevreden dus.

MD 07-10-2020

Ik heb voor deze online shop gekozen omdat ze een keurmerk hebben. Vind dat een prettig idee. De communicatie heeft mij aangenaam verrast. Het bestelde artikel - een adapter om zuiko ft lens te bevestigen op zuiko mft camera - beviel niet zo en ik wilde het graag ruilen. Het is na aanmelding van retour meteen gereserveerd, verrekend en een paar dagen later lag het nieuwe artikel in de bus. Deze adapter bevalt heel goed, de prijs is prima. Ook had ik de reviews bij het verkeerde artikel gezet. Dat was al ontdekt door een medewerker, en is ook meteen geregeld. De communicatie krijgt van mij een dikke pluim.

F.A. Klaassen 07-10-2020

Omdat ik een aantal vragen had bij het overstappen van een DSLR naar een systeemcamera, had ik contact opgenomen met CameraNu via WhatsApp.

Ik werd binnen een half uur voorzien van een antwoord. Daarnaast heeft de representative van CameraNu mij ook voorzien van verdere tips en zaken die je moet meenemen in de keus, dit heb ik als zeer professioneel en klantgericht ervaren.

Hierdoor heb ik toch onderbouwd mijn keuze kunnen maken. Vanzelfsprekend heb ik de gewenste camera bij CameraNu besteld en inmiddels ook binnengekregen. Dus heel snel geleverd en bovendien goed verpakt. Dank je wel CameraNu!!

DS 07-10-2020

Lens bij Cameranu.nl besteld, door de snelle service die ze zouden verlenen en ik vrijwel direct een nieuwe lens nodig had. Lens besteld Sony E 18-200mm f/3.5-6.3 OSS LE objectief - Tweedehands, maar deze lens helaas nooit mogen ontvangen. In plaats van de bestelde lens werd de tweedehands Olympus lens 40-150 toe gestuurd. Cameranu.nl heeft mij helaas niet verder kunnen helpen dan de conclusie dat er een fout is gemaakt door een wissel (dit zou terug te zien zijn op camera beelden) en of ik de Olympus lens retour wil sturen. Zodra de Olympus lens is ontvangen zou mijn geld terug worden gestort. Hopelijk gaat dit vlotter dan het toe sturen van de lens. Erg vervelend dat het zo is gelopen, dat ik er zelf nogmaals achteraan moest, er zou met mij contact opgenomen worden maar dit is niet gebeurt. Het kan natuurlijk altijd een keertje mis gaan en dit is geen enkel probleem, maar wat ik het meest jammer vind is dat er niet gezocht wordt naar een oplossing en dat ik er niet van uit kon gaan dat afspraken worden nagekomen.

Y. WILLEMS 07-10-2020

Product netjes op tijd geleverd. Vantevoren werd ik gebeld om te overleggen over de bezorging, erg prettig.
Fijne klantenservice ik bestel de volgende keer hier weer!

Nick 06-10-2020

Absoluut tevreden van de klantvriendelijkheid en de snelheid in a´twoorden. Alles perfect geleverd.

TeunB 06-10-2020

Uitzonderlijk snel en perfect geleverde bestelling. Mijn vraag van tevoren werd binnen 15 minuten volledig afdoende behandeld via whatsapp. Ik geef een negen, want wie is er volmaakt? Maar iets verkeerds heb ik eigenlijk niet kunnen ontdekken.

Korné Juffer 06-10-2020

Zeer snelle en goede levering. Scherpe prijs.
Service is zeer goed. Al meerdere keren met veel plezier besteld.

Jan 06-10-2020

Goede website met uitgebreide productinformatie en vergelijkmogelijkheden. Prima prijzen. Snelle levering. ‘s Avonds om 23.30 uur besteld en de volgende morgen om 10.30 uur in huis.
Kortom zo moet het werken bij een website.

cissa 06-10-2020

Het was een snelle levering, duidelijke omschrijving van het product. Daarnaast hielp de winkel mee door een goede keuzemenu te hebben waardoor ik makkelijk voor het juiste product kon kiezen.

Rob Leeuwenburgh 06-10-2020

Overzichtelijke site. Goede informatie over voorraad (waar sommige beloven dat ze iets op voorraad hebben waarvan uiteindelijk blijkt dus van niet) Snelle levering en een bedankje Gewoon TOP !

Djoser 06-10-2020

Goede website met voldoenden informatie.
Snelle levering tegen concurrerende prijs.
Betrof een zgn outlet product .
Ook en tweedehands objectief wat er smetteloos uitzag,
Iets vertraging in de levering en hier werd helder over gecommuniceerd (email)
kortom geen klachten over dit bedrijf, wat mij betreft een aanrader.

BoxMusic.nl 05-10-2020

CameraNU.nl had wat ik zocht voor de meest aantrekkelijke prijs. Een andere aanbieder had het ook maar levert via DHL en dáár ga ik nooit meer aan beginnen.
De bestelling bij CameraNU.nl werd snel afgehandeld en keurig op tijd geleverd.

Paul 05-10-2020

Bestelde een opzet lens voor mijn gsm. Helaas niet goed gekeken. Na de snelle aflevering paste hij niet op mijn gsm. Retour verliep soepel. Daarnaast advies voor de juiste lens. Die is ook goed en snel afgeleverd. De kosten met elkaar verrekend, prima service!

Antonie 05-10-2020

Keurig netjes kwam op tijd het pakket thuis.
Met een simpele begeleiding was het instaleren en , klaar voor gebruik.
Heel blij mee

D. Ames 05-10-2020

Op de site stond uitgebreide informatie over de camera-rugzak en zelfs een filmpje!! Zo konden we thuis rustig een goede keuze maken. De camera werd gelijk al de volgende dag bezorgd!! Hij was keurig en stevig ingepakt zodat er onderweg niks mis kon gaan. En dan ook nog een goede prijs!!! We hebben kunnen inze camera en lens nu veilig meenemen op onze wandeltochten. Kortom: super.

Erik 05-10-2020

Op basis van goed reviews en gunstige prijs een printer bij Cameranu.nl besteld. Bij het transport met een pakketdienst is het niet helemaal goed gegaan. Na een telefoontje met Cameranu is het probleem direct opgelost. De volgende morgen persoonlijk aan huis een nieuwe printer door Cameranu afgeleverd en de andere mee terug genomen. Top service!!!

Rutger 05-10-2020

Al meerder malen wat gekocht in deze shop, netjes en snel geleverd. duidelijke info op de site.
ook als je contact wil helpen Super. zal snel weer op de site te vinden zijn. ga zo door

Mattheus 04-10-2020

Ik was aan het zoeken naar een leuke en betaalbare verrekijker op het internet en kwam deze van Cameranu. Ik zag er een grote keuze aan verrekijkers waar ik de mijne ook gevonden heb en ook zeker blij mee bent, het was voor mij een betaalbare en degene die ik zocht, deze besteld en al vrij snel thuis bezorgt gekregen en heel goed verpakt. Thuis heb ik het gelijk uitgeprobeerd en het was volledig wat ik wilde mooi kijk genot, dus ik ben zeer tevreden en blij.

José 04-10-2020

Erg fijne winkel in Groningen met zeer bekwaam personeel.
Ik ben daar erg prettig geholpen en zou het iedereen aanraden
om je daar van advies te laten dienen en/ of iets te kopen

DamianR84 04-10-2020

Snel en netjes geleverd. Super klantvriendelijk en goed geholpen bij telefonisch contact

jan bakker 03-10-2020

ze hebben wel kennis over wat ze verkopen en ze dringen niet op om de duurste te kopen

Fijn assortiment, goede service en advies. 03-10-2020

Fijn assortiment, goede service en advies. Geven duidelijk aan of artikel voorradig is en na contact ook mogelijk om artikel 1st te bekijken.

Bente 03-10-2020

Vorige week een canon camera gekocht in Apeldoorn, ik kwam de winkel binnen en gelijk kwam er een vriendelijk personeel om te vragen of hij kon helpen. Na een uurtje zitten met wat te drinken en uitleg over verschillende camera’s, lenzen etc, werden er wat camera’s bij gepakt om te kijken welke het beste bij mij zou passen. Na wat test foto’s gekozen voor een canon. Ook had ik er gelijk een tas bij gekocht waarbij ik 10% accessoire korting kreeg! Naast de camera en de tas, de contactgegevens gekregen van de verkoper voor eventueel een dag cursus fotograferen in de Dierentuin in Arnhem. Ik heb een hele goede hulp gekregen, en bij blij met mijn nieuwe camera! Ik raad het zeker aan als je aan het denken bent aan het overwegen van een camera om even een bezoekje te brengen aan CameraNU. :)