Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 689 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Frank Slaghuis 28-07-2021

Produkt besteld en supersnel en netjes verpakt geleverd.
Zeer tevreden!

Bestel hier zeker weer!

Henk V. 28-07-2021

Goed deskundig en vriendelijke uitleg, eigenlijk al tientallen jaren, bij Cameranu.nl in Eindhoven.

Janny 28-07-2021

Ik kocht als cadeau een Bushnell verrekijker. Ik had hiervoor advies nodig. In de avond belde ik en het advies was uitstekend. De verrekijker die ik uitgezocht had was veel te sterk voor het gebruik. Ik kreeg het advies om 8x42 te kiezen. En deze verrekijker voldoet precies aan onze verwachting!! Top

vic 28-07-2021

Uitstekende service. Zeer degelijke Canon Flitser, Werkt supergoed op mijn M50 Mark II. Werdt zeer snel geleverd naar Belgie, in onberispelijke staat.

Peter 28-07-2021

Had een siriui statief gezien in de aanbieding. Wilde deze graag reserveren en bekijken. Kwam wat later thuis en merkte dat de winkel gesloten was. Via WhatsApp bericht gestuurd en kreeg keurig nog antwoord, het statief werd voor mij alsnog gereserveerd. In de winkel ( Apeldoorn) de dag erna uitstekend geholpen. Prima winkel.

Cam 28-07-2021

Fast to deliver, efficient and good advice. If you want a real support they know what they do.

Vic 28-07-2021

Zeer degelijke Canon Flitser, Werkt supergoed op mijn M50 Mark II. Weer zeer snel geleverd naar Belgie, in onberispelijke staat.

Petra 27-07-2021

Volledig aanbod en goede prijzen. Snelle levering bij online bestellen. Ik shop graag bij deze winkel.

Martin 27-07-2021

Bij Cameranu koop ik al jaren mijn lenzen en nu mijn nieuwe Canon EOS R6
Altijd ruil ik mijn oude gear in en krijg er altijd een goede en eerlijke inruil voor terug.
Altijd vriendelijk geholpen en dito advies over de te kopen lenzen of andere accessoires,waardoor je soms toch voor het advies van Cameranu gaat.
Qua prijs zijn ze niet goedkoper of duurder dan de concurrentie, maar de service is ( in mijn beleving) vele malen beter.
Wil je een goed en eerlijk/nuchter advies, ga dan gerust naar Cameranu ( in mijn geval op Urk)
Een dikke aanrader.

Herman Oosterhof 27-07-2021

Tijdens de telefooncontacten en communicatie per mail was geen vraag te veel. Alles werd keurig en geduldig beantwoord.

Ook bij het ophalen in jullie zeer overzichtelijke winkel was het heel prettig om een kwartiertje te wachten tot ik aan de beurt was.

Daarna keurig geholpen door Ruud, met prima uitleg.

R. Froma 27-07-2021

Met de winkel en locatie niets mis mee. Mooie overzichtelijke winkel.
Maar het personeel op de dag dat wij de winkel in Urk bezochten, waren ver weg van vriendelijk.
- Het was totaal niet druk in de winkel op het moment dat wij binnen kwamen. Personeel groette niet eens, toen wij goedemorgen zeiden. We werden niets eens aangekeken en dat ben ik niet gewend van CameraNu.
- Zelfs tijdens mijn aankoop van mijn Nikon camera werd haast niets gezegd door de verkoper.
- Het kwam bij mij over dat mijn bedrag van €1000,- niets voorstelde.
Officiele reactie van CameraNU.nl 10-08-2021

Er is telefonisch contact geweest met de klant. Excuses gemaakt voor de vervelende ervaring in de winkel. Iedereen moet het zelfde geholpen worden. Welke merk of bedrag er wordt aangeschaft moet niet uitmaken.
Vriendelijke groet Team CameraNU.nl

AVE 26-07-2021

Prima website, uitstekende service en snelle levering. Ben erg tevreden over de geleverde artikelen, zeker over de Manfrotto Pro Light Reloader Switch 55.

MdeGoed 26-07-2021

Bij CameraNu.nl een extra accu voor mijn spiegelreflex besteld. Ik had deze de volgende dag nodig. Gekozen voor avond-bezorging tegen dezelfde kosten als de normale bezorging van PostNL. Keurig afgeleverd!
Ik heb al eerder een accu van het merk Jupio besteld. Deze doe(t)n het prima. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

reneetje 26-07-2021

communiceren zou bij jullie iets beter kunnen ik bestel via het net krijg een mail met de tekst de eerst volgende werkdag na 15.00 op halen in de winkel .Ik naar de winkel de volgende dag na 15.00 uur krijg ik te horen bestelling niet aanwezig morgen word gezegd .Volgende dag eerst maar even bellen krijg ik te horen artikel was onderweg naar urk en daarna naar amsterdam dus het kon nog wel even duren . Half uur na telefoon gesprek krijg ik mail het artikel kon ik ophalen in amsterdam ??????????????????????

Tom 26-07-2021

Perfecte service, had nog een vraag na bestelling te hebben geplaatst. Binnen de 10min via whatsapp antwoord!
Woensdag om 17u besteld volgende dag om 10u geleverd.

Michel 25-07-2021

Bij de aankoop van een printer was wat gedoe, doe een verkeerde prijs op de website.
Door de klantenservice perfect opgelost

Tom 25-07-2021

Naar mijn mening één van de beste foto/video winkels van Nederland. Mooi assortiment, goede website en - héél belangrijk - goed bereikbaar. Als je een vraag hebt, krijg je ook antwoord.

Edith 24-07-2021

Voor mij is al jaren city foto en nu voortaan camera nu de fotozaak.
Dus tijd voor een nieuwe camera dan naar de stratumsedijk in Eindhoven,vriendelijk behulpzaam personeel, met een supergoed advies en uitleg

Ronald 24-07-2021

Artikelen komen overeen met de beschrijving, snelle levering en prima verzorgd. Cameranu.nl heeft zeer veel artikelen van goede kwaliteit voor de fotograaf.

Piet G 23-07-2021

Prima service; levering binnen 24h na bestelling. Producten voldoen volledig.

D. Ter Borg 23-07-2021

Ik vond het heel fijn dat ij contact kon nemen via whatsapp met de vragen die ik had. Daar door heb ikeen keuze gemaakt om mij camera en accessoires te bestellen. 1 van de accessoires die paste niet helemaal er op , maar dit is heel netjes van uit hun opgelost. Ik ben een blij mens nu. Top winkel. Zou zeker hier vaker bestellen

Jaap Bot 23-07-2021

Goede uitleg over de oude lenzen en camera.
Waarom we beter iets anders konden kopen, alles al 10 jaar oud.
Willen ook niet de duurdere camera's aan je verkopen, gewoon een die bij jou past.
Goed dus, kom zeker terug

Mandy Lomé 23-07-2021

Heel tevreden. Ene dag besteld en de volgende dag was mijn pakketje er al. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom ik kom graag terug bij jullie!

Bart Bekkering 23-07-2021

Camera met veel mogelijkheden. Mogelijk dat de gebruiksaanwijzing uitgebreider kan. Mis'duidelijker hoe ik panorama foto's kan maken.

Floris 23-07-2021

Service gericht en goede producten. Winkels en en internetsite. Advies op maat.