Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Geert Noppe 03-01-2021

Camera R6 gekocht bij cameranu.nl. Duidelijke website met duidelijke communicatie over levertermijn en levering. De factuur is ook duidelijk opgesteld alsook de meegestuurde pakbon. In België wordt er geleverd via PostNL. Echter staat er dat het aangetekend is verstuurd zodat er moet afgetekend worden. Bij de levering had PostNL dit pakket al voor de voordeur geplaatst en diende er niets afgetekend te worden..

Bart Grasmeijer 03-01-2021

Snelle levering, lage prijs en prima service bij bestelling ( ik had per ongeluk verkeerde adres opgegeven en dat werd na mijn Whatsapp bericht snel gecorrigeerd door een cameranu.nl medewerker. Zeer tevreden

Jan 03-01-2021

Ondanks Corona goede advisering en je krijgt gewoon 2 modellen thuis waaruit je een keuze kan maken en vervolgens het product dat je niet neemt kan retourneren.

An 03-01-2021

Fijne lens voor een mooie prijs. De autofocus is inderdaad wat luid, maar voor deze prijs kan ik mij daar niet aan storen. Ik koop er nog wel even een UV-filter bij. Dit ook om beschadiging tegen te gaan. Het is namelijk wel even prutsen om het klepje op de lens te krijgen wanneer de zonnekap op de lens zit.

Ronald 03-01-2021

Hele snelle levering ondanks dat het de feestdagen waren en precies op de afgesproken tijd
Qua aankoop advies gekregen maar had al de verrekijker gekocht voor het advies kwam maar was hetzelfde als de keuze die ik had gemaakt
Ga er in de toekomst zeker weer bestellen

Nick Everts 03-01-2021

Snelle levering, goed verpakt en een product op voorraad dat ik elders niet meer kon krijgen.

AnitavO 03-01-2021

Zoals altijd was alles prima geregeld. Duidelijke site om je bestelling te plaatsen. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van de vooruitgang van je bestelling, en ontvang je een mail als de bestelling compleet is om op te halen.

Thart 03-01-2021

Snel geleverd , je kunt verder de winkel niet beoordelen, tot er wat mis is met je product, ik hoop dat het niet gebeurd ,alvast een fijn uiteinde.

Roché 02-01-2021

Ik heb de prachtige starters camera canon eos 2000D body plus 18-55 lens gekocht voor mijn vrouw.
Na uitzonderlijke goede en vriendelijke service van de klantenservice, met hele duidelijke uitleg
Voor een volstrekte amateur.
heb ik ook maar de 50mm1.8 lens gekocht.
Plus cameranu.nl had ook de beste prijs.

Goed en enorm snel afgehandeld en bezorgd.
Tot nu toe een prettig en betrouwbaar bedrijf.

K. Hoogstraten 02-01-2021

Zeer goed geholpen door een medewerker van Camera.NU.nl bij het zoeken naar een geschikte macro-lens voor mijn Nikon camera. Via mail over en weer kreeg ik 3 verschillende lenzen waar ik uit kon kiezen. Uiteindelijk besloten met de medewerker wat het meest geschikt was en toen online besteld. Supersnel in huis en ook goed op de hoogte gehouden wanneer er de bezorger er zou zijn. Alles perfect geregeld en ben superblij met mijn geweldige aankoop. Volgende aankoop zal zeker weer bij CameraNU.nl zijn. Kan het iedereen aanbevelen ook om de hulp bij het kiezen. Nog bedankt

Gino Verbinnen 02-01-2021

De autolader voor de DJI Mavic Air drone is de beste autolader voor de batterijen van deze drone. Het is tevens de veiligste lader voor deze Lipo baterijen.

Angelique 02-01-2021

Duidelijke uitleg, duidelijk site, mooie producten. Een fijne actie erbij. Supersnelle levering (vlak voor kerst, op avond besteld en volgende dag geleverd)
Enige minpunt is de Engelstalige handleiding bij de camera.

Senne 02-01-2021

Had een last minute kerstcadeau nodig, ondanks de voorspelde drukte kon cameranu het pakje toch nog optijd bij mij krijgen! Altijd goede service!

Mengerink 02-01-2021

Nette webwinkel , en op de afgesproken leverdatum geleverd , tevens worden vragen via de mail snel beantwoord

Nanc 02-01-2021

Een nieuwe camerarugzak online besteld voor mijn Canon. Zo blij dat ik na enkele dagen deze al mocht ontvangen zelfs in deze bizarre tijd van extra veel online bestellingen en pakjes en dan nog eens de kerstperiode.
De prijs was lager dan de concurrentie en de rugzak was goed verpakt.
Communicatie op de site en via mail is top!
Ik heb mijn perfecte rugzak gevonden 😍

Ben Sok 02-01-2021

Erg snelle goede verzending. Goede producten tegen een goed prijs kwaliteit. Super service. Ik zou het aan een ieder aanraden om hier producten te kopen.

Alfons Rutten 02-01-2021

Ik heb eind december 2020 een spiegelreflexcamers gekocht bij Cameranu.nl en dat is me uitstekend bevallen. Na veel oriëntatie op diverse sites van aanbieders, vond ik Cameranu.nl er toch wel uitspringen. Zowel in de prijssetting als in informatieve zin.
Erg bijzonder vond ik het dat, in alle hectiek van de feestdagen en de ongewisse Coronaomstandigheden, de bestelling binnen enkele dagen werd gerealiseerd omgeven door correcte zorg en nazorg. Kortom een uitermate prettige (eerste) ervaring met Cameranu.nl

Allard Faas 02-01-2021

Cameranu heeft de service en kennis die eigenlijk verwacht van de vakhandel zoals je die vroeger zag in een 'gewone' winkel. Daarmee zijn ze echt een uitzondering in webshopland. Je wordt gewoon goed geholpen en daarnaast is het prijsniveau heel oké.

Oleg 02-01-2021

Great service and nice prices! Film arrived very fast and well packed. Will continue with CNU.nl

Etznab 01-01-2021

Online artikelen besteld. Goede communicatie en afhandeling. Snelle levering. Artikelen voldoen aan de verwachting. Goede prijs/prestatie verhouding.

Marcel 01-01-2021

Overzichtelijke website , prijzen zijn scherp
Ondanks de drukte de volgende dag geleverd

PBX-Ramdas 01-01-2021

Ik was op zoek naar een goedkope drone van DJI en kwam dus op de site van Cameranu.nl. Ik zag dat zij een setje hadden (Drone, 1 extra batterij en tasje voor Drone). Bestelling was snel en simpel, ook direct geleverd, voor Kerst. Dus prima.

Mijn zoontje van 8 geniet elke dag 30 minuten. Daarna zijn alle 2 batterijen leeg. Prima Drone om te gebruiken voor jonge en oude beginners.

Vandaag dus na 3 dagen klagen van mijn zoontje over extra batterijen (drone besturen is erg verslavend, dus wees gewaarschuwd), ben ik weer op de site can Cameranu.nl . Tot mijn verbazing zie ik nu wel een combo van Ryze Tello drone Boost Combo - Powered by DJI

Bij de Ryze Tello drone Boost Combo in de doos

Ryze Tello Battery Charging Hub
3x Ryze Tello Battery (1100mAh)
USB-A naar micro USB-kabel 16cm
4 paar propellers
4 propellerguards
Propeller verwijder gereedschap
Gebruiksaanwijzing

Ja, om nu mijn bestelling te retourneren vind ik te veel werk. Maar ontzettend jammer dat deze combo niet aanwezig was, of ik heb het niet gezien. Dus eigenlijk een raar gevoel, vooral omdat ik dus nu toch de extra batterijen en ladder moet gaan kopen. Alleen weet ik niet als ik dit bij Cameranu.nl gaan doen,

Jan 31-12-2020

Prima webshop, artikel op voorraad in Urk. Fysieke winkel prima aangepast aan de Covid-eisen van nu, kundig en vriendelijk personeel. Alles dik in orde, voor herhaling vatbaar.

Hans 31-12-2020

Ik had een aantal vragen en daar werd vlot en correct op gereageerd.
Na mijn definitieve bestelling, werd ik voldoende op de hoogte gehouden en verliep de levering volgens afspraak.

kees 31-12-2020

prima service en levering! opnieuw erg tevreden al eerder kocht ik hier en blijf er elke keer tevreden over constante kwaliteit!