Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerjan 10-08-2021

Fijne winkel, snel verzonden en goed verpakt. Aanbod is ook voldoende en fijn dat er ook veel reviews te vinden zijn van producten.

Mark K. 10-08-2021

Contact gehad via whatsapp, het was overduidelijk dat deze persoon die mij behandelde er geen zin in had en mij af deed met een "standaard" copy-paste antwoord. Terwijl ik toch een serieuze klant was met mijn bestelling, erg vreemd. Uiteindelijk de bestelling zelf opgehaald in deze winkel, kort contact gehad met het bali-personeel. Geen op- of aanmerkingen over, dat was prima.

volkert 10-08-2021

Na een moeizaam contact(alleen maar via mail te bereiken) met een andere grote foto-winkel/webshop was het een verademing om iemand telefonisch vragen te stellen en tot de ontdekking te komen dat wat ik wilde niet kon. En ben op de uitnodiging ingegaan om naar Urk te komen om alles te kunnen zien en testen. Op maandag ochtend daar uitgebreid geholpen door Ron. En na 1.5 uur ben ik blij de winkel uitgegaan met mijn nieuwe Swarofski Baankijker, met alles er op en er aan. Want ze hadden alles op voorraad. Met de kijker ga ik eeuwig doen denk ik, maar voor iets anders ga ik er zeker weer heen.

Jurgen Verbraeken 09-08-2021

Heb een Nikon Tamron lens gekocht en ben daar zeer tevreden over, de lens was zeer goed verpakt en de volgende dag al in huis!!

Re-Act-WG 09-08-2021

De duidelijke en eerlijke voorlichting, de moeite om voor mij alles uit te zoeken en met een goed adveis te komen

L. Tiggeler 09-08-2021

Cameranu.nl is transparant met zijn informatie en geeft ook een goede en uitgebreide informatie bij het product. Dit zorgt ervoor dat je een goede keuze maakt in de aanschaf van jouw product. Ik raad iedereen deze winkel aan!

Toon 09-08-2021

Ik wilde mijn Canon-apparatuur inruilen voor een lichte, premium compact-camera, eveneens van Canon (was het gezeul met kilo's zware apparatuur beu). CameraNU maakt het heel makkelijk om via de website een indicatie van de inruilprijs op te vragen. Binnen een kwartier na aanvraag kreeg ik de indicatie al. En dat in vakantietijd. Top! Een paar dagen later met de oude apparatuur naar de winkel in Apeldoorn voor een check en de eventuele aankoop van een nieuwe camera . De 60D met een EFS 18-85 + de EF 70-300 werden in orde bevonden en de inruilprijs was zeker redelijk. Vervolgens met een deskundige en vriendelijke verkoper uitgebreid gesproken over een Canon Powershot G5 X Mark II. Uiteindelijk besloten deze camera (kit met extra accu) aan te schaffen.
Al met al heb ik als klant een erg goed gevoel overgehouden aan de manier van werken van CameraNU (en ben ik erg blij met de G5 X met als topfeatures de lens en de EVF).

Edo Kars 09-08-2021

Super goed meegedacht om een probleem op te lossen! De extra moeite die CameraNu heeft gedaan heeft veel voor me opgelost.

G Dirksen 09-08-2021

Ontzorgen de klant en zijn berijd om net iets meer te doen voor een klant .
Goed kennis helemaal top

Daniel 09-08-2021

Clear info was presented on the lens I was buying, and it was delivered the next day. Very good!

Hans 08-08-2021

Veel producten in het assortiment, ook van eerdere generaties camera's. Snelle levering en goede communicatie

Simon W. 08-08-2021

CameraNu valt op door zijn service en het vriendelijke personeel. Ik heb meerdere artikelen besteld en in de winkel in Amsterdam afgehaald of direct daar gekocht. Behulpzaam en deskundig personeel dat de tijd neemt en goed adviseert. Ook via WhatsApp goede ondersteuning. Ik was op zoek naar vervanging voor een kapot onderdeel van mijn videocamera en werd na hun research binnen 45 minuten doorverwezen naar een onderdelen website waar ik het onderdeel kon bestellen.

Klaas 08-08-2021

Ik heb voor CameraNU.nl gekozen omdat ik de ervaring heb dat ze er echt zijn voor je. Ik heb het gevoel dat ze met je mee denken. Iets verkeerd besteld, geen probleem, het wordt opgelost. Ook een goede inzet voor het zoeken voor een heel klein ding dat ik verloren had van mijn GoPro. Zonder resultaat maar toch de moeite gedaan. Dat is ook de reden voor de aankoop van een Drone. Geen kleine uitgave. Levering weer perfect en goede communicatie. Mensen voor mensen. Top!

Daniel 08-08-2021

Hele snelle levering. Ik vond een Lensbaby Sweet 35 bij jullie. Een object dat elders moeilijk leverbaar was.
De prijs was comform.

Johan D 08-08-2021

Online camera besteld , was zoals beschreven , snel en correct geleverd , jammer geen handleiding , mocht wel vermeld worden , doch wel extra accu bij gekregen ,ook niet vermeld , denk toch nieuwe klant bijgekregen .

Aygo020 08-08-2021

In het verleden al eerder besteld bij Cameranu.nl. Prima website met veel en duidelijke informatie over diverse produkten. Deze keer filters en een lens voor een Sony AII besteld. Snelle levering, prima verpakt en mails houden je op de hoogte ivm track & trace.

Myriam W 08-08-2021

Cameranu heeft een uitgebreid aanbod en een gebruiksvriendelijke site. Het artikel dat ik koos, was niet voorradig en leveringstijd onbekend. Ik verwachtte het artikel niet of na lang wachten. Héél tevreden dat het binnen twee weken geleverd werd!

Tieneke 07-08-2021

Ik vind het super dat wanneer je vandaag bestelt, het morgen al in huis hebt!
Product nog niet uitgeprobeerd.. het was een polarisatiefilter.

Jan 06-08-2021

Duidelijke info. Snelle en correcte verzending. Zeer tevreden over het product.

Arjan Maring 06-08-2021

Een leuke winkel en zeer goede en snelle service gewoon top.
Ik ben tevreden met deze winkel en met hun aanbod.

Ray 06-08-2021

Had een cameralens aangeschaft.
Bleek ,dat ik zelf een verkeerde had besteld.
Geen probleem,heb het geretourneerd.
Perfecte service.
Thx.

Lucien 06-08-2021

Overzichtelijk en met goede info weergegeven op website. Ook een navraag na en over de bezorging (welke via PostNL verliep) werd snel opgepakt (wel door drie verschillende medewerkers waardoor drie keer een schriftelijke reactie). Maar dit geeft wel aan dat men er op zit. En beter drie dan geen reactie(s). Daarom zeker een vette 9!

Roel Timmer 06-08-2021

Ik was op zoek naar een lichtere camera omdat ik graag lange wandelingen maak, maar wel met dezelfde goede prestaties als mijn huidige spiegelreflex toestel.
Op de site van CameraNU.nl stond een uitgebreid verslag van de Canon M50 2, deze informatie was doorslag gevend voor mij.
Ben zeer tevreden over de canon m502 en de verwerking van mijn bestelling door CameraNU.nl, echt een aanrader

Rick 06-08-2021

Goeie website, uitgezocht online en volgende dag in huis.
Dikke 10 want doen wat ze zeggen 👌🏼

Janny De Vries 06-08-2021

Ik heb met Camera.nu gebeld over de aanschaf van een systeemcamera. Ik werd zeer prettig te woord gestaan en de medewerker dacht met mij mee over de juiste keuze voor een nieuwe camera.
Enige tijd later heb ik de winkel op Urk bezocht. Daar werd ik ook zeer klantvriendelijk en vakkundig geholpen. Ik heb toen een Nikon Z 50 gekocht en ik ben heel tevreden en blij met mijn aankoop!