Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1073 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marjolijn Pijper 29-06-2023

Heel behulpzaam. Goed geholpen, nemen de tijd voor je en denken mee. Proberen je niet het duurste van het duurste aan te smeren maar vragen goed uit waarvoor ik in mijn geval de camera het meeste voor ga gebruiken.

AKAVI 29-06-2023

Snelle en goede reactie op vragen per app. En goede adviezen maken het plaatje compleet.

Hegrael 29-06-2023

Deze keer een microfoon boya BY-BM3030 voor mijn fotocamera besteld om de geluidskwaliteit te verbeteren bij het maken van korte stukjes video. Nadat ik de koop geplaatst had werd het artikel binnen 60 minuten verpakt en naar de bezorger gestuurd. E.e.a. mooi te volgen op tracking. Correct afgehandeld en de volgende dag in huis.
Je besteld met plezier hier een artikel. Een aanrader voor iedere enthousiaste fotograaf of filmer.

Charlie 28-06-2023

Een shop met zeer ruime collectie en veel opties. De website is heel duidelijk en oogt heel mooi. Daarnaast is de verzending heel snel. Al in al een zeer goede webshop! Ook blij dat de eerste fysieke winkel in Antwerpen er is!

IB 28-06-2023

Heel vriendelijk geholpen in winkel in Groningen tijdens inruil lens na aankoop van camera via internet. Bedrag stond vrij vlot op mijn rekening. Super!

Milou 28-06-2023

Altijd fijne service, goede prijs/kwaliteit.
Overzichtelijke website/ webshop.
Helaas was de camera die ik wilde uitverkocht maar kon met korting het demo model nog krijgen, super fijn. En deze is zo goed als nieuw. Compleet product.

M. Free 28-06-2023

via via hier gekomen, prettige shop , goede snelle service. Terughoudend met cijfer omdat ik maar 1 ervaring heb.

Een tevreden klant 28-06-2023

Ik waardeer CameraNU met een dikke 10 qua service.

Punctueel en naar volle tevredenheid worden alle afspraken door de medewerkers van CameraNU nagekomen. Een retourzending wordt keurig gecommuniceerd en afgehandeld. CameraNU is, met mijn ervaring, een echte aanrader om materiaal aan te schaffen.

Dank voor de service (aan team: )

Wim uit Zwolle 28-06-2023

Ik had op vrijdagmiddag met spoed een nieuwe accu voor nodig voor mijn CANON camera. Overal niet op voorraad of winkel reeds gesloten. Op de site van CameraNu bleek de winkel op Urk open tot 21.00 uur en had ook op voorraad. Omdat ik regelmatig hier kocht was dit het voordeel dat Urk op mijn route naar Bant (NOP) lag. Was niet voor niets. Een hele vriendelijke jonge dame hielp mij en mijn foto-opdracht was gered. Yess. Ik kom graag weer terug. Een dikke TIEN van mij.

Henri 27-06-2023

Ruim assortiment, goede service en uitleg door vriendelijke personeel in een fraaie winkel.

Ernst 27-06-2023

Ik heb de DJI Avata bij Cameranu gekocht omdat de configuratie die ik wou hebben beschikbaar was in de webshop, bestellen en leveren verliep vlekkeloos, leuk om mee te vliegen en er is ook een goede uitleg op de website.

Johan Wentink 27-06-2023

Duidelijke website met diverse keuze mogelijkheden voor combineren van artikelen(GoPro), goede service en snelle levering

Guillaume Defosse 27-06-2023

Snelle levering, goed materiaal, om u tegen te zeggen heb de ssd HD ineens ingebouwd in mijn laptop en laten herkennen als backup in de bios als E schijf en het ging vlotjes

Willem-Jan 26-06-2023

duidelijk omschreven wat de workshop inhield, workshopleider xxx was enthousiast en had verstand van zaken. Leerzame workshop in een ontspannen sfeer.

Harmen Van Welbergen 26-06-2023

Betrouwbare en correcte levering van het bestelde artikel. Keurig verpakt aangeboden

Fre 26-06-2023

Ik moest er zelf even achteraan om te tjekken of mijn camera was gearriveerd (was gearriveerd maar de mail daaromtrent was niet verzonden) bleek het ophalen een fluitje van een eurocent. Het was enigzins druk aan de toonbank maar dat was meer omdat 1 klant veel aandacht vergde. Mijn binnenkomst werd echter allert opgemerkt en ik werd snel, vriendelijk en correct geholpen.
Twee dagen later zag ik dat de camera inmiddels €100 goedkoper werd aangeboden bij cameranu. Ik natuurlijk bellen over 'hoe en wat', op vriendelijke wijze, uiteraard. Wie schetst mijn verbazing; €100 in mindering, zonder problemen.
In de mededeling daaromtrent las ik dat dit gewoon beleid is bij cameranu. Binnen x dagen na aankoop gewoon de korting teruggeven.
Gaat mij niet om het geld, gaat mij om dat soort beleid. Chapeau!

Luc Neirynck 25-06-2023

Eerlijk prijs van het ingeruilde fotogerief, zeer deskundige uitleg met zeer goede kennis van zaken

Top bestelling weer.... 25-06-2023

Ja accuraat. Bestellingen komen snel, de site is super duidelijk, prijzen zijn prima en dat samen met de service en aanbod is alles perfect.

Joost van Engers 25-06-2023

Veel verkopers die allemaal professioneel advies geven en daarnaast ook nog aardig zijn. Fijne. Combo stir. Ga zo door Team CameraNU.

Zoe 25-06-2023

Overzichtelijke website. En fijn dat je telefonisch contact kan krijgen met een medewerker. Ik had iets fout gedaan bij mijn aankoop en die is gelijk hersteld.

Bram van den Ham 24-06-2023

Nikon Z6II gehuurd. Vlotte afhandeling. Prettig, persoonlijk en eerlijk advies. Splinter nieuwe zaak in Amsterdam, mooie shop.

Joey Schoonveld 24-06-2023

Zeer goed geholpen door de persoon achter de balie.
Weet waar hij over praat en heel aardig en rustig.

pauline 24-06-2023

Het waren super behulpzame mensen en zo geduldig en vriendelijk.
Zo voel je je als klant en gehoord en kan je de juiste keuze maken.

Roy 24-06-2023

Goede service! Problemen met mijn GpPro in de verlengde garantie periode en omdat de camera niet meer te maken is, kreeg ik een nieuwe.
Reageren snel op mails. Aanrader!

Ab 23-06-2023

Mooie shop en vakkundig personeel. Ook veel keuze uit camera,s etc met voldoende uitleg over de mogelijkheden door het personeel. Is zeker mijn eerste keus wat betreft foto zaak en kom er al jaren.