Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 995 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

D.Blom 09-07-2023

Verrekijker besteld bij Cameranu. Keurig op tijd geleverd zoals het hoort.
Product was goed verpakt .
Goede en snelle info betreft verzending dus al met al top.

Johann Verveld 08-07-2023

Na lang zoeken naar een canon ef 70-200mm f/2.8l usm is type ii objectief heb ik het gevonden bij Cameranu een tweede hansje een geweldige lens ben er zo blij mee thx.

Lucy 08-07-2023

Voor cameranu gekozen omdat zowel artikel, prijs, kwaliteit en verzending top zijn. Website en bestelling eenvoudig en artikel supersnel geleverd.

Vico 08-07-2023

De website van Cameranu is Top, de vele artikelen zijn voorzien van een goede beschrijving en technische specificaties. Ook is meteen duidelijk of de artikelen op voorraad zijn.

Ik wou mijn oude camera spullen inruilen op de nieuwe camera, hiervoor kon ik via de website een inruil formulier invullen en binnen 24 uur wist ik maximaal terug kon verwachten bij inruil.

Voor het uitzoeken van mijn nieuwe camera ging ik naar de winkel in Urk. Hier werden de inruil artikelen nog even gecontroleerd en ingeleverd. Vervolgens super advies van de verkoper die mij de verschillende camera’s op mijn verlanglijstje kort demonstreerde en de verschillen hiertussen toelichtte.

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van de verkoper en blij met mijn nieuwe aanwinst. Ook prettig om de oude camera spullen te kunnen inruilen voor een mooi bedrag.

Yoshi 08-07-2023

Een dikke pluim voor een snelle en correcte levering aan een top prijs!
Één puntje minder omdat de postbode het pakket voor onze neus op de straat liet vallen, gelukkig verpakt cameranu alles heel mooi en zorgvuldig en was alles heel, chapeau!!

Annegien 08-07-2023

In de winkel Rotterdam centrum hebben ze mijn camerasensor gereinigd. Zeer vriendelijk personeel en snelle service. Binnen vijftien minuten stond ik met een schone camera weer buiten.

Jolanda 07-07-2023

Snelle service. Deskundig personeel. Ze nemen de tijd voor je om je te laten ervaren hoe een project werkt

Veijer 07-07-2023

Na het online aanschaffen van een accu voor een camera en het direct ophalen, bleek er geen stroom in te zitten. Wat telefonisch wel was aangegeven.
Gelukkig was de fotosessie in de buurd en kon ik direct terug. Daar werd ik zeer zorgvuldig en netjes geholpen door twee medewerkers van cameranu. Ik kreeg voor nood twee laders en extra accu's mee, zodat de foto sessie toch door kon gaan. Dit zonder extra kosten oid. De volgende werkdag uiteraard netjes teruggebracht! Gelukkig gebeurt dit nog anno 2023!! Hartelijk dank Cameranu.

Jeroen Leenderts 07-07-2023

3 geheugenkaartjes besteld.
Goedkoper dan bij andere aanbieders.

Goede prijs/kwaliteit en snel verzonden cq ontvangen.

Zo hoort het.

M.Veldhuizen 07-07-2023

Heb al meerdere producten gekocht bij cameranu.
Nu bleek dat mijn camera defect was, had hier 5 jaar garantie op, deze is dus gratis hersteld.
Voorlopig blijf ik producten kopen bij camera nu.

Johan 07-07-2023

Vriendelijk en meedenkend geholpen en met de eerlijkheid van de medewerker, heb ik de juiste keuzes kunnen maken.

Sander 06-07-2023

Ontzettend snelle levering, 's avonds bestelt, volgende middag al in huis. Occasion lens ziet er goed uit, zoals omschreven.

Selita Fennes 06-07-2023

Had snel cameraclips nodig. Belde dondedag op en deze werd voor mij vrijdag klaargelegd in Groningen.

Super, dankjewel voor de goede service

Maartje van Hoorn 06-07-2023

Cameranu leverde een lens die nét op de markt was razendsnel. Ik had een dag vertraging wel verwacht maar de lens was er gewoon meteen! Hun verpakking maakt het ook nog eens leuk om uit te pakken. Een cadeautje voor jezelf

albertien jongmans 06-07-2023

Ik heb voor de fysieke winkel gekozen in Groningen. De medewerker heeft naar aanleiding van mijn vraag uitstekend advies gegeven en alle tijd ervoor genomen.
Omdat dit om een vrij dure camera ging heb ik er een nachtje over geslapen en de volgende bij dezelfde medewerker de camera aangeschaft.

Monique 06-07-2023

Wij komen al jaren bij camera nu, je word er vakkundig en vriendelijk geholpen.
Wij komen niet uit de buurt maar komen speciaal voor de goede service naar de zaak in Apeldoorn

Joke 06-07-2023

Cameranu is een duidelijke webshop. Nieuwe camera gekocht de Eos r7 de volgende dag in huis. Ben er heel blij mee. Moet nog veel ontdekken, maar dat komt nog. Tot nu toe een geweldige camera.

La 06-07-2023

Hele lange tijd over nagedacht of ik wel een camera wil kopen, aangezien fotos op de telefoon (iPhone) ook best goed zijn. Maar ik ben zoo zo blij met mijn aankoop, ik had deze camera veel eerder moeten kopen. Met de juiste settings krijg je de mooiste foto's. Het resultaat is bij lange na niet hetzelfde als op de telefoon. Super blij mee!

Stephan 06-07-2023

Ik ben ontzettend tevreden met mijn recente aankoop van een rig voor mijn camera bij Cameranu. De service was uitstekend en de medewerker was zeer deskundig. Ik was vooral onder de indruk van de ruime selectie aan producten en dat alles netjes op voorraad was. Ik zou Cameranu zeker aanbevelen!

Chris 06-07-2023

Ik was bij Camera.nu in Apeldoorn. Wilde een nieuw statief plus video-head omdat mijn huidige me te zwaar werd! Eerst een inruilvoorstel gekregen (heel reëel) en toen naar Apeldoorn om eens te kijken. Kocht uiteindelijk een prachtig Manfrotto Be free statief in Carbon en ben zeer te spreken over advies en uitleg! Prettige winkel, deskundige en vriendelijke medewerkers (m/v/o)! Aanrader!

Linda 05-07-2023

Helaas laat de klantenservice te wensen over. Een kapotte daglichtset is inmiddels vervangen. Een niet werkend (omvallend) reflectiehouder set is compleet terug gestuurd. Helaas wordt er nu aangegeven dat dit niet volledig ontvangen is, waardoor ik niet het volledige aankoopbedrag terug krijg. Waardeloos!! Jammer dat dit niet netjes opgelost wordt. Volgende keer dus naar een andere leverancier :-(
Officiele reactie van CameraNU.nl 13-07-2023

Beste Linda,

Bedankt voor je review.
Inmiddels hebben we hierover contact gehad en is het volledige bedrag retour gestort.
Onze excuses voor het ongemak!

Vinie 05-07-2023

Echt een top zaak. Super snel geleverd en ook via WhatsApp super goed geholpen. Had een specifieke vraag en werdt duidelijk en snel beantwoord. Ga zo door.

Stephan 05-07-2023

Ik heb onlangs bij Camera een camera (rug)tas besteld, de keuze hierbij viel op CameraNU door het ruime aanbod, de uitstekende reviews en snelle levertijd.

Na het plaatsen van de bestelling heb ik zoals gebruikelijk snel een bevestiging ontvangen en werd het product diezelfde dag nog verstuurd waarna ik het de volgende dag bij het PostNL ophaalpunt kon ophalen.

Wat ik vooral fijn vindt aan CameraNU.nl is het ruime aanbod, de heldere en overzichtelijke website en de weelde aan informatie, het feit dat ze ook fysieke winkels hebben is een groot pluspunt.

Waar CameraNU.nl er naar mijn mening vooral bovenuit springt is dat ze buiten het alleen verkopen van producten ook workshops aanbieden maar ook heel veel informatie geven voor beginners, hierbij kun je denken aan:

+ Camera adviezen
+ instellingen, uitleg ISO, sluitertijden.
+ Leuke locaties om te fotograferen.
+ De mogelijkheid om apparatuur te huren en uit te proberen voordat je (veel) geld uitgeeft.
+ De mogelijkheid om apparatuur in te ruilen.

Dit alles maakt dat CameraNU.nl er duidelijk bovenuit springt in de wereld van webshops naar mijn mening, en ik raad deze shop zeker aan.

Marc zwinkels 05-07-2023

Super bedrijf! Snelle en goede service en snelle levering! Hoop op voorraad en veel en goede kennis in huis over de producten.

Gerrit Bakker 04-07-2023

Fijn te weten dat je een adres hebt, dat wanneer je iets nodig hebt, het er gewoon is. Was voor een 2e keer met een ASAP verzoek bij Cameranu in Apeldoorn, nee ben er wel vaker geweest. In beide spoedgevallen bracht Cameranu de uitkomst, ze hadden het gewoon op voorraad!

Geweldige service en altijd meedenken, super vakmensen!