Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 991 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ilse 06-01-2021

ik heb de 70-200 f2,8 tweedehands gekocht, en ik ben er heel blij mee. hij was nog in zeer goede staat, en levering was erg snel!

BertS 06-01-2021

Overzichtelijke website met mooie fotoapparatuur. Producten tegen een scherpe prijs (op voorraad) en snel geleverd.

raveric 06-01-2021

Ik heb een Blackmagic ATEM Mini gekocht. Het product vergelijken, bestellen en betalen was zeer eenvoudig. De levering was zelfs sneller dan verwacht en alles prima verpakt.

Armand Spronken 06-01-2021

Ik heb mijn camera hier na de kerst gekocht. Op de site staat een duidelijke omschrijving over de verschillende camera's waardoor de keuze goed te maken is. Ondanks de drukke tijd rond kerst en corona was ik blij verrast dat deze nog dezelfde dag verzonden werd. Nu met veel plezier aan het fotograferen.

Ron D. 05-01-2021

Door de Coronamaatregelen alles online moeten afhandelen en dat verliep opvallend soepel.
Inruil oude toestel, aankoop nieuwe toestel, afstemming van dit proces ivm de deadline van een cashback- actie, meedenken met de beste oplossing, de tussenliggende feestdagen, het was allemaal geen probleem, integendeel! Zeer tevreden.

Timmie71 05-01-2021

De website van Cameranu geeft veel informatie over de producten. Bestellingen worden snel verwerkt en informatie over de bestelde producten volgt snel per email. Levertijd van de tot nu toe bestelde producten was altijd ruimschoots binnen 24 uur. Ook telefonisch contact met deze winkel verloopt goed en men weet waar men het over heeft.

Fon van de Riet 05-01-2021

Geweldig duidelijke en gebruiksvriendelijk website. En een verdomd snee bezorging maken dat ik altijd eerst bij deze webshop kijk als ik iets wil aanschaffen

Mascha 05-01-2021

Ik belde om te informeren naar de voorraad en levertijd. De klantenservice medewerkster deed erg haar best om mij de gewenste camera en lens te kunnen leveren. In eerst instantie leek de set uitverkocht maar ze kon ook de body en lens combineren en voor de setprijs aanbieden. Ik gaf aan het liever te willen ophalen bij winkel Groningen omdat ik de camera snel wilde hebben en ze heeft meteen contact gelegd om mijn bestelling te reserveren. Kon het dezelfde middag, na bestelling via de website, nog ophalen, ook al gaf de website aan dat dat pas een paar dagen later kon (oud en nieuw zat ertussen). In de winkel in Groningen waren de twee heren ook uiterst vriendelijk. Goed geregeld allemaal. Meedenken met de klant, heel fijn!

Thurlings 05-01-2021

Al jaren koop ik bij CameraNu mijn foto apparatuur. De website is overzichtelijk en geeft alle relevante informatie. Wat ik een sterk punt vind: als je met een vraag zit, krijg je snel en ter zake antwoord. Het samen gaan van een Website met andere communicatie middelen is zoals het feitelijk hoort. Je hebt dan de voordelen van het onpersoonlijke etalage kijken en de ondersteuning van de verkoop(ster).

Pdw 05-01-2021

Snel en correct geleverd prijs conform, meerdere camera’s bekeken en in offerte gehad.
Kassakorting werkte niet in eerste instantie dit is toch wel een aandachtspuntje.

Annie 05-01-2021

Zeer goede service, vriendelijk personeel, snel antwoord op mails, snelle levering en goede prijs kwaliteit.

Caroline 05-01-2021

Zeer snelle afhandeling en goede levering in een tijd waar er veel pakketten niet op tijd geleverd worden.

Astrid K 05-01-2021

Na een rondje internet kwam ik bij CameraNU uit voor de aanschaf van een camcorder. Het is de Sony FDR AX53 (samen met de Joby GorillaPod 1K en Sony ECM-CG60 Shotgun Microfoon) geworden, mede door een goed en vrijblijvend advies van de klantenservice. Heel erg fijn dat ze goed bereikbaar zijn per telefoon en de winkel in Amsterdam is goed bereikbaar per auto (een uur parkeren in de Rijnstraat voor 10 cent is toch fijn! Na een paar minuten lopen ben je bij de winkel).

Dus, wil je NU een camera, ga naar CameraNU! En nee, ik krijg geen provisie maar ben gewoon erg blij verrast door deze winkel. Service is top. Als ik weer iets nodig heb dan weet ik ze te vinden!

B. Huizinga 05-01-2021

Duidelijke en verzorgde site, waar je alle relevante info vindt voor fotografie benodigdheden.

LightHuesPhotography 04-01-2021

Scherp geprijsd, groot aanbod en de volgende dag in huis. Al heel wat gekocht bij CameraNu en nog nooit teleurgesteld,

AV 04-01-2021

Gekozen product was precies zoals ik verwachtte. Pakketje kwam keurig ingepakt via Post.NL.

DIGI Deern 04-01-2021

Ik had een nieuwe Canon lens met een statief gekocht. Een beetje spannend, want dit was de eerste grote aankoop namens mijn onderneming. Allereerst vond ik alle informatie en hulpmiddelen/tools op de website erg prettig. Bestellen en betalen ging makkelijk en snel. Door de drukte bij de bezorgdiensten had de bezorging wat vertraging opgeleverd, maar als dat alles is... :)

Wim Wigman 04-01-2021

Heeft mooie producten en bij defekt wordt gelijk actie ondernomen en goed opgelost.

Judith 04-01-2021

Bedankt CameraNu Eindhoven!!

Mijn bestelling mooi binnen voor nieuwjaar; super fijn dat jullie tijdens de corona-ellende open zijn om vooraf-bestelde artikelen af te halen en met geduld en vriendelijkheid en met een korte leveringstijd,
Ook fijn dat er geappt, gemaild en gebeld kan worden in deze rare tijden.
Voor mij echt een streepje voor op andere foto-zaken die alleen maar online versturen, dus super bedankt!!!

H Rusch 04-01-2021

Een super fijne service. Meerdere malen contact gehad. Eerst via de e-mail en daarna via chat. Fijne en duidelijk advies.
Geen druk op een aankoop. Ook de bestelling is via de chat gedaan. Kreeg keurig een bevestigen en een overzicht van de chap geschiedenis.
Heel erg tevreden. Dank hiervoor.

Anja 04-01-2021

Heldere website. Ik had snel gevonden wat ik zocht. Snelle verzending. Klasse

MaxV 04-01-2021

Ik moet zeggen, dat het aanbod van CameraNU heel groot en breed is. Ik vind bijna altijd dát wat ik zoek bij hen. Prijzen lopen gelijk met de meeste andere aanbieders. Wat voor mij erg belangrijk is, is dat de informatie omtrent het op voorraad zijn ook daadwerkelijk klopt en dat ik voor 99% kan rekenen op levering op de dag, dat ik een artikel wens en/of nodig heb,
PRIMA!

Hondenclub het Warme Hart 04-01-2021

Echt super bedrijf. Op het laatste moment toen we al betaald hadden de bestelling gewijzigd, wat jullie gelijk doorgevoerd hebben en dat voor de kerstdagen. Echt super, snel en goede communicatie.

Evert 04-01-2021

goed advies, snel en accurate bediening en levering van de 8 mm super 8 scanner.
( Na prijsvergelijk de beste aanbieding!!!!!)
ik kijk nu al op hun side voor een V600 foto scanner.

Monica van Leussen 03-01-2021

Ik wilde een filterset online aanschaffen, maar dit lukte niet ivm foutmelding. Telefonisch werd ik ontzettend vriendelijk en snel geholpen en de betreffende medewerker zorgde ervoor dat hij de bestelling voor mij in het systeem zette zodat ook deze tijdig kon ontvangen. Vriendelijk, snel, komen afspraken na, goede service en leveren beloofde kwaliteit!