Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Chris 12-08-2021

Verkoper nam alle tijd om mijn vragen als leek te beantwoorden en was duidelijk in zijn uitleg. Kreeg zelf een tip die mij 80 euro bespaarde, terwijl hij dit ook gewoon had kunnen verkopen. Kom zeker terug voor meer materiaal en tips en advies.

Johan 12-08-2021

Een snelle levering goede service je kan camera nu.nl bellen als ik weer iets nodig heb zal ik zeker weer bij camera.nu .nl bestellen een heel tevreden klant

Rene 12-08-2021

Overgestapt naar meedere negatieve ervaringen bij andere camera gigant. Hoop en verwacht dat deze mensen wel service bieden. De eerste bestelling werd netjes, compleet en volgens afspraak geleverd.

Samim 12-08-2021

Heel veel artikelen beschikbaar kon meteen m’n lens ophalen. Vriendelijke personeel goed geholpen.

K.J. 12-08-2021

Cameron heeft mij super geholpen bij het cleanen van mijn DSLR sensor. Zeer vakkundig en attend.

Bert 12-08-2021

Men gaat tot het uiterste om het jou naar de zin te maken met o.a.advies wat wil je met tweedehands of nieuwe aankopen de voor en nadelen.

Taco 12-08-2021

alles dik inorde website is top , prijs is top en snelheid van leveren is supertop.
dus een dik verdiende 10

Johan 12-08-2021

Anja 12-08-2021

Duidelijke site en veel keus aan zowel nieuwe als refurbished producten. Objectief was goed ingepakt en werkt naar behoren (refurbished) en duidelijk dat het is nagekeken en gecontroleerd.

Dick Stegeman 12-08-2021

goed als altijd ,ken oud personeel nog van hun vorige werkgever . kom er altijd met plesier word goed geholpen maar weet ook wat ik wil

Peter v W 12-08-2021

Goede shop. Goed advies gekregen en zoeken info op als het niet duidelijk is. Tevens duidelijke webshop

Peter 12-08-2021

Mijn aankoop bleek niet geschikt voor het scannen van dia’s. Maar retourneren was geen enkel probleem en het geld binnen enkele dagen terug ontvangen.

Henk 11-08-2021

Zoals beschreven en beloofd, daarbij ook nog snel bezorgd, wat wil men meer.

Femke P. 11-08-2021

Ik vind CameraNu de fijnste webshop voor fotografie artikelen. De voorraad indicatie is eigenlijk altijd netjes up-to-date, ze leveren waanzinnig snel en de service is goed.
Ik bestel er al vele jaren.

Roger 11-08-2021

Snel geleverd je, krijgt wat je verwacht We hadden een camera rugzak besteld.
Deze deed aan onze verwachtingen en was precies wat we nodig hadden en duidelijk omschreven op de webshop.

Arie 11-08-2021

Na diverse poducten via de webwinkel bij Cameranu te hebben gekocht, nu voor een sensorreiniging een bezoek gebracht aan een winkel van Cameranu in Rotterdam. Na voor de deur te hebben geparkeerd, stapte ik een "echte fotozaak" binnen en werd vriendelijk begroet door een van de medewerkers. Ik werd direct geholpen en terwijl ik op het reinigen van mijn sensor wachtte, werd mij een kopje koffie of thee aangeboden en kon ik eens lekker rond snuffelen tussen al dat moois wat in de winkel staat. Nadat de medewerker klaar was met mijn camera werd mij deze overhandigd en kreeg ik een toelichting over de resultaten. ook werd op mijn verzoek een aantal praktische tips gegeven over hoe een lens het beste gewisseld kan worden om vervuiling van de sensor te voorkomen. Uiteindelijk de winkel met een tevreden gevoel en een schone sensor verlaten. Kortom een fijne winkel om je aanschaf te doen.

Jesse 11-08-2021

Super vriendelijke mensen en goede prijs en kwaliteit! Je krijgt goed advies en ze zijn ook eerlijk! Dus niet dat ze je het duurste aanschaffen!

Lars 10-08-2021

Goed, duidelijk en snel proces. Snel in huis. Prijstechnisch goed voor wat ik bestelde.

Hettie 10-08-2021

We hadden voor deze winkel gekozen, omdat ik op internet had gezien dat zij de grootste keus hadden in camera's. Uiteindelijk kreeg ik maar de keus uit 3 camera's, de anderen werden niet meer verkocht, zeiden ze. Met alles wat ik wilde weten, kreeg ik op een gegeven moment de indruk dat ik te lang bezig was. UIteindelijk heb ik nog wel een aantal vragen over de camera die ik heb gekocht, maar aarzel om terug te gaan...
Officiele reactie van CameraNU.nl 11-08-2021

Hoi Hettie,

Dank voor je review, en jammer dat je aarzelt om bij ons terug te komen. We nemen altijd graag de tijd voor iedereen, ook als je veel vragen hebt. De koffie staat klaar, we hopen dat we daarmee de twijfel kunnen wegnemen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Geert Noij 10-08-2021

Bestel natuurlijk altijd bij Cameranu.nl. Meestal altijd alles op voorraad. Voor 23.00 besteld en volgende morgen al in huis. En natuurlijk voor de beste prijs!

Koos Verheij 10-08-2021

Wat u beloofd komt u ook na. In de avond besteld en de volgende morgen wordt het afgeleverd.
Artikelen zijn mooi en goed verpakt. U bent mijn leverantsier!!!!!

Frans van den Boomen 10-08-2021

Op maandag CityFoto gebeld om een afspraak te maken voor een sensor reiniging van mijn camera. Tijdens dit telefoongesprek gevraagd of ik nog gebruik kon maken van de kortingsactie voor filters welke de voorafgaande zaterdag verlopen was. Hiervoor werd voor mij een uitzondering gemaakt en kon ik de volgende ochtend al terecht voor de sensor reiniging.
In de winkel kreeg ik direct een kopje koffie aangeboden terwijl mijn camera onderhandel werd genomen. De bestelde filters (met korting) lagen al klaar, en binnen een kwartier was alles geregeld en betaald.
Ik ben een meer dan tevreden klant met dank aan de klantgerichtheid van het winkelpersoneel van CityFoto.

G. Verheij 10-08-2021

Gelukkig was hier het kleine statief voor een mooie prijs aanwezig. N.a.v. de reviews vond ik het verantwoord om hier te bestellen en het is inderdaad uitstekend bevallen! De andere dag was het in huis. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Freek 10-08-2021

Altijd klant bij Cityfoto geweest en na overname gelukkig dezelfde sfeer in de winkel. In twintig jaar altijd probleemloos geholpen.

BasMans 10-08-2021

Top service! Kwaliteit producten tegen een goed prijs. Snelle levering.

Contact met de service gehad om mijn bestelling achteraf aan te passen.
Dit was geen enkel probleem en kon het gelijk omruilen.
Zeker een aanbeveling!