Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 997 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Teije van Vliet 17-03-2021

Voor het eerst iets gekocht en het was een prettige kennismaking. Snelle levering. Camera nu staat nu voortaan hoog op mijn lijstje

Michael Schack 17-03-2021

Steeds vlotte afhandeling van mijn online bestelling. Ook voor professionele klanten bij administratieve bijsturing (facturatie naar BTW plichtige in België toe) vlotte communicatie en service. De bestelling is ook steeds goed stevig verpakt.

Myrjam Boone 17-03-2021

In Cameranu Apeldoorn goede voorlichting gehad over de camera’s en lenzen die ik in gedachten had. Bij nader inziens 1 lens teveel gekocht, mee terug gegaan en twee dagen laten stond mijn geld weer op mijn bankrekening.
Al met al: enorm goed geholpen en alles fair en goed afgehandeld. Ik ben een zeer tevreden en zeker terugkerende klant in Apeldoorn.

Jef 17-03-2021

Handige chatfunctie informatie over leveringstermijnen, scherpe prijs en supersnelle afhandeling en bezorging.

Marijn 17-03-2021

Al twee keer besteld via Cameranu.nl
Beide keren een supersnelle levering en hele goede klantenservice :)

keev 17-03-2021

product had de beste prijs in vergelijk met andere , levering was super Snell en echt profi.
ga ik zeker terug shoppen,

Topwinkel 17-03-2021

goed geholpen, duidelijke en deskundige informatie, vriendelijk personeel en snelle levering

Patrick Coolen 16-03-2021

Ik had al eerder contact met CameraNu.nl gehad en ik kreeg snel en vakkundig advies. Vervolgens heb ik 's avonds laat de site bezocht en ook hier ruim voldoende informatie gekregen waardoor ik uiteindelijk de knoop heb doorgehakt. 'S avonds laat besteld en de volgende dag al in huis. Geweldig! Ik ben blij met mijn bestelling

eddy rumahroeson 16-03-2021

Makkelijk bestellen snel ontvangen van mijn pakketje top shop als de winkel weer gewoon open is gaan ik een kijkje nemen

Eric 15-03-2021

Een fijne winkel, zowel online als in de winkel zelf. (i.m.g. filiaal Apeldoorn)
Altijd snelle en goede service en ze weten absoluut waar ze het over hebben.
Kom er al jaren en altijd vriendelijk en behulpzaam personeel!

LJ 15-03-2021

Goed assortiment, als enige winkel nog een wat oudere camera op voorraad die ik zocht.
Leuke site met leerzame tips en tricks.
Snelle levering op de volgende dag, zoals aangegeven.

Roos 15-03-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Laagste prijs voor filters die ik kon vinden. Betrouwbaar en zeer snel geleverd. Prettige lay-out van de website. Ik ga hier in de toekomst zeker weer camerabenodigdheden aanschaffen.

Art Bakery 15-03-2021

Mooi assortiment, goede communicatie, netjes verpakt en zeer snel geleverd! Tweemaal besteld, beide keren een zeer goede ervaring! Keep it up!

MH 15-03-2021

Super service. De twee bestelde producten waren niet beiden op voorraad. Gebeld met de klantenservice en wat op voorraad was werd direct, zonder extra verzendkosten, verstuurd.
Ook in het verleden al zeer goede service gekregen van Cameranu. Top bedrijf die ik zeker aanbeveel.

Immie 15-03-2021

Corona tijd dus op afspraak shoppen, Er wordt ruim de tijd genomen om je te helpen, goede service en advies. Ik heb al mijn foto apparatuur bij CameraNu gekocht. Dus ook mijn nieuwe Canon R6 met lenzen ben er super blij mee!

Olaf 15-03-2021

Ik was al een tijdje op zoek naar en goede en degelijke backup-schijf voor onze bestanden. Door de goede informatie die ik op de site van CameraNU.nl vond en de prijsstelling kon ik snel tot mijn aankoop overgaan. Het werd een LaCie Rugged 5TB USB-C USB 3.0 externe harde schijf, die goed verpakt snel werd geleverd.
Na het uitpakken zag ik meteen dat dit de perfecte oplossing was voor mij. Nu enkele weken na ingebruikname weet ik 100% zeker dat ik een goede keuze heb gemaakt. En dat dankzij de info die ik vond bij CameraNu.nl
Volgende keer weer meteen kijken bij CameraNU.nl !

MCW 14-03-2021

CameraNu is my go-to camera shop in the Netherlands. Great service, great returns. A favorite perk is the extra email coupons. Recommended without any hesitation.

Evelien 14-03-2021

Ik was op zoek naar een goede fotocamera en wilde graag advies voor welke camera ik het beste kon gaan. Ik ben op afspraak langsgekomen in de winkel.
Ik ben uitstekend geholpen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en de medewerker was erg kundig en had verstand van zaken. Uiteindelijk met een mooie fotocamera de deur uitgelopen!

olga 13-03-2021

Ik heb de Plamp hier gekocht. Bestelling was zo gedaan en is hier overzichtelijk om te doen. Levering was netjes op tijd!
De plamp zelf is stevig en buigzaam en goed te gebruiken om iets vast te zetten.

Rob de Brie 13-03-2021

Nemen alle tijd voor je en adviseren uitstekend. Eerlijk en transparant. Uitstekende aftersales. Je kan altijd bellen of langskomen voor aanvullende vragen of advies.

Henk Teer 13-03-2021

Via de website een paar producten besteld en een tijdsafspraak gemaakt om in de winkel af te halen.
In de winkel uiterst vriendelijk geholpen, en na een kopje koffie en een goed gesprek de aankoop voltooid. Al met al een prettige ervaring. De producten (filter en toebehoren) zijn uiteraard naar wens.

Hans Dikken 12-03-2021

Gekozen voor cameranu.nl omdat ze een goede overzichtelijke website hebben!! Ik was opzoek naar de Nikon D850 en op cameranu.nl stond dat ze hem op voorraad hadden.
Cameranu.nl staat bekend om een snelle levering en dat was dus ook nu weer het geval. s'Avonds besteld en dag erop in huis!!

MartinR. 12-03-2021

Camerabatterij Nikon EN-EL25 was overal uitverkocht en niet leverbaar. Site van Cameranu.nl goed in de gaten gehouden. Plotseling was de batterij er weer. Scherpe prijs, snel besteld en binnen 24 uur geleverd. Prima!!

Klikje 12-03-2021

De verzending moet nog gebeuren. Helaas al betaald en in mei wordt het bestelde artikel verzonden. Rijkelijk laat. Ik was nog van plan achteraf te betalen. Spijt dat ik dit niet heb gedaan. Zo te zien aan de reviews moet dit een winkel zijn vol met heiligen. Alles goed en geweldig. Dat lokte ook mijn reactie uit.; Kan het bijna niet geloven.

Angèle 11-03-2021

Bijzonder duidelijke site maar vooral keurige en vlotte aflevering van mijn bestelling