Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 998 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Veerle 23-06-2021

Vlotte service, goede communicatie en een fijn product. Eigelijk zoals ik het ook gewend ben van CameraNu.

Claire Raijmakers 23-06-2021

De site is overzichtelijk, ik vond snel wat ik nodig had. Dat het dezelfde avond nog bezorgd kon worden en ik nog voor Golden hour mijn nieuwe lens kon uitproberen was natuurlijk dubbel feest!

Leo 23-06-2021

Als `startende hobby fotograaf` die de intentie heeft om de basisbegrippen van het fotograferen onder de knie te krijgen, prima geholpen en goed advies gekregen in de winkel. Een goede fotograaf die voor mij e.e.a. al had uitgezocht op internet, had voor mij een `boodschappenlijstje`gemaakt, maar al pratend in de winkel, zijn we hier links en rechts toch weer iets vanaf geweken. Goed gevoel over en heb er zin in om mee aan de slag te gaan!

Ivdhorst 23-06-2021

overzichtelijke site. uitgebreid assortiment. Vriendelijke helpdesk met een vraag kunnen ze je meteen helpen via het telefoonnummer.

Berber 22-06-2021

Ik vind CameraNu erg overzichtelijk en klantvriendelijk. Mijn bestelling was de volgende dag al in huis. Ontzettend snelle levering! Sneller dan andere camera shops. Dit is dan ook de voornaamste reden waarom ik voor CameraNu heb gekozen. Betrouwbaar en zeker een aanrader!

Linda 22-06-2021

Nu al een aantal x iets besteld en ik kan niet anders zeggen als dat het allemaal prima geregeld is. Netjes verpakt en op tijd geleverd. Ook als je iets retour wil sturen is dat prima te doen.

René vd G 22-06-2021

Er is veel aanbod te vinden op de website. Het bestellen is erg makkelijk. Verder wordt er een prima Track&Trace bij geleverd waardoor je jouw bestelling eenvoudig kunt volgen. En tot slot is de bestelling goed verpakt. Dat laatste is soms noodzakelijk gelet op de manier waarop vervoerders af en toe met de bestellingen omgaan. De monopod die ik besteld heb, voldoet prima. Die is lekker licht en compact dus handig mee te nemen in de rugzak.

D. Sijakovic 21-06-2021

Web site is duidelijk en gemakkelijk. Het nadien bestellen en de communicatie vanaf de bestelling tot levering is prima.
Laat in de avond na 22:00 uur besteld, de volgende middag voor 15:00 uur binnen.

Ester 21-06-2021

Goed geholpen, en dat terwijl ik een tweedehands camera kocht voot een klein bedrag. De service en klantvriendelijkheid was er niet minder om. Ook goede uitleg gekregen.

Peter 21-06-2021

Goed materiaal en een faire prijs. Deskundig advies en supergoede service. Gewoon topklasse!

Efe 21-06-2021

Misleidende acties!
Slechte klantenservice, slechte bedrijf.
Nooit mee Canon producten.

corb 21-06-2021

Weer snel geleverd tegen een mooie prijs. Fijn dat er nu ook een winkel in Rotterdam is! Soms is even en je handen hebben net wat handiger dan online. Ook de regio kan wat concurrentie gebruiken!
Een 9 omdat men altijd scherp moet blijven op verbeteringen en vooral contact met je klanten. Dat moet je nooit verliezen...

Guido Serneels 21-06-2021

Camaranu.nl = Snelle & betrouwbare service,
= Vakkundige uitleg,
= Steeds de ruimste keuze & de laatste nieuwe merken en toestellen,

Alleen maar tevreden 21-06-2021

Via online heb ik een tweedehands Nikon camera gekocht. Normaliter doe ik dat bij zoiets niet. Maar door de goede omschrijving, de goede reviews en de garantie heb ik het toch gedaan.
Ik heb er geen spijt van. De camera ziet er prima uit en werkt goed. De aflevering was zoals vermeld.
Een vraag die ik had is ook snel beantwoord.
Dus al met ben ik erg tevreden.

T.versteeg 20-06-2021

Snel accuraatzonder ook maar een probleem PRIMA,niets maar dan ook niets op aan te merken, gewoon goed

Adri 20-06-2021

Een kennis had bij cameranu.nl Eindhoven een camera gekocht die ook mij wel aansprak. Via de site van cameranu.nl wat vooronderzoek gedaan en toen naar de winkel in Eindhoven. We keken even rond en werden aangesproken door een vriendelijke meneer die op de vragen die ik nog had vakkundig antwoord gaf. Onder het genot van een kopje koffie kregen we goede uitleg en praktische tips. Met een tevreden gevoel en (wat ook later blijkt) een prima camera, stapte ik de winkel uit.

Meggelina 20-06-2021

Ze zijn klant gericht! Beantwoorden van mails wordt binnen een paar uur gedaan, waar je duidelijk antwoord op de vragen krijgt! In de winkel zelf worden ook je vragen goed beantwoord en helpen met de juiste keuze maken!
Compliment voor het team Apeldoorn

Herman Nieuwenhuis 19-06-2021

Ik ben door het personeel van de nieuwe shop in Rotterdam - wat voor mij goed aan te reizen is- vakkundig geholpen, zij gaven mij goede adviezen over de juiste keuze van lenzen bij de aanschaf van mijn systeemcamera.

Femke 19-06-2021

Goede uitleg! Uitgebreide informatie over het fototoestel. Was wel wat voorzichtig om zo via internet een best prijzige camera aan te schaffen. maar de informatie heeft ons genoeg kunnen overtuigen.

Duncan 18-06-2021

Afgelopen week heb ik in de webshop van CameraNu.nl een occasion Nikon AF-S 35mm f/1.8G gekocht. De lens is keurig na drie werkdagen geleverd, zoals ook op de site stond vermeld. De prijs was goed, de lens in uitstekende conditie. In de tussentijd was er iets raars aan de hand met mijn account, en dat is razendsnel door de klantenservice opgelost. Prima winkel waar ik al vaker online heb geshopt, uitstekende service en een goed assortiment. CameraNu.nl staat zeker in mijn favorietenbalk ;-)

Cindy 18-06-2021

Goede makkelijke en snelle bezorging/bestellen.. ik kom hier zeker nog een keer terug. Zeer tevreden

Douglas 18-06-2021

Goed prijs en als op voorraad zo als gezegd. Aflevering gaat ook heel goed en op tijd.

Maarten 18-06-2021

Bestelling via de website gedaan. In eerste instantie had ik het naar mijn adres laten sturen, maar had het sneller nodig en kon het ophalen in een winkel. Contact via de email en telefoon hierover verliep heel vlot, prettig en efficiënt.

Bart 17-06-2021

Het item dat ik heb gekregen is duidelijk mechanisch beschadigd en is eerder gebruikt. Het hindert het gebruik niet. Ik heb niet de tijd en bereidheid om een ​​klacht in te dienen omdat ik mijn tijd respecteer. Ik geef een negatieve beoordeling, maar het is waar

corzon 17-06-2021

De fotowinkel waar ik altijd kwam is onderdeel geworden van CamaraNu.nl, en de winkel bevalt me nog steeds