Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 997 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Co van der Kolk 31-07-2021

Ik kreeg alle aandacht en een deskundige uitleg. Ik mocht verrekijkers uitproberen en kreeg goed advies. Ik ben zeer tevreden.

Danial 31-07-2021

Ik had voor een video opdracht met spoed producten nodig. Zeer snelle en accurate service. Een breed assortiment met goede prijs kwaliteit verhoudingen. Voor ieder wat wils.

Hans van der Molen 30-07-2021

Bijzonder vakkundig advies waarbij niet het duurste werd verkocht, maar wat het beste paste. Op deze manier heb ik veel geld bespaard en ga voor volgende aankopen zeker weer naar CameraNu

Johan 30-07-2021

Heldere duidelijke website. Vriendelijk contact met de klantenservice wat resulteerde in reservering van een aanbieding van camerabody, lens en accu. Gratis daarbij het voor de komende jaren schoonmaken van de sensor. Op naar Urk. Uitermate vriendelijke ontvangst en deskundig advies m.b.t. het eerste gebruik van de camera en de benodigde geheugen kaarten. Nazorg in de vorm van mogelijke lessen via mail.

Anne-Marie 30-07-2021

Een overzichtelijke site. Ruim aanbod. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakketje geleverd wordt.
Die levering is ook heel snel.
Zeer tevreden.

:) 30-07-2021

Ik vind de CameraNU een hele fijne webshop! Het contact met de klantenservice verloopt ook snel, vriendelijk en goed.

h.j.berkenbosch 30-07-2021

Op internet had ik al gekeken welke verrekijker ik wilde hebben; de winkel die de beste prijs had was CamerNU 219 euro
dat was een half jaar geleden; door de corona hebben we toen de kijker niet kunnen aanschaffen(wij, mijn vrouw en ik) zitten in de de risicovolle groep: nu moesten 249 euro betalen wij vonden dat een flinke verhoging.
daarnaast moet de persoon die ons geholpen heeft nog maar eens terug naar school voor een cursus klantvriendelijkheid; er straalde werkelijk niets van hem uit

Esther 30-07-2021

Altijd snelle verzending. Spullen zijn altijd netjes verpakt en de medewerkers van de klantenservice, die zeer ruime openingstijden heeft, zijn altijd vriendelijk! Als er iets is met je gekochte product dan helpen ze ook goed en voor adviezen kun je ook altijd terecht.

Patrick 30-07-2021

Er was iets fout gegaan met de bestelling. Er werd direct gebeld om dit door te geven. Het artikel is dezelfde dag nog bezorgd. Top service!

Simon 30-07-2021

Beste ik kocht onlangs een breedbeeldlens van Canon, zeer tevreden over, goeie uitleg gekregen van jullie helpdesk bij de keuze van de lens volgens mijn type camera. Zeer snelle levering en goed verpakt. Alsook aan de scherpste prijs die ik online kon vinden :)
Als ik nog eens iets nodig heb koop ik zeker hier terug.
Mvg Simon

Alex 30-07-2021

de prijs is goed, ik hoef niet meer op andere site's te kijken / vergelijken. dat spaart tijd.
goed verpakt en vlug geleverd.

Nelly 29-07-2021

Altijd vriendelijk, klantgericht en niet er op uit om zo duur mogelijk te verkopen. Er wordt echt geluisterd naar de klant. Daarbij wordt ruim de tijd genomen, ook in tijden van tijdsloten in Corona tijd. Super!

EricGo 29-07-2021

Snelle en vriendelijke contacten ook als er eens iets mis gaat. Bij de laatste bestelling bleek de straatnaam te ontbreken in het adres waardoor de bestelling door Post Nl terug naar afzender gestuurd is. Via whatsapp een snelle respons en een dag later was de levering in orde

Bea 29-07-2021

vriendelijke site snelle levering , s'avonds besteld volgende dag in huis .

Ludo Geeraerts 29-07-2021

Het product dat ik bestelde , in dit geval een draadonspanner voor Sony camera's waarmee je ook het filmen met de camera kon aansturen , was nergens op het internet goedkoper te vinden , ik kreeg hem vandaag geleverd en het werkt prima !!
CameraNU.nl is een aanrader !!

Dick van der Werf 29-07-2021

Het was voor niet moeilijk om voor Cameranu te kiezen. Als je belt word je vriendelijk te woord gestaan, je kunt alles vragen en het personeel is erg vriendelijk, niets is teveel als je iets vraagt. Persoonlijk vind ik het een uitstekende reclame. Men geeft aan om contact op te nemen omdat het personeel vindt dat je alles uit je camera moet halen.

Peter2243 29-07-2021

Cameranu.nl heeft mij een goede Nikon 7200D verkocht.
De prijs van de camera was voormij betaalbaar en met de garantie erbij voelde het als een goede aankoop.

Inmiddels getest en wst ik nodig heb werk heel vlot en goed.
Ik ben er blij mee.

EMTV 29-07-2021

Goed advies gekregen voor aanschaf van zonnekap. Vervolgens snelle levering

Charlie 29-07-2021

Prima shop met uitstekende website. Scherpe prijzen en super snelle levering.

Frank Slaghuis 28-07-2021

Produkt besteld en supersnel en netjes verpakt geleverd.
Zeer tevreden!

Bestel hier zeker weer!

Henk V. 28-07-2021

Goed deskundig en vriendelijke uitleg, eigenlijk al tientallen jaren, bij Cameranu.nl in Eindhoven.

Janny 28-07-2021

Ik kocht als cadeau een Bushnell verrekijker. Ik had hiervoor advies nodig. In de avond belde ik en het advies was uitstekend. De verrekijker die ik uitgezocht had was veel te sterk voor het gebruik. Ik kreeg het advies om 8x42 te kiezen. En deze verrekijker voldoet precies aan onze verwachting!! Top

vic 28-07-2021

Uitstekende service. Zeer degelijke Canon Flitser, Werkt supergoed op mijn M50 Mark II. Werdt zeer snel geleverd naar Belgie, in onberispelijke staat.

Peter 28-07-2021

Had een siriui statief gezien in de aanbieding. Wilde deze graag reserveren en bekijken. Kwam wat later thuis en merkte dat de winkel gesloten was. Via WhatsApp bericht gestuurd en kreeg keurig nog antwoord, het statief werd voor mij alsnog gereserveerd. In de winkel ( Apeldoorn) de dag erna uitstekend geholpen. Prima winkel.

Cam 28-07-2021

Fast to deliver, efficient and good advice. If you want a real support they know what they do.