Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 06-11-2020

Pre-order voor camera geplaatst en met korting op de eerste dag van levering netjes uitgeleverd. Prima serivce zo!

Adriaan 06-11-2020

De website kon mijn order om 18:00 uur niet completeren (doordat er voor mijn locatie in België geen datum en tijdstip voor levering voorhanden was). En dus getelefoneerd, order telefonisch doorgegeven en alsnog de volgende dag in de Ardennen geleverd gekregen. Indrukwekkend.

Michaela 06-11-2020

I chose cameranu because of it gives the best price and it has good and reliable service. Ordering online was fairly easy and made user friendly. I will definetly recommend purchasing camera products from cameranu.nl to other customers and I will keep an eye for other products.

Arend 05-11-2020

Goede service: luisteren naar mijn wensen. Vertalen naar de opties. Geduld. Een goede zaak!

Patric 05-11-2020

Omdat ik in België woon en enkel via online kan bestellen en lid ben van Natuurfotografie.nl heb ik eerst via email contact genomen.
Op mijn eerst email had ik geen antwoord op al mijn vragen, na herinnering te sturen mooi antwoord gekregen.
Bij mijn bestelling was er geen rekening gehouden met mijn lidmaatschap bij natuurfotografie.nl. Na nogmaals een herinnering te sturen werd dit opgelost.
Betaling gedaan via overschrijving. Echter de dag erop kreeg ik een email dat mijn order gecanceld was. Terug contact nemen via email. Werd dan ook in orde gebracht door Iris.

Toch met alle deze kleine foutjes blijf ik wel tevreden over de" service, ze blijven vriendelijk.

Eén opmerking; deze die de emails behandelen moeten wel beter de emails lezen en alle vragen correct behandelen zo zal er minder misverstand zijn.

Sven 05-11-2020

Goeie service! Er was een product helaas toch niet op voorraad, maar de rest van de levering kon alsnog versneld doorgaan. Heel netjes gelijk gebeld door de winkel, super tevreden!

Johan H. 05-11-2020

Zeer snelle en perfecte levering. Perfect op de hoogte gehouden via e-mail. De bestelling en afhandeling ging zoals gepland.

Martin 05-11-2020

Vorige week bij Cameranu.nl in Apeldoorn een Eizo computerscherm gekocht. Nooit geweten dat we zo’n mooie winkel vol apparatuur en materiaal voor foto en video zo dicht bij huis hebben. Op vrijdag langs gegaan om mij te laten informeren. Op zaterdag het scherm opgehaald. Goed en vlot geholpen. Resultaat: ik heb nu een heel mooi scherm. Mocht ik nog eens een nieuwe camera nodig hebben, dan weet ik nu waar ik moet zijn.

Lammert 04-11-2020

Heb voor cameranu gekozen, omdat deze ook winkels in de omtrek heeft als er eventueel wat met het gekochte artikel mocht zijn. En de afhandeling was ook naar wens. moest een paar dagen wachten, maar dat was gelijk vermeld. En ik verwacht dit ook van zo'n bedrijf.

Riekelt Pasterkamp 04-11-2020

Ik kwam daar als beginnen fotograaf, werd geholpen door een hele vriendelijke meneer die me tips en tricks gaf. Super vriendelijk een hele goede ervaring en ben super geholpen. Binnenkort voor een nieuw objectief! ;)

Deliane 04-11-2020

Onlangs een gondel gekocht voor mijn lens, super snelle levering en goede communicatie, koop hier zeker weer.

Sander 04-11-2020

Een bedrijf met professionals die weten waar ze het over hebben top advies

Anneke 04-11-2020

Ik had een verkeerde lens besteld. Daar ben ik mee naar de winkel gegaan in Eindhoven; Fotocity. Ik werd daar meteen heel erg goed geholpen. Zij stuurden de lens voor mij terug en adviseerden mij perfect in de aanschaf van een geschikte lens. Deze winkel heeft er zeker een nieuwe klant bij.

Annemarie 04-11-2020

Camera nu heeft goed advies gegeven via de online klantenservice. Vandaag besteld en morgen keurig in huis en alles werkt naar behoren. Erg blij met de caruba flits stand en Pixel Pawn set voor Canon!

frans van zundert 04-11-2020

Heerlijke Amsterdamse winkel met vlot en deskundig personeel waar ik goed ben geïnformeerd over de beste keuze die ik kon maken.

Edmond Friederich 04-11-2020

bij cameranu(Urk}is het altijd gezellig in de winkel,en de medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendeljk.en er is altijd een warm drankje beschikbaar,een goede service naar de klant toe.

siep 03-11-2020

Supergoed geholpen, meer een winkel dan een webshop. Mw. xxxx werkte op dat moment thuis, maar daarvan viel niets te merken. het is dat ze het zei.

Jannerike Hoekstra 03-11-2020

Snelle en goeie service! Samen met mijn collega een mooi statief uitgezocht en het lag klaar toen ik in de winkel kwam om het af te halen. Wordt altijd goed en op een prettige manier geholpen door de medewerkers.

Henkplus 03-11-2020

Prima levering (lensfilter + klemringset), zelfde dag nog. (1) Prijs, (2) combinatie verschillende producten (3) levertijd en (4) aanwezigheid reviews klemringen belangrijkste criteria voor keuze winkel. Klemringen werkten niet: filter zat te vast + nogal matig ontwerp klemringen. Op andere manier destructief (voor filter dan) toegepast. Eigen ontwerp klemring gemaakt wat 3D printbaar is en t.b.v. toekomstig optreden zelfde probleem.

Daniel 03-11-2020

Nadat ik mijn Sony DSC-RX100M2, ongeveer twee jaar had traden er problemen op. Mijn garantie was 3 jaar en hij werd door Cameranu zonder problemen gerepareerd. Jammer genoeg traden dezelfde problemen weer op na een paar weken en ook nu werd de camera weer onder garantie gerepareerd en snel teruggestuurd. Tot op heden werkt de camera nu probleemloos en ben ik nog altijd blij met mijn aankoop en de perfecte service die ik kreeg. Dat iets kapot gaat is nooit leuk, maar als het naar tevredenheid opgelost wordt vind ik het belangrijkst. Daarom geef ik een 10!

Paul 03-11-2020

Mooi assortiment met duidelijke beschrijvingen en specs op de website. Prijzen altijd op een lijn met concurrenten. Zeer fijne klantenservice met snelle persoonlijke reactie op je e-mails.

M. Dinkla 02-11-2020

Goed aanbod. Goede prijs kwaliteit verhouding. Eerlijke en behulpzame klantenservice. Snelle levering.

Marc 01-11-2020

Snel handig en totaal betrouwbaar! Goede return policy en vriendelijke mensen.

Maartina 01-11-2020

Wij waren op zoek naar een goede camera waar ik voor mijn nieuwe website goede foto's mee kan maken. Omdat goede camera's best wat aan de prijs zijn, zijn we gaan zoeken en kwamen wij op deze pagina terecht. Doordat de doos al open was geweest was hij goedkoper, waardoor we voor hetzelfde geld extra accessoires konden aanschaffen. Het was niet helemaal duidelijk hoe we de camera konden aanmelden bij Canon, maar dit vonden we snel genoeg zelf uit en hebben hier verder ook geen contact over op hoeven nemen. Super aankoop en zondag besteld, maandag in huis! Top Service

L 01-11-2020

Vriendelijke en deskundige medewerkers die met je meedenken over wat voor jou de beste mogelijkheid is. Zij denken aan opties die ik zelf niet had bedacht.