Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1047 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rinus 11-01-2021

Snel geleverd, goed verpakt, voldoet aan omschrijving.
Helaas ontbreekt een Nederlandse gebruiksaanwijzing.

Brian Soares Duarte 11-01-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat ik al eerder hier spullen had aangekocht. Goede in detail gemaakte omschrijving. Het leveren was ook zeer snel.

Miranda 11-01-2021

Zeer snel en goed verpakt mijn bestelling ontvangen.
Ook telefonisch en per mail goed bereikbaar: vriendelijk en behulpzaam personeel!

Philip 11-01-2021

Goede info ontvangen via mail na mijn vraag, vlotte bestelling en levering!

Ronald 10-01-2021

Het is mijn eerste keet dat ik bij cameranu.nl wat heb besteld.
Maar ben zeer tevreden met mijn bestelling en de snelle levering van mijn nieuwe lens.
Ik zal zeker kijken bij cameranu.nl de volgende keer als ik wat nodig heb.

Suzan 10-01-2021

Duidelijke website, heldere informatie over de bestelling en snelle verzending.

Bertus Visch 10-01-2021

Duidelijke site en een zeer goede service.
Ontvangen apparaat vertoonde een gebrek op de eerste gebruiksdag.
Zonder morren werd diezelfde dag een nieuw apparaat afgestuurd, mij werd alleen gevraagd het verzendlabel (PostNL) per mail toe te sturen.

Prima.

DRT 10-01-2021

Heb hier een camera body gekocht, heel internet af gestruind en toch elke keer weer uit komen bij Cameranu.nl.
Helaas in deze tijd niet langs een winkel kunnen gaan.
Een mooie cashback deal, 5 jaar garantie en 3 jaar gratis sensor cleaning heeft mij dan toch over gehaald om hier de camera te kopen.
Top website met snelle bezorging, rond 23.00 uur besteld en volgende dag in huis.

Desiree 10-01-2021

Ik heb gekozen voor de webshop van CameraNu omdat zij een uitgebreid assortiment hebben tegen de beste prijzen, goede omschrijvingen met alle benodigde informatie. Ook de reviews op de artikelen zijn erg fijn om een uiteindelijke keuze te kunnen maken.

Herman B 10-01-2021

Ik ben een nieuwe camera man .Ik heb gezocht op het internet en kwam bij jullie uit voor de Canon powershot sx70hs .Dit leek mij een mooie camera. En toen ik hem heb opgehaald in Urk waar ik ondanks de corona prima terecht kon om mijn bestelling op te halen .Ik werd netjes aan de deur opgewacht (Ja het kan niet anders).Heb ik gelijk met mijn telefoon nog een tasje besteld en kreeg ik gelijk mee.Niets anders dan lof voor CameraNU in Urk . Als straks alles weer hopelijk achter de rug is heb ik graag nog weer 80 Km er voor over om nog eens weer bij de winkel terug tekomen om alles goed te bekijken.

Heru 10-01-2021

Bijzonder snelle levering, vooral in deze onzekere tijden. Sublieme service.

Frans 10-01-2021

De bestelling werd vlot afgehandeld en werd snel bezorgd. Qualiteit is goed

Henk Eshuis 10-01-2021

bestelde camera objectief tegen acceptabele prijs na vergelijking besteld bij cameraNU netjes binnen 24 uur gratis afgeleverd !
aflevering prima .
objectief in gebruik genomen en tot zover tevreden.

John 10-01-2021

Overzichtelijke site met duidelijke omschrijving betreft camera keuze en de link naar bijbehorend accessoires , met een concurrerende prijs en levering zoals vermeld keurig op tijd ondanks de feestdagen.

Frans donkers 10-01-2021

Prima product uitleg en daardoor de aankoop laten beslissen. Prima levering .

Eric 10-01-2021

We hebben een tweede hands Nikon D750 via cameranu gekocht, deze was in een erg goede staat (boven verwachting). Erg tevreden met de levering, de snelheid en de kwaliteit.

Onne de Vries 09-01-2021

In tegenstelling tot vele andere internet bedrijven in CameraNU bijna altijd en snel te bereiken en proberen echt de klant ter wille te zijn

M 09-01-2021

Snelle levering, betrouwbare winkel voor fotografie spullen. Nooit problemen ervaren.

Roel 09-01-2021

Duidelijke website ; keurig op tijd geleverd en geïnformeerd omtrent de status van levering. Mijn Reflecta 3 in 1 scanner is met name besteld voor het digitaliseren van mijn oude dia’s. Met behulp van bewerkingsprogramma op mijn MacBook worden de digitale foto’s acceptabel. Het inscannen van de dia’s en wegzetten op de sd card gaat eenvoudig.

Rinze 09-01-2021

Snelle levering en keurig verpakt! Blij met mijn Canon 15-55 mm IS STM lens!

Iris 09-01-2021

Ik heb voor het eerst geshopt bij deze winkel. Ondanks de coronadrukte en de drukte rondom de jaarwisseling heb ik het artikel vlot ontvangen. De site is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk ingericht. Het artikel was ook goed verpakt. Al met al ben ik zeer tevreden!

Paul Coppens 09-01-2021

Kwalitatief zeer goed. De voorraad of de melding ervan kan iets beter. Heb een bestelling gedaan en onmiddellijk betaald. Uiteindelijk ging het nog een hele tijd duren vooraleer het product kon geleverd worden. Op de aanvraag om de betaling terug te storten is onmiddellijk ingegaan en gebeurd.

Sharon 09-01-2021

Snelle levering met goede track en trace! Ik kocht een lens en kreeg hier goed advies over.

een klant 09-01-2021

De online shop is prima, ook de mensen in de chat helpen je goed. In de winkel mag het personeel wel eens een cursus in klantvriendelijkheid volgen. Ik begrijp dat het in deze tijd allemaal wat lastiger is, maar dat hoeft bij het afhalen van spullen toch niet ten koste te gaan van de klantvriendelijkheid?

Jan van Bekkum 09-01-2021

Ik had twee sets reservepropellers voor mijn drone nodig en besloot deze in de winkel af te halen om het zinloze rondrijden van bestelauto's tegen te gaan. Ik heb de bestelling op 17 december geplaatst en deze uiteindelijk op 10 januari ontvangen, toch met een bestelauto thuisbezorgd. De lange levertijd is gedeeltelijk te wijten aan de chaos bij PostNL rond de feestdagen en de lockdown, maar ook aan gebrekkige communicatie tussen de centrale in Urk en de winkel in Eindhoven.

Hoewel iedereen met wie ik contact had zijn best deed bet probleem op te lossen, heb ik diverse keren met Eindhoven en Urk moeten bellen voor de spullen geleverd werden.

En even voor het goede begrip: we praten over een order van nog geen EUR 40 met een volume van 3 luciferdoosjes.