Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1047 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jurgen 21-02-2021

De Cameranu shop is een heel overzichtelijke site en je vindt heel snel terug wat je zoekt. Het aanbod is zo goed als volledig, en wat meer is, het is ook op voorraad ! Zo bestelde ik mijn flitser en commander op maandag en kwam die reeds op woensdag aan in België. Ook de prijs zat goed dus qua kwaliteit, prijs en service krijgt Cameranu van mij een 10/10 !

Annelies 21-02-2021

Snelle en degelijke levering, deugdelijk en goed verpakt product. Erg tevreden met het cadeau dat ik hier heb gekocht, en de jarige was dat ook.

Hendriqk 20-02-2021

Je weet als je vie het internet iets zoekt en koopt dat je verwacht dat het ook gewoon geleverd wordt. En toch is het niet gewoon, een aantal gestuurde bitjes en dan een pracht camera in de hand. Uniek.

Fyx 20-02-2021

Ruim assortiment, snelle levering, en vooral : Goed en veilig verpakte levering. top

Simon31 20-02-2021

Zeer vertrouwde webshop met een keur aan artikelen en een goed uitleg, indien nodig. Zeer betrouwbaar en doen niet moeilijk!!

Evelyn 20-02-2021

Zeer goede, duidelijke en overzichtelijke website. Zeer snelle levering. Goede kwaliteitszorg. Ben zeer tevreden.

Martin 20-02-2021

Op valentijnsdag een nieuwe Canon Selphy CP1300 gekocht bij Camera.nu. ik had al jaren lang een Selphy CP710, maar wilde nu draadloos foto's kunnen printen direct vanaf mijn Iphone. Snel geleverd en nog een extra gratis papier/inkt set erbij. Mooie Valentijns aanbieding!

John 20-02-2021

De camera is op tijd en in goede staat afgeleverd. De camera voldoet aan onze verwachtingen.

Esther Bode 19-02-2021

Wat een goede service. Ik heb een compleet nieuwe set besteld inclusief verschillende lenzen, statief etc. Ik kon mijn eigen apparatuur gemakkelijk inruilen. Ze hebben telefonisch de tijd genomen om duidelijk uitleg te geven. Super! Levering was snel en goed. Voor advies of andere producten zal ik zeker weer contact opnemen.

janneman 19-02-2021

nadat ik wat besteld had kwam ik er achter dat ik wat niet goed gedaan had,via messinger contact gezocht en daarna tot ten volle tevredenheid goed geregeld.ook nadat ik nog wat bestelde voor de camera werd dit snel en goed geregeld en een goed tip gegeven van wat ik voor mijn camera moest kopen dus echt heel tevreden over camera nu.

Richard Lindsen 19-02-2021

Duidelijke webshop!
Snelle verzending en prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Judith 19-02-2021

Super snel geleverd! Goed geholpen telefonisch en goede begeleiding gehad in het maken van een keuze! Ondertussen is het product binnen! En ik ben zeer tevreden!

Jonathan Brefeld 19-02-2021

Paar maanden terug hier mijn systeemcamera gekocht, maar inmiddels al vaker teruggekomen. Deskundige medewerkers, beloofde levertermijn (volgende dag in huis) wordt gehaald en nog het goedkoopste ook. Niet de laatste keer dat ik hier wat koop!

Merel 19-02-2021

Enorm prettige webshop en mega snelle service. Vriendelijke klantenservice met goed advies en geen lange wachttijd.

Theo 19-02-2021

Eerlijk gezegd heb ik gekozen voor Cameranu.nl omdat het product dat ik wilde aanschaffen, hier wél op voorraad was en niet bij de (niet nader genoemde!) concurrent.
Maar de vlotte en probleemloze afhandeling hebben mij aangenaam verrast en daarom heb ik ook een account aangemaakt, om deze en toekomstige transacties inzichtelijker te maken.

Bob K 19-02-2021

De informatie op de site gaf mij voldoende inzichten om een goede keuze te maken. Na bestelling van mijn objectief werd ik goed op hoogte gehouden over de verzending en werd het pakketje keurig verpakt de dag erna bezorgd.
Ik ben zeer zeer tevreden met het hele bestel proces en de diensten om ook in COVID tijd de klant de juiste informatie te geven om een keuze te maken die bij hem past! Ik ga zeker weer via camera nu bestellen!

Jools 19-02-2021

Hele goede prijsen, Ik heb daar een Viltrox 85mm f1.8 lens voor sony E mount gekocht. Hoge kwalitiet voor een zeer betaalbaar bedrag. Zelfs met sneeuw is hij optijd aangekomen.

Ronald 19-02-2021

Je leert pas een bedrijf goed kennen als er iets fout gaat.
Zo ook nu.
Na de bestelling en betaling van een beauty dish kreeg ik géén orderbevestiging en géén track en trace code. De goederen werden echter de andere dag wel correct geleverd.
Helaas voldeed het bestelde niet aan de verwachtingen dus moest het retour. Het retourformulier begint met het invullen van he ordernummer dat ik dus niet had gekregen.
Nu begint het gezeur, dacht ik.

Met enige tegenzin pakte ik de telefoon, want mijn ervaringen met internetaanbieders bellen is niet best. Tot mij grote vreugde kreeg ik direct de juiste persoon aan de lijn die direct een retourformulier maakte en dat mailde. (Mijn email adres bleek niet juist in het systeem te staan)

Eén dag naar ontvangstbevestiging van de goederen stond het geld op mijn rekening.
Van mij krijgt CameraNU.nl voor het aanpakken van dit probleem een dikke tien. Een voorbeeld voor andere bedrijven.

Sander Anthonissen 19-02-2021

Ik heb nou al verschillende keren bij cameranu.nl besteld en elke keer is het makkelijk te bestellen en erg goede klanten service. Daarbij krijg je het erg snel binnen en staat er altijd een goede uitleg bij het product.

Licinio Castro 18-02-2021

I have no € 1060 (2 cameras and shipping costs) and no camera to use since 2.2.2021. Nobody solves this question for me quickly and how should it be?
I had the best impression and respect for CameraNU and now it is hard for me to believe your behavior is completely unacceptable.
I have been out of work for 1 year and don't even know what it costs me to be without this money and without cameras, it is inhumane.​
This is very dishonest .
I ordered a panasonic camera that had a sensor problem. I had to return it and I paid 27 euros for shipping. In order not to have to wait long, I ordered a new one and paid for a new shipping. I asked you to send one with a closed box, and I was told not to worry, but I just received one with the box open with out-of-place accessories and many signs of use.
CameraNU cannot be trusted. I'm out of money for 2 cameras 500 + 500 euros and shipping costs were 16.50 + 27 + 16.50 €.

EXTREMELY DISAPPOINTED

Richard 18-02-2021

Duidelijke webshop, snelle levering. Retour minpunt.. Best late reactie voor retour label en zelf betalen pakketje retour.

Gemma 18-02-2021

ik heb al diverse artikelen bij cameranu.nl gekocht . Service is prima in orde. Voor een goede keuze vooraf te maken zijn de chat gesprekken geweldig. Men denkt met je mee.

Van Baelen François 18-02-2021

Vrij omvattend assortiment, met correcte info.
De leveringen zijn snel en keurig verzorgd.

Petra 18-02-2021

Alles duidelijk en voor een goede prijs. De dag erna ook nog perfect geholpen door de klantenservice over een nabestelling van een extra lens.

Andreas 18-02-2021

Heldere productomschrijving, concurrerende prijs, vriendelijk contact en supersnelle levering.