Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Diana Standaar 26-07-2020

Op basis van de reviews gekozen voor deze winkel. Het is ook prettig dat je de producten ter plekke kunt zien. In Groningen goed geholpen, goede voorlichting en oplossingsgericht.

Simon 26-07-2020

Op voorraad, goede prijs en geschikt voor Nikon. Supersnel verstuurd met track & trace

Wim 25-07-2020

Hier een monopod gekocht voor mobiele telefoon om foto’s te maken snel geleverd en voor een goede prijs

Jan 25-07-2020

Na lang zoeken heb ik een reserve batterij voor mijn Nikon Z50 gevonden. Deze was nergens te verkrijgen. De prijs bij CameraNu was het voordeligste van alle concurrenten. De levering verliep correct en vlot. Goede service.

Katja 25-07-2020

Veel keus op de website, ik ben langs de winkel gegaan voor advies en ben heel goed en leuk geholpen! Ik ben superblij met m'n nieuwe verrekijker!

JAcobS 24-07-2020

Eerste ervaring met camera nu is als de eerste klap is een daalder waard. En dat ook nog eens letterlijk en figuurlijk, want ook de prijzen zijn concurrerend aantrekkelijk. De scanner inmiddels in gebruik en alweer; dankzij de internetservice van cameranu. Doorgaan !!

Kruispunt Linschoten 24-07-2020

Erg goede online service in toelichting op streaming-producten en wat beste past bij het beoogde gebruik.
Vervolgens in de winkel gehaald en daar goede uitgebreide toelichting op gebruik en de benodigde connectoren en kabels.
Daarna was het voor ons erg snel in elkaar te zetten en de camera's te koppelen en aan te sturen.

D. van den Brom 24-07-2020

Supergoed geholpen door Wifred in jullie winkel te Apeldoorn. Uiteindelijk juiste aankoop gedaan.

Gerard Niese 24-07-2020

Ik heb hier mijn beide Nikon camera`s en zojuist het fotoprogramma Elements 2020 gekocht en ben jaren zeer tevreden.

Danique 24-07-2020

Ik heb een lens geleend bij cameranu.nl in Apeldoorn. Ik ben goed geholpen door professionele en flexibele medewerkers die goed met je meedenken!

dries 24-07-2020

Goede tweede hands lens alleen jammer dat de zonbekap er niet bij was apart mieten bestellen op internet

han 24-07-2020

GoPro Hero 8 gekocht. Kreeg van Camera nu een berichtje over Gopro Quick. Dat is goed want bij de website van Gopro kon ik daar niets over vinden. Als je een Gopro koopt (en dat is een machtig mooi apparaatje, zelfs mijn vrouw kan er direct mee overweg) koop dan ook een goede externe microfoon die het windgeruis onderdrukt. Wij filmen op de motor en dan kun je niet zonder.

Cojan 24-07-2020

Een super snelle levering. Binnen 12 uur na bestelling, was de drone in huis.

Adelita 23-07-2020

Ik hou van de canon EOS 2000D, ben al gauw foto's gaan trekken en het is echt pracht resultaat! De camera zelf koste niet zo veel en is echt ideaal als je begint met fotografie. De 75-300 mm lens is allesinds mijn favoriet 😄!

Ronald Kooijman 23-07-2020

CameraNU is een geweldige winkel.
Een breed assortiment op het gebied van fotografie en film.
Zowel voor de beginner als de professional.
Deskundig personeel die de tijd voor je neemt om een event. keuze te kunnen maken.
Maar ook voor het geven van advies.
Heb je daar iets gekocht wat niet goed werkt,dan lossen ze het op.
De website is overzichtelijk en geeft ook informatie over workshops, evenementen en productvideo`s.
Deskundigheid en klantvriendelijkheid ten top en de koffie staat altijd klaar.

Iris Brummelman 23-07-2020

Hele goede en klantvriendelijke winkelervaring met cameranu.nl.
Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie portretlens voor mijn nikon D3300 camera maar vond het lastig om een keuze te maken. Ik heb de klantenservice benaderd en zij hebben mij voorzien van een goed en deskundig advies waardoor ik nu volop geniet van het maken van prachtige en scherpe portretfoto's!
Daarnaast nog een financiële meevaller doordat ik ook nog mijn telelens heb kunnen inruilen. Ik had nog een goede telelens in mijn bezit welke ik eerder bij camera.nu had aangeschaft. Deze heb ik uiteindelijk weinig gebruikt omdat mijn voorkeur toch uit gaat naar portretfotografie, ik zag op de website dat camera.nu ook de mogelijkheid biedt om apparatuur in te ruilen waardoor ik met mijn telelens weer iemand anders blij heb kunnen maken. Voor dit alles hoefde ik niet eens op pad naar de winkel, dit allemaal op afstand kunnen regelen, top service!

Klaas 23-07-2020

Met terugwerkende kracht een toestel ingeruild. Ik had eerder online een nieuwe camera gekocht maar kon wegens corona niet langskomen voor de inruil. Dat dit een paar maanden later alsnog mogelijk was vind ik service.

Davert 23-07-2020

Camera nu is altijd mijn go to als het gaat om camera apparatuur. Ook dit keer, een simpele adapter. Had de verkeerde besteld, deze was al opgestuurd maar na een app'je kon deze terug worden gehaald en de juiste gestuurd worden. Top!

Theo 23-07-2020

Ze leveren zeer snel en de communicatie tussen CAMERANU en mij was zeer lovend .
Ik ben wel wat anders gewend tussen mij en een andere grote internet aan bieders o.a IKEA, LEEN BAKKER de moeite die je moet doen om iemand te spreken over je bestelling is zeer bedroevend.
Zo zijn er wel meer op te noemen , ze zouden eens in de leer moeten gaan bij CAMERANL .
Bij andere kun je een sajet maken denk je maar dat zijn computer robots als je een eenvoudige vraag stelt begrijpen ze je nog geeneens en vragen ze kunt U , Uw vraag op nieuw stellen .
Daar mag wel eens wat aan gedaan worden van het bovenste kunnen ze nog wat leren voor mij niets dan lof voor CAMERNU

Joost 23-07-2020

Heldere site en prima levering: zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Pakketje kwam keurig op tijd.

Nelly 23-07-2020

De Website is overzichtelijk en duidelijk. In de winkel krijg je heel goed en eerlijk advies

jel 23-07-2020

Goede services, duidelijke uitleg, snelle verzending.
mooi producten en voldoende keus. Prijs kwaliteit is erg goed.

Jeanette Drent 23-07-2020

Om te beginnen...wat Super fijn dat Camera Nu ook in Groningen is. Urk was altijd best een reis.
Je wordt zeer deskundig geholpen en alle mogelijkheden worden samen met je besproken. Ook hetgeen je (misschien) in de toekomst gaat kopen. Absoluut niet opdringerig. Fijne winkel en personeel!!

Marianne 23-07-2020

In mei heb ik een spiegelreflex camera gekocht. Als eerste ben ik op de camera gaan googelen om wat meer te weten te komen. Tijdens deze zoektocht kwam ik bij Cameranu.nl terecht. Ik kon mijn weg prima vinden op hun site. Ook hebben ze een zeer praktische vergelijkfunctie voor meerdere producten waar je gebruik van kunt maken. Zonder persoonlijk contact met hen gehad te hebben heb ik mijn keus kunnen maken.
Omdat het toch om veel geld gaat wat je gaat uitgeven voor de aanschaf van een camera was ik ook benieuwd hoe het bezorgen zou verlopen. De camera werd de volgende dag met een speciale koerier thuis bezorgd. Ik was niet alleen heel blij met mijn nieuwe camera maar minstens zo blij dat het verzenden ook met zoveel zorg gepaard ging.
Als ik nu iets nodig heb camera-technisch is Cameranu de eerste site die ik raadpleeg. Ik heb al meerdere, zeer positieve ervaringen ondertussen opgedaan en daarmee kan ik alleen maar zeggen zeer tevreden te zijn over hen.

Steven 23-07-2020

Ik had een filter besteld van PolarPro, maar iets was verkeerd gegaan bij de levering door PostNL.
Dezelfde dag nog heeft CameraNu met me contact opgenomen om alles in orde te brengen.
Dag erna lag mijn bestelling in perfecte conditie in the brievenbus.
Echte top service en zeker voor herhaling vatbaar.