Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 991 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dick 07-04-2021

Perfect afhandeling, goede service en keurige toelichting over de aangeschafte lens..
Keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Roberto 06-04-2021

Snel navigeren door de website, duidelijke omschrijving van producten. En een zeer snelle levering!

Framesbysabrina 06-04-2021

Heb hier mijn camera en lens vandaan. Een echte aanrader! Ik werd vriendelijk aangesproken online. En ze hebben me echt geholpen in het maken van mijn keuzes.

S. de Bruin 06-04-2021

Fijne website, bestellen ging makkelijk, en ik had mijn camera de volgende dag al binnen. Netjes verpakt en ik ben er heel erg blij mee.

Jules 06-04-2021

Goed telefonisch advies gekregen waardoor ik vervolgens met een goed gevoel de gewenste materialen kon bestellen. Alles netjes op tijd en goed verpakt ontvangen. Top!

Willem de Vries 06-04-2021

Gevraagde product in voorraad en zeer correct geholpen door Gert Jan.
Geen 10 omdat een collega zonodig steeds met zijn telefoon in de hand zeer luid ons steeds kwam verstoren in ons gesprek en derhalve mijn advies : hou gepaste afstand.
Verder zéér tevreden, veel succes met jullie prachtige bedrijf.

Ingmar 06-04-2021

Duidelijke site. Artikel wat ik besteld heb was goedkoper dan bij de concurenten. Snelle verzending, goed ingepakt binnen gekregen. Binnenkort ga ik een bestelling plaatsen van een Canon lens. Hopelijk wordt het dan weer een goed cijfer :)

Marcel 06-04-2021

Gewoon goed. Misschien wel een compliment dat er niets te zeggen valt, gewoon zoals het behoort te gaan bij bestellingen en informeren van klanten. Gewoon betrouwbaar dus! En heel erg blij met mijn aankoop!

Jack 06-04-2021

Site is zeer gebruiksvriendelijk en zit logisch in elkaar.

Bij de winkel in Eindhoven werd ik zeer deskundig en vriendelijk geholpen.
Zij hebben de klantenservice zeer hoog in het vaandel staan.

Tess 06-04-2021

Nog niet eerder wat besteld bij cameranu.nl maar zeker voor herhaling vatbaar. Het product was op voorraad en ook de volgende dag al geleverd. Netjes verpakt en een klantenservice die ook snel je vragen beantwoord.

Top service! 05-04-2021

CameraNU staat voor mij voor service. Ik ben pas begonnen om mijn fotografie benodigdheden te kopen bij cameranu.nl, en al een aantal keer hele goede services ervaren, bijvoorbeeld dat ze mijn nieuwe camera body per koerier verzonden ivm met de post. Top!

William Slotboom 05-04-2021

Fijne winkel met mensen die verstand van zaken hebben, geven goede adviezen en weten waar zij het over hebben.

Renée 05-04-2021

Prima producten. Maar: ik snáp dat er bij verzendingen vertragingen op kunnen lopen in coronatijd. Maar adverteer/promoot/verkoop dan niet met "vandaag besteld, morgen in huis. Nee, het was overmorgen in huis, dus ik heb mijn plannen moeten omgooien.
Officiele reactie van CameraNU.nl 06-04-2021

Hi Renée,

We vinden het jammer dat we je plannen in de war hebben gestuurd. Juist omdat ook wij weten dat het gezien de drukte bij de vervoerders nog steeds niet zeker is dat bestelling op tijd worden bezorgd geven we aan dat je rekening moet houden met vertraging. Gelukkig gaat het in verreweg de meeste gevallen ondertussen weer goed, maar het risico blijft.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Jules 05-04-2021

Overzichtelijke website, goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

prima 05-04-2021

Ik moet zeggen dat de snelheid me verblufte want ik bestelde het programma photoshop elements 2021 op vrijdagmiddag en de volgende dag kreeg ik het thuis.
Ik heb nog gebeld met de helpdesk over installeren wat een probleem was en de persoon heeft me goed geholpen.

Jaap 04-04-2021

Op de webshop is alles makkelijk te vinden, heb gebruik gemaakt van de korting op Benro filters. Alles pico bello voor mekaar en vlot geleverd.

Review 15-01
Alles makkelijk te vinden op de webshop.
Vlotte levering van de spullen, met zorg verpakt.

Peter 04-04-2021

Jammer genoeg was mijn Nikkor 35 mm objectief niet op voorraad maar wel geleverd binnen de geschatte levertijd. Daarnaast heb ik goed telefonisch advies gekregen over het product.

Sander 03-04-2021

Snelle levering, goede productinformatie en een ruim aanbod aan goede kwaliteitsproducten.

Bob 03-04-2021

1,5 jaar geleden geïnvesteerd in 2 Sony lenzen. Mocht in de winkel op mijn dooie gemak de lenzen testen op een gemetselde muur, alle tijd. Vind ik heel fijn. Ik ben old school en wil mensen van de winkel spreken alvorens ik koop. Is ook prima. Net Sony a7s3 bij ze gekocht en Godox vl 150's allemaal goed aangekomen. Beetje jammer dat ze weinig doen aan prijzen voor mensen die flink kopen. Kan ze niet vergelijken met Kameraexpress want het lukte me niet om die aan de telefoon te krijgen. Dan is het voor mij sowieso klaar. Zeker hier kopen, soms wat geduld hebben maar wordt geleverd. Bob

Camilo Rachello 03-04-2021

The scanner I bought was top quality. Pictures came out great and with good detail. The ordering through CameraNu was good, fast shipping and good prices (Lower than other camera shops). However, the package couldn't be deliver to my home, so I had to send it to a pick up point (a bit inconvenient since the box was too big for biking) but for the rest all fantastic!

byLightSTUDIO 03-04-2021

Great delivery time, good product, fast service without any problems. I will buy more in camera express

Mirjam 03-04-2021

Gebruiksvriendelijke website. Groot aanbod. Overall goede prijzen. Snelle levering.

Nienk 03-04-2021

Prima aanbieding en dezelfde dag nog geleverd! Dat noem ik nog eens service.
Het product was goed verpakt. Alleen de software voor elkaar krijgen was even een dingetje. Service gebeld en die stonden mij prima bij met het regelen.

jan 02-04-2021

wel goed afgehandeld, maar omschrijving van achtergronddoek is niet correct. is geen dik maar dun doek die veel licht doorlaat, jammer

Gerard 02-04-2021

Ik had een lens Nikon 18 300 gekocht. Ik kon op een nieuwe wachten of een tweede kans lens nemen.
Ik koos voor het laatste en dat pakte niet goed uit. Ik heb contact gezocht en een foto gestuurd met het probleem. Er werd direct actie ondernomen. Lens is terug naar Cameranu.nl en er is een andere lens besteld. Het is natuurlijk jammer dat het anders gelopen is maar door de directe actie (dienstverlening) heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt. Dit geeft een goed gevoel als consument