Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 996 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lou 02-05-2021

I had booked 2 appointments at Cameranu Amsterdam, and really, the service is amazing! 2 professional people with a lot of knowledge. They help you in your choice, and advice you the best they can. They provided me with a lot of information. I would be happy to come in again to make a new purchase.

LdS 01-05-2021

In de ochtend een Manfrotto
Smartphone Mount besteld en dezelfde dag ‘s avonds werd het geleverd.

Top product, top service, scherpe prijs.

Alfabe 01-05-2021

Op 23/4/21 nam ik contact op met de customer service, om te vragen of een dure lens op stock was (het gaat om de Nikon Noct 0.95). Er werd me op 23/4/21 (8:43) gemaild dat die in stock was en met "100% zekerheid" (letterlijk) de dag zelf nog kon worden verzonden. Ik heb deze dan ook op 23/4/21 besteld. Op het moment van bestelling kreeg ik nog de bevestiging "morgen geleverd".
De dag daarna kreeg ik plots een email dat de lens niet verzonden was. Daar werd geen reden voor gegeven. Wel "oprechte excuses".
Ik heb al verscheidene camera's gekocht bij cameranuf.nl, o.m. recent een Z7 II.
Ik heb de noct 0.75 elders moeten kopen, ik heb die nu, maar het heeft moeite gekost.
Dit is het soort correspondentie die doet twijfelen aan de ernst van een e-commerce. Als het versturen op dezelfde dag niet lukt, zeg dat dan, maar misleid dan niet je klant, met alle tijdverlies vandien.
Ik wens cameranu nog veel succes, maar never again.
Officiele reactie van CameraNU.nl 11-05-2021

Goedemiddag,
Als eerst excuses voor het feit dat de lens niet direct ons magazijn heeft verlaten op het moment dat u de bestelling heeft betaald. Dit is echter door een menselijke fout ontstaan en zeker niet goed te praten. Het is wel zo dat u op een Nederlandse website besteld en de voorwaarden ''vandaag besteld morgen in huis'' hier gelden. Zoals ik kan terug vinden bent u woonachtig in België meestal zijn de orders de volgende werkdag geleverd maar we houden altijd 1 tot 3 werkdagen aan.

Vriendelijke groet Team Cameranu.nl

Laura 01-05-2021

De website is superduidelijk, veel informatie zodat je de juiste keuzes maakt. De levering is ook zeer snel, alles altijd netjes en veilig verpakt. Tot slot is alles zeer scherp geprijsd, echt een aanrader!

Niels 01-05-2021

Fotorolletjes online besteld op CameraNu.nl voor een goede prijs en waren de volgende dag al bezorgd. Ik was erg tevreden met de service en hoe alles was verpakt. Ik ga zeker weer bij ze bestellen.

Nick Brion 01-05-2021

Ik heb voor het eerst iets gekocht via CameraNU. Uiterst tevreden. Ik ben recent gestart als zelfstandige in bijberoep en het was me niet helemaal duidelijk hoe het zat met mijn BTW. De mensen van CameraNU hebben me via WhatsApp meteen geholpen. Alles ging vrij snel. Twee dagen na mijn bestelling lag het pakketje al op mijn deurmat! Ik ben tevreden en ben van plan om verder te investeren via de webwinkel. Fijne groeten uit België!

Gerard 01-05-2021

Snelle levering. Helaas werkte het gekochte niet. Daarna wel weer accurate afhandeling en terugstorting van het betaalde bedrag.

Wouter 01-05-2021

Overzichtelijke site, adequate communicatie en snelle levering. Doen wat je beloofd, meer moet dat niet zijn.

C.Vos 30-04-2021

Ik koop regelmatig iets via de webshop en meestal vraag ik eerst per telefoon advies en dat bevalt me heel goed. Deze keer had ik zonder telefonisch contact iets besteld en toen ik het binnen kreeg bleek ik het verkeerde product te hebben besteld. Na een telefoontje was het geen probleem om het om te ruilen voor het juiste product. De service is dus prima!

Michel Bouquet 30-04-2021

Goed gemotiveerde medewerkers adviseren en koppelen snel terug tijdens chat en website bezoeken. Orders worden goed afgehandeld en kunnen overal geleverd of opgehaald worden.
E-mail wordt altijd netjes beantwoord.

Bas 30-04-2021

Cameraman.nl doet wat ze beloven. Op de vrijdag mijn camera besteld en op de zaterdag kon ik mijn eerste foto’s maken. Ook heel blij met de keuze van camera overigens (Panasonic)

Annie 30-04-2021

Het is voor mij een super winkel. Goeie verkopers, die je niets aansmeren als de apparatuur nog goed is. Maar als je wat nieuws komt is er ook een hele goeie uitleg en sevice. Dus ik ben dik tevreden met deze winkel. Voor mij ook goed bereikbaar.
Gr. Xxxx

Miklos Palko 30-04-2021

Snelle levering zoals op de website staat aangegeven, goed verpakt, waardoor kans op beschadiging uiterst klein is. Product zelf voldoet aan de verwachtingen.
Minpunt is dat aan de achterzijde van de lens een goedkoop dopje zit, met als gevolg dat je extra geld kwijt bent voor een fatsoenlijke dop, dit had aangegeven mogen worden op de website zodat extra verzendkosten bespaard kan blijven.

Niels 30-04-2021

Goed geholpen door een enthousiaste verkoper die zelf ook gepassioneerd was over het product. De verkoper vroeg door, gaf passend advies en raadde bovendien niet het duurste maar het best passende product aan. Ik ga er zeker terugkomen.

Cameranu.nl 30-04-2021

Goedemiddag, omdat er nog geen winkel in Rotterdam is (wat over een paar weken wel het geval is ) heb ik alvast mijn een nieuwe verrekijker, de Bynolyt Stork WPR 8x 42 online bij jullie gekocht.
Ben heel tevreden met hoe de verrekijker bezorgt is, hij was heel goed verpakt.
Ik kijk er naar uit als jullie de nieuwe winkel in Rotterdam gaan openen, zal er zeker langs gaan voor een goed advies.
Groetjes xxxx

Lisanne 30-04-2021

Super fijne ervaring met CameraNU.nl. Een CANON850D besteld en kwam netjes en op tijd binnen. De camera kwam zelfs met gratis cleaningcard t.w.v. 89,95 euro!

Arie 29-04-2021

Wat een services! IK moest een 100-400mm bestellen en kwam uit in deze webshop. Waar ik normaal koop had hem niet op voorraad in de webshop en was telefonisch niet te bereiken.
Hier gelijk contact en niets was te veel om een snelle passende levering te krijgen. Geen corona gezeur en zeer vriendelijk geholpen!

Arie 29-04-2021

De shop werd me door een vriend aanbevolen, de hele transactie is soepel verlopen. Het apparaat werkt perfect. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Tessa 29-04-2021

Inkt en papier voor de Canon Selphy 1300 gekocht. Super snelle levering, product was netjes verpakt en was hier het goedkoopste t.o.v. andere webshops!

wil 29-04-2021

Correcte behandeling en afhandeling. Het omgekeerde dan bij Bol.com en Fnac die je dagen laten wachten en dan zeggen dat de stock uitgeput is en dan nog dagen laten wachten voor terugbetaling.

Peter van Kessel 29-04-2021

Mijn oude camera en toebehoren ingeruild voor een nieuwe camera. Een eerlijke prijs gehad. Goed advies grkregen en ze namen alle tijd...prima geholpen.

Anne 29-04-2021

Fijne winkel! Erg klantvriendelijk en duidelijke uitleg over de verschilde camera’s die ze in de verkoop hebben. Goed geslaagd!

Jan 29-04-2021

Verkoper was deskundig en enthousiast, nam ruim de tijd en gaf goed advies. Tevreden!

Rick 28-04-2021

Precies de producten waar we naar op zoek zijn tegen een goede prijs. Behulpzaam personeel dat meedenkt. Zeker een aanrader!

R.G. Peters 28-04-2021

Zeer prettige en deskundige hulp, waar we niet het gevoel hadden iets opgedrongen te krijgen.