Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 991 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Snelle levering 01-03-2021

Was tijdens de vakantie een lensdop verloren, cameranu kon een nieuwe leveren. Vanwege de vakantie naar een ophaalpunt laten opsturen en de volgende middag had ik weer een passende lensdop. Top!

Lize 01-03-2021

Foto tas voldoet aan de verwachting, beschrijving op de site is helder en duidelijk dus je komt niet voor verrassingen te staan

Erik S. 01-03-2021

Via de site gemakkelijk kunnen bestellen. Aangegeven dat ik het op wilde halen in Apeldoorn. BEtaling liep ook vlekkeloos. De volgende dag een mailtje gekregen dat ik de bestelling op kon komen halen. Dit lukte die dag mij niet meer maar de daarop volgende dag wel.
Bij aankomst stonden de bestellingen van die dag al keurig in tasjes klaargezet. Aangezien er al betaald was hoefde het tasje met mijn bestelling dus alleen uitgereikt en door mij aangepakt te worden. Nota zat er keurig netjes ook bij. Controle was dus ook makkelijk.
In deze door de Corona geregeerde tijd dus prima geregeld

Habufo 01-03-2021

De shop is duidelijk en overzichtelijk, de vergelijker is heel fijn en heeft me goed geholpen bij het uitzoeken wat voor mij het meest geschikt is. Ik heb contact met de klantenservice gehad, erg aardige man, zeer geïnteresseerd in mij en gaf een duidelijke uitleg op mijn vraag. Ik werd er enthousiast van.
Mijn volgende fotoapparatuur bestel ik ook op cameranu.nl

Hilly 28-02-2021

Door de corona-crisis helaas niet de mogelijk gehad om fysiek naar de winkel te gaan. Dus de de telescoop die we in gedachten hadden via de site gekocht. De winkel is een walhalla voor optiek liefhebbers en je wordt geholpen kundig personeel.

Jan 28-02-2021

Nadat ik mijn oog had laten vallen op een artikel, hierover een vraag stelde via Messenger en vrij direct omgaande een reactie terug kreeg, het artikel besteld. Ook deze afhandeling was volgens mijn verwachting, 's-avonds besteld volgende dag in huis. Kortom, zeer tevreden hoe men in Urk bij Cameranu haar klanten helpt.

S.C. Brandsma 27-02-2021

Goede hulp en service via de chat, en afspraak voor afhalen maar versturen kon ook.

Peter Dijkxhoorn 27-02-2021

We zijn goed en vriendelijk geholpen ik raad camera Nu zeker aan voor een hobbyist zoals ik.

Nikoleta 27-02-2021

This shop has been never disappointed. Bought several items, they were always on time. They gave solid advice when I asked them. Love this shop and I will always buy my camera components here

Jarren 27-02-2021

De site heeft goede filters om naar camera materiaal te zoeken. De levering was lekker snel en betrouwbaar.

Goed geholpen 27-02-2021

Goed geholpen met het bestel van het product en de bestelling de volgende dag al netjes in huis.

HvandenBuijs 26-02-2021

Een prettig bedrijf om mijn fotografie aankopen te doen. Overzichtelijke website snelle levering goed advies als je er zelf niet aan uit komt. En mocht het onlangs toch fout gaan dan wordt de fout snel hersteld.

Alie 26-02-2021

Camera bleek defect, kon niet opladen.
Na dag al mailcontact.
Binnen een week kreeg ik een nieuwe goede camera.
Klasse!

Bert 26-02-2021

Snel en correcte levering. Jammer dat U / Epson een verkeerd beeld geeft van de ET2750 voor het kleurenfoto's afdrukken. Bar en bar slecht. Blauwzweem etc. niet wat ik gewend was van de grote concurrent van Seiko-Epson. Kleuren documenten prima. beter en vooral vlotter dan genoemde concurrent.

Sanna 26-02-2021

altijd optijd geleverd en goeie kwaliteit. Ik ben altijd er tevreden over een bestelling bij cameranu.

uitstekend! 26-02-2021

Gekozen omdat ik, als ik wat nodig heb naar CameraNu ga om de correcte en vlotte manier van verkoop, deskundig, vriendelijk en vooral goede "aankoopadviezen" bij duurdere artikelen, vaak begeleid door de vraag: "hoe vaak gebruik je het (mogelijk) aan te schaffen artikel?" enz. prima! Zet een mens aan het denken.

Maikel 26-02-2021

afgelopen week voor het eerst op cameranu besteld.
Tot mijn verbazing werd de bestelling de volgende ochtend al vroeg bezorgt!
Supersnelle service.
Hier word ik altijd superblij van, je wilt natuurlijk niks liever als je nieuwe product zo snel mogelijk gebruiken.

Aan andere feedback's te zien is de snelle levertijd standaart bij cameranu en besteden ze goed aandacht aan de feedback van de klant voor optimale service!

Ik ga hier voortaan mijn bestellingen doen, superblij!

Peter 26-02-2021

Camera Nu heeft een duidelijke site en kan zich meten met andere fotoketens .De service bij ophalen is perfect en klantgericht. Prijsstelling prima .Urk ligt wel uit de richting .
Officiele reactie van CameraNU.nl 26-02-2021

Hoi Peter,

We hebben goed nieuws voor je! Binnenkort openen we een winkel in Rotterdam. We zien je graag een keer langskomen.

Groeten,
CameraNU.nl

Ytje 25-02-2021

Ik heb al heel veel aankopen gedaan bij Cameranu in de winkel. Altijd prima hulp en ze nemen de tijd voor de klant. Ook nu in deze coronatijd terwijl de winkel fysiek dicht is heb ik met twee medewerkers telefonisch gesproken om een keuze van een nieuw statief te bespreken terwijl je het niet in de winkel kan bekijken en ik op hun oordeel moest afgaan met een prima en tevreden aankoop tot slot. Er zijn andere grote fotografie winkels maar ik blijf bij Cameranu.

Stefan Bom 25-02-2021

Ik had best wat noten op mijn zang bij de aanschaf van een nieuwe camera, objectief e.d.. Door mijn eigen fout een mount-adapter verkeerd aangeschaft. Veel gebeld en steeds netjes geholpen. Inmiddels alle spulletjes in orde, dus ik kan gaan spelen. Nu alleen nog even een flitser aanschaffen. Dat doe ik dan ook bij Cameranu.nl.
Topzaak!!

S.W. de Haan 25-02-2021

Altijd goede prijzen met daarnaast top service. Retourneren kan altijd makkelijk bij de winkel om de hoek. Het personeel is vriendelijk en denkt altijd met je mee.

Ik kijk altijd of CameraNu het product heeft wat ik zoek.

Rolf 25-02-2021

DJI Mini 2 drone hier gekocht. Koos voor Camernu.nl vanwege zeer goede ervaringen bij vorige aankopen. Medewerkers nemen de tijd voor uitleg en hebben er ook verstand van. Klein minpuntje: bij de laatste website chat over mijn recentste aanschaf kreeg ik dit keer niet echt een goed antwoord. Daarom een 9 i.p.v een 10.

Hub 25-02-2021

CameraNU is een hele fijne en overzichtelijke website met heel erg vriendelijk personeel dat klaar staat om je te helpen bij al je vragen. De volgende dag had ik al mijn spullen al binnen na mijn bestelling.
Kortom, perfect!

André H 25-02-2021

Bij de aankoop van een lens (helemaal geen dure) eerst telefonisch advies gevraagd. Voor de vragen is uitgebreid de tijd genomen. Direct besteld en de volgende dag kwam de lens al per post binnen. Ondertussen ervaring met de lens en vastgesteld dat alle op en aanmerkingen juist waren.
Ik koos voor CameraNU omdat deze i.t.t. mijn vaste leverancier de lens wel direct kon leveren.

Carla Slag 25-02-2021

Uitstekende webshop. Op onze zoektocht op internet naar een verrekijker kwamen we bij deze betrouwbare webshop uit. Goede en uitgebreide informatie over het product. Na de bestelling volgde een snelle en duidelijke schriftelijke communicatie en levering van de verrekijker.