Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

adamh128 29-03-2021

After waiting several months for a camera + lens combination that was on offer (but out of stock), I went to the local store and asked if they could split the combination into two orders for the same price, allowing me to have the camera body immediately while waiting for the lens to become available again (supply chain issues with Canon). The staff was very helpful and of course honered the deal, and I had the canera in my hands the next day. Great service and friendly staff.

Jeanette 28-03-2021

Mooie gebruikte lens gekocht, met garantie.
De lens was goed verpakt en is netjes bezorgd.
Erg tevreden over deze aankoop.

Im 28-03-2021

2e hands lens gekocht. Nette prijs voor wat ik kreeg. Jammer dat er niet beschreven was dat er een grote kras op de zijkant zat. En dat hier geen foto van was. Er was wel beschreven dat hij gebruikt was, maar is toch fijner als het geen verassing is hoe ‘gebruikt’ er uit ziet. Maar goed, het glas perfect en de lens functioneert het prima. Al met al een hele goede koop.

Henk 28-03-2021

Ik zocht een beetje redelijke scanner om mijn negatieven en dia's te scannen. Al snel ontdekte ik dat camera.nu bij de meeste apparaten de goedkoopste was. Ze hebben een uitgebreid assortiment waarbij je eenvoudig verschillende scanners kan vergelijken. De website is overzichtelijk en de beschrijvingen zijn duidelijk. Mijn keus viel uiteindelijk op de Epson Perfection V 600. Ik hem 's avonds besteld en de volgende dag in huis. Prima levering dus en ik ben dik tevreden over de kwaliteit

Alex v 28-03-2021

Zoals de uitgebreide selectie op de website laat zien is de keuze enorm. Ik koos voor een fuji telelens en deze is ook op voorraad. Op zondag besteld en maandag in de avond (!) geleverd ! Hoe geweldig snel is dat ... blij met de aankoop en fijn dat alles zo goed geregeld is ...

Jaap 28-03-2021

Vriendelijk en snel geholpen. Omruilen vaneen camera-accu zonder problemen.
Duidelijke website. De accu was binnen een dag geleverd.

De Wit Paul 28-03-2021

Had een bestelling geplaatst vorig jaar in december Na meerdere malen uitgestelde levering door niet levering van fabrikant heb ik besloten om het bestelde artikel te anuleren Mijn geld is correct terug gestort en heb dan een nieuwe bestelling geplaatst Deze was wel op stock en deze werd de dag erna al geleverd Ben van Belgie en zag dat deze aangetekend verzonden was Daarom is mijn mis gelopen bestelling volledig vergeten Geeft een goed vertrouwen om toch de klant snel verder te helpen TOP

H. G. Tan 28-03-2021

Ik kom al jaren in deze winkel vanwege de goede service. Laatst kocht ik enkele accessoires voor mijn toestel waar onder een displaybeschermer. De 2 jongemannen die mij hielpen probeerden 3 stuks die geen van allen pasten. Deze werden natuurlijk onverkoopbaar. Uiteindelijk namen ze een vierde veel te grote en knipten die op de maat van mijn display. Hulde voor deze. service.

René 27-03-2021

Zoals steeds onberispelijke service en snelle verzending naar België (Walkstools).

garven kroon 27-03-2021

de spullen die je krijgt zijn goed makkelijk te gebruiken. duidelijk op de foto en in de revieuw. duidelijke communicatie tussen de bedrijf en koper producten zijn zeer handig

Reviewer 27-03-2021

Vriendelijk, goed en snel geholpen zowel per e-mail als in de winkel (Amsterdam).

dutchgal 27-03-2021

Snelle levering, goed productassortiment, goede informatie. Daarbij ook nog eens een hele mooie winkel die ik helaas al lang niet heb kunnen bezoeken.

Laura 27-03-2021

Super veel opties en mogelijk heden in de shop. Een fijne ervaring gehad en een snelle levering.

Ik gebruik de lamp: Vilteox L116T professional zodat ik mijn experimenten kan verlichten en om te zien hoeveel licht ze nodig hebben. Door dat je zelf de verlichting kan regelen met de makkelijke draaiknop gaat dit super goed. Erg blij mee!

Marinusje 27-03-2021

Ruim assortiment met actuele producten. Géén overjarige modellen. Zeer vlotte verzending, goed verpakt en aangetekend, tenzij niet op voorraad. Maar dan hoor je wel meteen, als het er weer is. Zeer makkelijk toegankelijke helpdesk voor aanvullende vragen.

Chris 26-03-2021

Op 10-03-2021 23:05u Reflecta X22 dia-negatief scanner besteld en daags erna om 12:00u geleverd.
Op 17 mrt 21:12u gemeld dat ik problemen had om de houder voor films te openen en kreeg op 18 mrt 20:51u antwoord of ik akkoord ging met retourzending middels DOA. Nadat ik akkoord ging op 19 mrt verzoek met richtlijnen ontvangen hoe de DOA te doen. Op zaterdagmiddag 20 mrt middels DOA retour gezonden en na beoordeling door serviceafdeling op dinsdag 23 mrt al op woensdag 24 mrt nieuwe X22 ontvangen. Dus de service en snelheid van Cameranu.nl kan niet beter. Een geweldig goed bedrijf!

Ruud 26-03-2021

Heb gevonden wat ik zocht op de site die heel gebruikersvriendelijk was. Bestellen was ook heel eenvoudig en alles is volgens afspraak de volgende dag netjes bezorgd. Was voor mij de eerste keer dat ik hier kwam maar staat nu op mijn favorieten lijst

Julien Willems Ettori 26-03-2021

Een artikel gekocht dat achteraf niet meer nodig bleek, zonder problemen geretourneerd. Uitstekend! Dank.

Jolanda 26-03-2021

Ik had nog geen camera en wilde goed en eerlijk advies om een goede camera aan te schaffen. Ik ben anderhalf uur in de winkel geweest en ben prima geholpen, zeer goed advies gehad. Ik ben dan ook erg blij met mijn aankoop. Een groot minpunt vind ik de service achteraf: ik had na aankoop een vraag over de factuur die ik per mail ontvangen had. Ik stuurde een mail naar de klantenservice die er niets van snapt, dus na 2 mailtjes heb ik het opgegeven. Ik zou graag willen dat je bij de winkel van aanschaf achteraf terecht kunt voor vragen per mail of telefonisch, zonder een fysieke afspraak te maken. De betreffende persoon weet wél waar hij over praat. Heel jammer!

Jeroen 26-03-2021

Nette bediening, goede uitleg en hulp bij selecteren. Wat wil je nog meer?

Wim 26-03-2021

Mooi statief gekocht voor een vriendelijke prijs. Site is erg gebruiksvriendelijk.
Levering binnen 24 uur. Heb niets te klagen. Volgende aankoop weer bij cameranu.nl

Daan van Geelen 25-03-2021

Lens besteld, heel snel geleverd, toplevering & het product helemaal in orde!

Kwaliteit. 25-03-2021

Deze zaak staat voor kwaliteit. Vriendelijke service.
Ik heb een videoband laten digitaliseren en in een mum van tijd was dat klaar. Zeer dankbaar.

Janssens, JPCM 25-03-2021

Groot assortiment, snelle levering, zeer goede service .
CameraNu reageert snel. Maakt een uitstekende indruk!

HJS 25-03-2021

Prijs conform andere aanbieders., naar website meldt realtime voorraad. Bezorg proces loopt snel en goed. Over mistasten in de voorraad wordt duidelijk, snel en goed gecommuniceerd via
chat, mail en telefoon. En met minimale vertraging wordt alsnog snel geleverd. Eigen keus, want een spoed levering werd ook aangeboden.
In de winkel zelf ben ik niet geweest, anders wellicht toch die 10.
Voor het zelfde product bij een een andere leverancier een exact tegengestelde ervaring gehad!

Pierre de Bakker 25-03-2021

Gekozen voor Cameranu.nl om dat ik een camera wilde inruilen. Dit ging bij hun zeer gemakkelijk en kreeg er een goed bedrag voor terug. Wat betreft de nieuwe aankoop werd ik goed geholpen en de afhandeling van de levering en betaling was zeer correct. Als er weer zoiets zich zal voordoen, zal ik zeker eerst bij hun aankloppen.