Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1042 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

WJG van de Brug 07-06-2021

Na wikken en wegen toch maar naar Cameranu te Apeldoorn geweest en mijn oude 80D ingeruild en een nieuwe D90 gekocht
zeer goede service nemen ruim de tijd voor je goede uitleg en er wordt naar oplossingen gezocht zoals in mijn geval
Dit was de tweede keer in Apeldoorn voor mij een uurtje rijden maar zeer tevreden

Indy 06-06-2021

Ik ben erg tevreden over CameraNU.nl! De bestelling werd snel geleverd en toen er iets onduidelijk was over een artikel wat nageleverd werd, kreeg ik fijn en vriendelijk antwoord. Ik zal hier zeker vaker iets bestellen als ik iets nodig heb voor mijn camera!

P de Jonghe 06-06-2021

Scherpe prijzen, vriendelijk en deskundig personeel!
Snelle levering en duidelijke / overzichtelijk e website. Alles leverbaar!

Ina 06-06-2021

Artikel was op voorraad en er was een goede inruilmogelijkheid. Vriendelijk en deskundig geholpen.

Joppe 05-06-2021

Goeie service en goeie prijzen! Fijn om in de winkel uitgebreid geholpen te worden!

Dirk Billiau 05-06-2021

prima kwaliteit , product is zoals op de site , zeer snel geleverd , met track en trace te volgen ! Ik heb al meerdere keren hier besteld ,steeds snelle levering en goede kwaliteit. Mijn gezocht product was eerst niet in stock, en had mijn email opgegeven wanneer het terug te verkrijgen was ,en ja hoor enkele dagen erna mailtje gekregen dat mijn gezocht product terug beschikbaar was! Ik heb mijn bestelling s'avonds gedaan en de volgende dag is het al bezorgd! snel! Dank je wel voor jullie prima service!Dirk

Danny 05-06-2021

De site is goed overzichtelijk, veel keus. Goede informatie bij de producten. Snelle en goede levering. Hier ga ik vaker mijn producten bestellen.

Ed 05-06-2021

De service van CameraNu is geweldig. Mijn bestelling was niet op voorraad en het zou een tijdje duren voordat het artikel weer op voorraad zou zijn. Toevallig hadden ze een occasion en met een telefoontje was het zo geregeld om de bestelling om te boeken. Het teveel betaalde werd teruggestort.

Hans v. R 04-06-2021

erg makkelijke shop. Je vind direct wat je zoekt.
Per item snel kiezen wat je nodig hebt.
snel betalen en snel geleverd op afgesproken dag en tijd.
Tot shop.

Lc van Sas 04-06-2021

Prachtige winkel ,goed opgeleid personeel, nemen alle tijd en aandacht voor je. Dringen niets op en vragen wat je zelf in gedachte hebt en komen dan zelf ook met een advies wat je het beste is voor jezelf.

Rick 04-06-2021

20-5 statiefkop besteld maar geannuleerd voor verzending, verkeerde model. Toch werd het opgestuurd. Via postbedrijf pakket voor bezorging laten retourneren. Alles verliep erg stroperig en langzaam. Uiteindelijk mijn geld na 2 weken retour gekregen.
Verder goeie website, wel veel "niet op voorraad" maar dat zal met de import perikelen te maken hebben.

Peter 04-06-2021

Ging voor een dia scanner. Maar het apparaat kon de gegevens niet verwerken met een usb stick. Contact gezocht en prima geholpen.

Frans 04-06-2021

snel en goed geleverd en goede voorlichting na een vraag per app snel gereageerd

Jos 03-06-2021

Prima en snelle levering. Ook na een technische vraag uitstekend uitleg gehad.

JJR 03-06-2021

Wat een geweldige winkel is cameranu.nl
De vestiging in Urk is top. Nadat we een afspraak hadden gemaakt werden we uitstekend geholpen. De medewerkers nemen alle tijd om je een degelijk advies te geven. Ze smeren je niets aan. Ik ging voor advies over een veel duurdere camera dan waarmee ik uiteindelijk naar huis ging. Helaas was er voor deze camera geen fabriekskorting. Echter 2 dagen later zag ik op de website dat er nu wel kassakorting werd gegeven. Na een mailtje heb ik die korting ook nog gekregen. Top.
Ben zeer tevreden met mijn aankoop.
Ga bij volgende aankoop zeker weer naar ze toe.

M. Ammavista 03-06-2021

Op mijn vragen over een bepaald produkt kreeg ik van de medewerkers van cameranu.nl snel een duidelijk antwoord. Mijn bestelling (in Belgie) werd in minder dan 24 uur geleverd.Het gekochte toestel beantwoord volledig aan de beloofde kwaliteit.
Zee tevreden over de service en het produkt

Ozzy 03-06-2021

Bij cameranu heb ik een groot assortiment van kwalitatief verrekijkers met netjes en duidelijk omschrijving van de producten en een vriendelijk en uitgebreid filter, daardoor was het makkelijk de juiste product kiezen die in mijn budget past. De aankoop heb ik s'avonds gedaan en de volgende dag heb ik mijn bestelling ontvangen. Snel en makkelijk zoals het hoort. Ook van het product en ook van het site van cameranu.nl ben ik helemaal tevreden.

g.v.oevelen 03-06-2021

Betrouwbare webshop met een breed assortiment en leuke aanbiedingen
Artikel volgende dag in huis ,was netjes en goed verpakt
Heb reeds meerdere keren verscheidene artikelen besteld dit ook vanwege een zeer goede website

Lenie 03-06-2021

Ik ben heel erg tevreden!
Voor mijn vakantie in Limburg wilde ik graag een nieuwe verrekijker mee. Helaas was deze op veel plaatsen volledig uitverkocht.
Na een telefoontje met cameranu bleken daar nog 2 exemplaren beschikbaar.....maar helaas wel op twee locaties (nogal een eind uit de buurt).
Maar de telefoniste verzekerde mij dat de verrekijker voor mijn vakantie zou aankomen.
En dat is idd gelukt!!!!!
Men hield mij via whattsapp op de hoogte. Heel prettig!
Dank voor de sublieme service.

Wouter 03-06-2021

Goede website, duidelijke productomschrijving, goede prijsstelling. De meeste verkopers in de winkel zeer netjes, deskundig en correct.

R.B. van Vliet 03-06-2021

Afgelopen week uitvoerig contact gehad met de klantenservice van CameraNu.nl. Enorm fijn en daadkrachtig geholpen. De beoogde camera, een Sony A7 II inclusief verschillende objectieven, was helaas niet op voorraad in de winkel, maar na telefonisch contact werd alles snel en proactief gereserveerd en verstuurd naar het gewenste filiaal. De volgende dag lagen al mijn producten al klaar op de vestiging in Apeldoorn. Ook in de winkel vriendelijk en prettig ontvangen. Er werd uitvoerig tijd genomen voor mijn bestelling om alles nog even na te lopen en te controleren. Uiteindelijk had een concurrerende firma een scherpere prijs en zonder morren werd de prijs gematcht. Kortom, erg prettige service. Het personeel is betrokken, enthousiast met een vleugje humor en als klant (lees: fotoliefhebber) sta je centraal.

Jan 03-06-2021

Ik was op zoek naar een 18-200 m/m lens.
Op mijn beurt naar binnen en vettelde de medewerker wat mijn wensen zijn.
Hij liep naar de vitrine en pakte de lens en zette deze op mijn camera.
Na enkele minuten was ik om,de lens gekocht en inmiddels ruim 200 foto's gemaakt.
Ik ben op een geweldige vriendelijke en zeker mijt veel kennis geholpen door deze medewerker.

Paul6606 03-06-2021

Snelle beantwoording van vragen. Ook geeft men blijk van kennis van zaken op inhoudelijke vragen. Product bleek moeilijk leverbaar, duidelijke informatie en goede inschatting van de levertijd

Marald 02-06-2021

Snel en prima geholpen in Apeldoorn. Wat ik zocht was ook op voorraad. Top.

Hans 02-06-2021

Ik had er gerust een traject van anderhalf uur heen voor over vanuit België naar Eindhoven om een bestelling op te halen, levering naar België bleek niet mogelijk. Het bestelde pakket (32 kilo) stond klaar en werd met grote zorg naar de bestelwagen gebracht. Eén, twee hop en ingeladen, met dank aan XXX, de dame die op één-twee-drie de transactie afhandelde. Ik ben al fluitend naar huis gereden.