Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1047 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 25-03-2021

Al een tijdje had ik een groothoek lens voor mijn Nikon Z camera op mijn verlanglijstje staan maar de prijs vond ik nog best wel fors. Vorige week zag ik op de cameranu site een jong occasion model staan waarbij de prijs gunstig was ten opzichte van de nieuwprijs. Ik heb hem direct besteld en de lens was zeer snel in huis. Nog mooier was het om te constateren dat de lens er top uitzag, in originele onbeschadigde verpakking. Het leek wel alsof deze nog nooit uit de verpakking geweest was. De eerste foto's zijn gemaakt en de extreme groothoek is wel even wennen maar ik ben zeer tevreden met deze lens.

Renske 25-03-2021

De website is goed en duidelijk vorm gegeven, je kunt met gemak vinden wat je zoekt. Levering was super snel, in de middag besteld en diezelfde dag al verzonden! ik ben helemaal tevreden.

Inge 25-03-2021

Duidelijke informatie bij de producten en mijn aangekochte camera voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.
Levertijd is heel snel. ' s avonds besteld en de dag daarna al in huis!

Angelique 25-03-2021

Goede service en bij bezoek in winkel in Amsterdam werd de sensor van mijn camera gratis gereinigd.
Daar werken vakmensen, heel blij mee.

Cameranu.nl is een aanrader 24-03-2021

Zeer tevreden met mijn aanschaf via de overzichtelijke website. Vervolgd door snelle levering met een prima track en trace van PostNL. Communicatie via whatsapp was een prima oplossing, werkt snel en gaf de mogelijkheid de vragen goed te plaatsen.

Norbert Verbiesen 24-03-2021

Snel geleverd, goed assortiment, vriendelijke helpdesk.
Volgende keer weer.

Arno 24-03-2021

Al vele jaren (en cameras) klant bij deze winkel. Altijd uitstekend en deskundig geholpen. Ze bestellen zelfs als het even niet op voorraad is .
ZEKER een bezoek waard.

Jacob 24-03-2021

Bij Cameranu.nl ontdekte ik een mooie videocameratas voor een betaalbare prijs. De website zag er betrouwbaar uit en overzichtelijk ook. De communicatie rond mijn bestelling verliep voorspoedig en het pakket werd keurig bezorgd, goed verpakt. Kwaliteit van de tas is prima. Ik ben blij dat ik deze site heb gevonden en ik heb die in mijn favorieten gezet, want ik ga er vaker terecht kunnen in de toekomst.

Erwinsider 24-03-2021

Website is goed te navigeren. Beste prijs die te vinden is op het internet, althans voor mijn nieuwe camera. Dag later keurig bezorgd. Super CameraNU.nl!

Bert 24-03-2021

Snelle correcte afhandeling en levering van alles.
Goede service.
Kortom CameraNu een dikke aanrader

Leroy A 24-03-2021

Zeer snelle levering. De WLav Pro van Deity was in tip top conditie. Cameranu.nl heeft een nieuwe klant in mij gevonden!

hagedebe 23-03-2021

Reden voor bezoek was sensorreiniging. Dit is snel en adequaat opgelost. Verdere nog gevraagd naar een paar dunne handschoenen voor gebruik bij koud weer en de verkoper was uiterst behulpzaam met betrekking tot de verschillende mogelijkheden en ben dan ook zeer tevreden weggegaan met een uitstekend paar.

M.de Hoop 23-03-2021

Zeer snelle levering en prima afgehandeld, op een avond besteld en de volgende dag al in huis , SUPER.

Kfw 23-03-2021

Ook al zijn ze niet altijd de goedkoopste, is de service prima geregeld en dat is belangrijk.
De site is goed en duidelijk.
Laatst de Nikon d780 gekocht en zat in een doos voor een set met objectief echter waren ze de zonnekap en opbergtas vergeten er uit te halen.
Mail gestuurd of ze dit nog terug wilde en antwoord was ja en kon kosteloos worden opgestuurd.
Volgende keer wil ik graag het objectief gratis hebben

Dominique 23-03-2021

Cameranu blijft voor ons een betrowubare winkel. Altijd netjes te woord gestaan, geholpen en de bestelde producten zijn op tijd binnen.

Onlangs nog een GoPro hero 9 MediaMod besteld. Deze kwam,zeer netjes verpakt, 1 dag na bestelling al binnen. Functioneerd verder ook prima.

Kortom, een fijne, betrouwbare leverancier van AV benodigdheden!

Sarissa 23-03-2021

Super snelle service, camera en toebehoren besteld en de volgende dag in huis! Helemaal super. Prijs/kwaliteit ook een plus, meeste aanbod is iets goedkoper dan op andere sites. En ook nog eens een cadeaubon erbij om 3x mijn nieuwe camera schoon te laten maken. Top!

Lieke Overbeek 23-03-2021

Mega aanrader. Ik had wat vragen over bepaalde opties en camera’s en kreeg direct via de whatsapp functie uitgebreide uitleg. Erg prettig!

De bestelling was de volgende dag in huis en ik heb via de mail een bestand ontvangen met daarop tips en trics.

Erg prettig!

Jeanette 23-03-2021

Na heel wat vergelijken besloten bij cameranu 2x de panasonic fz2000 en wat toegevoegd materiaal aan te schaffen. Volgende dag correct geleverd in degelijke verpakking. Aanrader.

Henk Colijn 22-03-2021

Ondanks de Corona maatregelen goed geholpen, het is voor iedereen vreemd in een lege winkel te staan, en uitleg of vragen op afstand te regelen, maar het is nog even niet anders, prettig geholpen.
jammer van de koffie(hahaha) die kwam een beetje laat. laten we hopen dat het snel weer beter gaat, en dat er weer makkelijker gewinkeld kan worden.maar met de Nikon Z6II en 24-200 Lens naar huis gegaan, en al heel mooie en leuke foto's gemaakt, een schitterende camera en lens, echt genieten van de kwaliteit van materiaal en de foto's die ik op dit moment gemaakt heb, een aanrader.

slackie01 22-03-2021

Levering duurt heel erg lang en als je dan belt krijg je te horen dat er iets fout is gegaan met de levering. Al met al duurt het bij elkaar wel heel erg lang.
Officiele reactie van CameraNU.nl 06-04-2021

Hi,

Dank voor je review! Zou je ons verder willen helpen in het verbeteren van onze processen? We horen graag met welke bestelling we je teleurgesteld hebben, zodat we kunnen zien wat er fout ging. Hopelijk kunnen we het goedmaken met je.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Stefan 22-03-2021

Snelle levering, prima prijs. We hebben een mobiele foto studio gekocht en deze voldoet aan onze verwachtingen. Nu nog even de instellingen van de camera juist instellen voor een spierwitte achtergrond op onze foto's.

Derek 22-03-2021

Had even gebeld want wist niet welk product ik moest hebben. Kreeg snel een goed advies. Daarna meteen besteld. De volgende dag lag het pakket in de bus! TOP.

René 22-03-2021

Goeie prijs en kwaliteitsverhouding. Snel verstuurd en ontvangen. Zeer tevreden mee.

Pieter 21-03-2021

goede behandeling van mijn vragen en of opmerkingen via de telefoon.
Bestelling stond onmiddellijk klaar.

Stefanie 21-03-2021

Ik vind cameranu een prettige website. Je kunt gemakkelijk producten vinden en duidelijke reviews lezen ook wanneer je nog twijfelt over het aanschaffen van een product. De voors en tegens staan er eerlijk bij vermeld en niet zoals bij andere websites alleen de voors. Verder een duidelijke snelle communicatie en snelle levering van de producten, top!